Mij lijkt het enorm moeilijk om militairen te vinden op een verlaten militair domein.@nestorius: waar de militairen zitten is toch een normale vraag? Wat is militair domein nog waard?
Maar oké, laten we maar begaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij lijkt het enorm moeilijk om militairen te vinden op een verlaten militair domein.@nestorius: waar de militairen zitten is toch een normale vraag? Wat is militair domein nog waard?
Maar oké, laten we maar begaan.
Mij lijkt het enorm moeilijk om militairen te vinden op een verlaten militair domein.
Vliegbasis Brustem - Wikipedia
nl.wikipedia.org
De politie is groot heWel dat lijkt me dan geen eenduidig antwoord en dat voor iemand die bij de politie werkt. Laat staan voor ons als buitenstaanders dat we daar zomaar kunnen over oordelen. Imo vertrouw ik toch op de competentie van de ordediensten om daar een zo goed mogelijke inschatting te kunnen in maken. En als die inschatting fout is zij het zo want imo zou ikzelf het niet beter kunnen.
. Dat is al bijna zeggen als er een atoomramp is hoe gij kunt dat niet inschatten gij werkt toch in de chemie.Die steken dat domein gewoon in brandHet probleem als je het leger inzet, is dat die mannen wsl gewoon mee beginnen te raven.
Die zullen zeker advies krijgen en mogelijks zal dat een slecht advies zijn. Maar dat is nog geen reden om ordediensten als pispaal te gebruiken en losweg populistische commentaar te spuien gaande van dat de ordediensten niet in staat zijn van de bevolking te beschermen tot dat men maar moet het leger inzetten en schieten met scherp. En als de boel dan escaleert dan zijn het terug de ordediensten.De politie is groot he. Dat is al bijna zeggen als er een atoomramp is hoe gij kunt dat niet inschatten gij werkt toch in de chemie.
Dus is mijn mening meer waard dan die van een ander? Nee. Blijft mijn mening dat er meer kan en dient te gebeuren? Ja.
Ordediensten gaan ook (belange) niet de enige zijn die inschattingen maken, de burgemeester heeft net op t journaal ook zijn zeg gedaan, ik mag hopen dat die geadviseerd wordt door experten ja, maar de mensen die de beslissing maken zijn mensen en kunnen fouten maken.
Niet helemaal mijn dada, maar kunt ge niet vragen of de geluidsisolatie normen conform zijn?Niet echt een ergernis sinds vandaag, maar vandaag moet het er even uit want slaap sinds een week of twee slecht. Woon sinds een paar maanden op een appartement. Op zich een mooi recent appartement in een mooie en groene omgeving, maar de geluidsisolatie is om te huilen (bijna letterlijk tegenwoordig):
* Bovenbuurvrouw loopt met een wandelstok. *tik tok, tik tok, tik tok, tik tok...*KLETS*. Die klets is dat dat ding tegen de grond valt. Na mijn verhuis dacht ik wat meer van thuis te werken, maar dat lawaai van die rotte stok maakt mij gewoon gek. De kamer die ik als bureau had ingericht ligt net onder hun living denk ik. Ga daarom veel liever naar kantoor. Als ik dan door omstandigheden eens van thuis moet werken, is het met een koptelefoon met muziek wat ook niet alles is...
* Als ik in bed lig na 22 uur en ik hoor exact het eerste punt, weet ik dat het tripje naar de wc is ingezet. Ja hoor, tik tik, tik tok, *klets*, *pssssss*...madam zit te pissen. Is het eigenlijk wel normaal dat je je buren hun fucking behoefte hoort toen???!!! Nog iemand die soort degoutante geluiden hoort???
* Die zelfde bejaarde bovenburen die na fucking 22 uur nog wasmachines laten draaien.... weg plan om lekker vroeg te gaan slapen na een vermoeiende dag en wachten tot dat rotding uitgeraasd is.
* Sinds een week of twee hoor ik ook constant een gezoem/geronk dat enkel hoorbaar is als ik in bed lig en het muisstil is. Je kunt al raden dat dit me ook wakker houdt, zeker als ik er me in ga beginnen opwinden en er naar lig te luisteren. Ik dacht eerst dat het mijn ventilatiesysteem, maar als ik het uitschakel, hoor ik het nog. Ik vermoed dat het het ventilatiesysteem is van (boven)buren. Echt zo irritant als wordt er ook wakker van 's nachts.
* Ook weer die bovenburen die rond 4 uur 's nachts nog liggen bonken. Vraag me echt af wat die dan uitsteken???
Eerste en laatste keer dat ik op een appartement woon. Hoe mooi en modern het ook mag zijn, ik kom er niet meer in als ik hier verhuis. Ik mis ook gewoon een tuin, maar dat is minder een ergernis.
Dat zijn iig dingen die ik hier niet gezegd heb (maar dat zal je ook wel weten).Die zullen zeker advies krijgen en mogelijks zal dat een slecht advies zijn. Maar dat is nog geen reden om ordediensten als pispaal te gebruiken en losweg populistische commentaar te spuien gaande van dat de ordediensten niet in staat zijn van de bevolking te beschermen tot dat men maar moet het leger inzetten en schieten met scherp. En als de boel dan escaleert dan zijn het terug de ordediensten.
En dat wrijf ik je ook niet aan hoor. Ik sprak eerder over hetgeen de bevolking zegt.Dat zijn iig dingen die ik hier niet gezegd heb (maar dat zal je ook wel weten).
Ik geef u daar gelijk in maar jammer genoeg geloof ik niet dat de publieke opinie daar zo zou over denken. Ordediensten zijn hier toch nog teveel kop van jut terwijl die ook gewoon hun best doen en er niet voor ieder probleem een pasklare oplossing is. Als men daar nu ingrijpt en de boel escaleert zal men de verantwoordelijkheid maar weer al te grag bij de ordediensten leggen.Ordediensten inzetten imo absoluut. Met scherp schieten, absoluut niet. Als de boel escaleert kan het ook nog de schuld van de ordediensten zijn maar dat is imo wel zeldzaam hier in België in La Boume bv absoluut schuld niet bij de ordediensten.
Controles expressweg Sint-TruidenHeb toch niets opgemerkt van extra controles hoor,kwam van familefeestje en heb alleen maar dranghekken aan de toegangswegen naar de site zien staan.
Die stonden zelfs open,dus je kan zonder problemen de straat inrijden.
Feestje is nog altijd bezig,hoor nog altijd wat geboenk.
Door de dag valt dat mee,deze nacht was het wel goed hoorbaar hier.
Ben nochtans uit Gingelom gekomen![]()

op zich is op dat gebied het enige verschil met Werchter, Pukkelpop of Tomorrowland ook gewoon dat dit "illegaal" is.Nee ik kan persoonlijk weinig begrip opbrengen voor "we doen niks anders zou het wel is kunnen misgaan" het is verdorie aan het misgaan he een illegale raveparty met 15k mensen en schade voor mens, natuur en dier.
op zich is op dat gebied het enige verschil met Werchter, Pukkelpop of Tomorrowland ook gewoon dat dit "illegaal" is.
Dat is inderdaad een relevante opmerking, in dat geval is er waarschijnlijk niet echt sprake van een rationele keuze, of zelfs eigen wil.
Ik ben gisteren iig gecontroleerd.Heb toch niets opgemerkt van extra controles hoor,kwam van familefeestje en heb alleen maar dranghekken aan de toegangswegen naar de site zien staan.
Die stonden zelfs open,dus je kan zonder problemen de straat inrijden.
Feestje is nog altijd bezig,hoor nog altijd wat geboenk.
Door de dag valt dat mee,deze nacht was het wel goed hoorbaar hier.
Ken er natuurlijk niets van.op zich is op dat gebied het enige verschil met Werchter, Pukkelpop of Tomorrowland ook gewoon dat dit "illegaal" is.