De kerel is op pensioen, dus hoe zouden ze dat moeten doen? Het ligt blijkbaar bij de politie.En sanctionering zo goed als onbestaand.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kerel is op pensioen, dus hoe zouden ze dat moeten doen? Het ligt blijkbaar bij de politie.En sanctionering zo goed als onbestaand.
De kerel is op pensioen, dus hoe zouden ze dat moeten doen? Het ligt blijkbaar bij de politie.
Dus je wilt dat ze actie ondernemen voordat het gerecht gepasseerd is ?Pensioen afnemen voor alle gesjoemelde jaren?
Oh wacht. Sjoemelen loont in La Belgique.
Dat soort onnozelheden is waarom ik niet kan kijken naar het nieuws op VTM eigenlijk.Danny Verstraete die plots aan Connor Rouseau nog een vraag stelt of hij het konijn is in The Masked Singer was echt pijnlijk. Rouseau was er duidelijk niet echt mee gediend. Vrij pijnlijke product placement die niets te zoeken heeft in het nieuws.
Danny besefte het zelf ook en kwam daarna moeilijk uit zijn woordenDanny Verstraete die plots aan Connor Rouseau nog een vraag stelt of hij het konijn is in The Masked Singer was echt pijnlijk. Rouseau was er duidelijk niet echt mee gediend. Vrij pijnlijke product placement die niets te zoeken heeft in het nieuws.
De vraag stellen kan geen kwaad.
Het is erger dat politici zich inlaten met zulke spelletjes en shows (als het correct zou zijn).
De vraag stellen kan geen kwaad.
Het is erger dat politici zich inlaten met zulke spelletjes en shows (als het correct zou zijn).
De deelname aan zoiets is hetzelfde aan de slimste mens. Het blijven entertainment programma’s en ik vind dat op zich niet slecht.De vraag stellen kan geen kwaad.
Ik kan volgen dat politiekers dit als gewin zien, maar zijt nu eerlijk: Joachim Coens heeft volgens mij 0 stemmen meer gekregen na zijn passage bij de slimste mens ter wereld, net zoals Lachaert.How, dat vind ik toch een paar bruggen te ver @toru. Het zijn de kijkers die zo'n optreden niet kunnen loskoppelen van de politieke sfeer? Ik moet toch de eerste politicus nog tegenkomen die zélf zijn optreden loskoppelt van de politieke sfeer. Ik wil nog niet zo cynisch zijn om er van uit te gaan dat politiek gewin niet voor iedereen de grootste drijfveer is om mee te doen met entertainmentprogramma's, maar ik ga er eigenlijk toch van uit dat dat voor de meerderheid van de politici toch het geval is.
Ik kan volgen dat politiekers dit als gewin zien, maar zijt nu eerlijk: Joachim Coens heeft volgens mij 0 stemmen meer gekregen na zijn passage bij de slimste mens ter wereld, net zoals Lachaert.
De positieve invloed zal maar beperkt zijn tot enkele sleutelfiguren waar wel een BDW en CR van profiteren.
Misschien ben ik er naïef in. Het zou voor mij interessant zijn om enkele figuren uit de politiek ik een totaal andere context te zien. Als er wordt op toegekeken dat het tv-optreden niet politiek beladen is lijkt mij dat altijd interessant. Hell, ik loop er niet te hoog mee op maar laat een TVG of Kristof Calvo eens in ‘Het huis’ meedoen. Ik wil de achtergrond van die mensen ook wel eens kennen, zeker als die uit hun mond komt. Maar laat het dan ook vooral rond hen (en dus entertainment) draaien en niet rond de standpunten waarvoor ze staan.
Maar dat lijkt me een moeilijke evenwichtsoefening.
Ik vind dat een beetje dubbel. Het is een beetje zoals reclame van producten, naambekendheid heeft altijd effect en negatieve reclame is ook reclame. Ook wordt iedereen er wel door beïnvloed, of ze nu zeggen van wel of van niet.Dat is nogal logisch hé, die politiekers doen minstens deels mee om op tv te komen en gezien te worden, maar als kijkers zich daardoor laten beïnvloeden qua politieke voorkeur dan ligt dat toch echt wel volledig aan de kijker hoor. Politiek is politiek en entertainment is entertainment.
Diesel wordt wel goedkoper hè morgen'Schaarste grondstoffen gaat nu pas bijten'
![]()
'Schaarste grondstoffen gaat nu pas bijten'
Dat de oorlog in Oekraïne de supply chain verder ontwricht en voor flink hogere prijzen zorgt, is wel duidelijk. De aandacht gaat vooral naar olie en gas, maar de schaarste in aluminium, nikkel en andere industriële grondstoffen kan net zo nijpen...www.beursduivel.be
Trek jullie portemonnee al maar open.
Van eten tot elk prulletje, alles wordt duurder.