Ik wacht af maar het ziet er toch naar uit dat de illusie van een welbespraakte dame die onderneemster is en nu een interessante politica ging worden om te volgen, aan diggelen ligt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk lijkt dat mij redelijk. Ik vind het "niet objectief" argument gewoon nogal hypocriet wanneer dit verweer komt van iemand die subsidies naar familielid en kamergenote laat doorstromen."De rechtbank kan volgens haar niet objectief oordelen omdat een van de bestuurders van Let’s Go Urban zelf als lekenrechter zetelt in de Antwerpse ondernemingsrechtbank die een voorlopig bewindvoerder liet aanstellen bij Let’s Go Urban."
Dat lijkt me thans redelijk.
Je mag dat vinden maar er is ook nog zoiets als rechtszekerheid, ook voor hypocrieten.Tuurlijk lijkt dat mij redelijk. Ik vind het "niet objectief" argument gewoon nogal hypocriet wanneer dit verweer komt van iemand die subsidies naar familielid en kamergenote laat doorstromen.
Dat Patrick Dewael burgemeester is in Tongeren zou geen effect mogen hebben op de rechtsgang.
Het had evengoed Gent kunnen zijn, had je dan naar Mathias De Clercq verwezen?
Even wat belangrijker nieuws, Klaasje verlaat K3!
Bestaat er dan ook formele corruptie?Toch prachtig die jeugdige naïviteit die sommige mensen zover in hun volwassen leven nog kunnen meedragen.
Informele corruptie is in België eerder regel dan uitzondering in zo'n dingen denkt de cynicus in mij dan.
Denken dat Dewael in Tongeren slechts minister heeft en z'n liberale tentakels geen invloed zouden hebben binnen de rechtbank... hah, niet vergeten dat die man ook Vlaams minister president, minister, federaal vice-premier en Kamervoorzitter is geweest, en is een telg uit een liberale dynastie van meerdere generaties.
Een aristocratische familie die je gerust kan vergelijken met die van De Clercq of De Croo. Het behoeft eigenlijk geen verbazing dat diezelfde liberalen behoefte hadden aan het "kopen" van diversiteit om mee uit te pakken.
Ook hypocrieten hebben recht op rechtszekerheid, dus de reden om het dossier weg te verhuizen van Antwerpen lijkt me zeker voldoende (lekenrechter in de ondernemingsrechtbank met banden met Let's Go Urban), maar vrije keuze naar welke rechtbank het dan gaat lijkt me nu ook niet bepaald iets positief. Een verhuis naar een stad zonder liberale "traditie" zou ik inderdaad eveneens een minimumvereiste gevonden hebben.

De Gucht die werd vrijgesproken van handel met voorkennis, zijn vrouw die jaren politierechter was in Aalst. Maak me niet wijs dat de liberalen hier geen hand hebben in justitie.Toch prachtig die jeugdige naïviteit die sommige mensen zover in hun volwassen leven nog kunnen meedragen.
Informele corruptie is in België eerder regel dan uitzondering in zo'n dingen denkt de cynicus in mij dan.
Denken dat Dewael in Tongeren slechts minister heeft en z'n liberale tentakels geen invloed zouden hebben binnen de rechtbank... hah, niet vergeten dat die man ook Vlaams minister president, minister, federaal vice-premier en Kamervoorzitter is geweest, en is een telg uit een liberale dynastie van meerdere generaties.
Een aristocratische familie die je gerust kan vergelijken met die van De Clercq of De Croo. Het behoeft eigenlijk geen verbazing dat diezelfde liberalen behoefte hadden aan het "kopen" van diversiteit om mee uit te pakken.
Ook hypocrieten hebben recht op rechtszekerheid, dus de reden om het dossier weg te verhuizen van Antwerpen lijkt me zeker voldoende (lekenrechter in de ondernemingsrechtbank met banden met Let's Go Urban), maar vrije keuze naar welke rechtbank het dan gaat lijkt me nu ook niet bepaald iets positief. Een verhuis naar een stad zonder liberale "traditie" zou ik inderdaad eveneens een minimumvereiste gevonden hebben.
Eigenlijk onvoorstelbaar hoe er nog goedgepraat wordt door bepaalde kanten. Stel je nu eens voor dat het om een rechtse politicus zou gaan, zou je dan hetzelfde reageren?"De rechtbank kan volgens haar niet objectief oordelen omdat een van de bestuurders van Let’s Go Urban zelf als lekenrechter zetelt in de Antwerpse ondernemingsrechtbank die een voorlopig bewindvoerder liet aanstellen bij Let’s Go Urban."
Dat lijkt me thans redelijk.
Dat Patrick Dewael burgemeester is in Tongeren zou geen effect mogen hebben op de rechtsgang.
Het had evengoed Gent kunnen zijn, had je dan naar Mathias De Clercq verwezen?
Kunnen we aub Tscheldt behandelen als de kutsite die het is?
Khad vandaag ergens gelezen dat het de rechtbank zelf was die dat (verplicht) moest aanbieden aan haar vanwege de "mogelijke" partijdigheid.Eigenlijk onvoorstelbaar hoe er nog goedgepraat wordt door bepaalde kanten. Stel je nu eens voor dat het om een rechtse politicus zou gaan, zou je dan hetzelfde reageren?
Sihame El Kaouakibi...Even wat belangrijker nieuws, Klaasje verlaat K3!
Als diejen Verhulst een beetje deftig betaald...Euh, ja. Wat praat ik juist goed?Eigenlijk onvoorstelbaar hoe er nog goedgepraat wordt door bepaalde kanten. Stel je nu eens voor dat het om een rechtse politicus zou gaan, zou je dan hetzelfde reageren?
![]()
El Kaouakibi factureerde bij haar overstap 50.000 euro aan Open Vld, "om haar politieke opstart te steunen" - Newsmonkey
Binnen Open Vld blijft het dossier rond Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi gisten. Het Antwerpse parket opent een onderzoek naar de aanpak rond haarnewsmonkey.be
What the fuck? Alsof het een simpele voetbaltransfer is ipv politiek.
"50k en ik kom graag op uw lijst staan", schande.
Je zal maar een trouwe partijsoldaat zijn die campagne voert voor een ideologie en programma waarin je gelooft, en dan je plekje moeten afgeven aan zo iemand. Wat een strontpartij.
En de PTB krijgt het niet over haar hart om openlijk kritiek te geven op het Chinese regime die een corona-klokkenluider heeft opgesloten. Ook nog steeds geen haar veranderd duidelijk. :')
Dat Gwendy opeens niet meer komt afzakken naar terzake wilt veel zeggen denk ik.Vrijgeleide sociaal positief geëngageerde obsessieve mensen die maar opdoen, watervallen van holle woorden, hun eigen hypocrisie niet inziend.
Na 1 seconde hoop je al dat zo iemand van de sokkel valt.
Beste van al is dat ze het nu ombuigt, dat de jongere waar ze het zo voor opneemt, nu het eigenlijke slachtoffer van dit alles is.
Erger dan narcisten, zijn mislukte narcisten. De OVLD zit er vol van.
De aanval kwam van binnenuit, van meerdere mensen tegelijk. Een "en nu is het genoeg geweest".
Een kakofonie aan opgerichte privébedrijfjes die quasi allemaal verlieslatend zijn en waarbij maar met geld werd geschoven.
Tot nu toe is het verdict een totaal chaotische boekhouding tussen al de opgerichte bedrijfjes heen.
Van een vooraanstaand figuur, dat omgaat met belastingsgeld, mag je sowieso al beter verwachten.
Maar vallen, en diep, zal ze sowieso, lijkt een zekerheid geworden.
Terzake: "Dag mevrouw Rutten, wil u vanavond komen praten in onze studio?"Dat Gwendy opeens niet meer komt afzakken naar terzake wilt veel zeggen denk ik.
Afaik moest het sowieso naar een andere rechtbank in Antwerpen/Limburg gaan, wat dus nog Mechelen, Tongeren Hasselt of Turnhout als opties geeft. Qua bereikbaarheid lijkt het mij om ofwel Turnhout ofwel Mechelen te gaan. Denk niet dat de burgemeester daar een rol in speelt hoor.Toch prachtig die jeugdige naïviteit die sommige mensen zover in hun volwassen leven nog kunnen meedragen.
Elk van de opties die je opsomt is logischer qua bereikbaarheid vanuit Antwerpen dan Tongeren dat is. En toch is het Tongeren geworden.Afaik moest het sowieso naar een andere rechtbank in Antwerpen/Limburg gaan, wat dus nog Mechelen, Tongeren Hasselt of Turnhout als opties geeft. Qua bereikbaarheid lijkt het mij om ofwel Turnhout ofwel Mechelen te gaan. Denk niet dat de burgemeester daar een rol in speelt hoor.
Kon zij dat kiezen? Dat heb ik precies gemist. Anders lijkt het mij toch een bekke bij de haren getrokken.Euhm, het
Elk van de opties die je opsomt is logischer qua bereikbaarheid vanuit Antwerpen dan Tongeren dat is. En toch is het Tongeren geworden.