Ik heb gelezen dat er nu zwarte elven in Lord of the Rings te zien gaan zijn. Da’s ook wel een populaire heb ik de indruk.Maar als we dat niet meer mogen. over wat kunnen we dan nog continue verontwaardigd zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gelezen dat er nu zwarte elven in Lord of the Rings te zien gaan zijn. Da’s ook wel een populaire heb ik de indruk.Maar als we dat niet meer mogen. over wat kunnen we dan nog continue verontwaardigd zijn?
Ik zou zelfs zeggen dat zo iemand, die de bewuste keuze maakt en waarschijnlijk heel wat moeite moet doen om aan een kind te raken, een betere ouder zal zijn dan Kenny en Shania die per accident een kind krijgen, ondanks dat ze toch wel elke keer haar pil pakt als ze seks hebben.Je moet natuurlijk tussen de regels kunnen lezen. Wanneer zo iemand spreekt over "recht op een kind" spreekt hij eerder in de zin van "Ik wil dolgraag vader worden, dat ik alleenstaand/homo ben zou dit toch niet in de weg mogen staan". Het is nu ook niet dat elke alleenstaande ouder een slechte job doet he. Genoeg 2 ouder gezinnen die evengoed niet in staat zijn om een kind op te voeden.
Waarom hier plots over plichten gesproken wordt snap ik evenmin. Het gaat hier over een duidelijk wel afgewogen keuze. Jullie halen nu allemaal zaken erbij uit andere topics en situaties die voor geen fluit te maken hebben met de individuele situatie van deze persoon.
Uiteraard, its Made by AmazonIk heb gelezen dat er nu zwarte elven in Lord of the Rings te zien gaan zijn. Da’s ook wel een populaire heb ik de indruk.
Ja lords of the rings is natuurlijk uitermate interessant.Ik heb gelezen dat er nu zwarte elven in Lord of the Rings te zien gaan zijn. Da’s ook wel een populaire heb ik de indruk.
Ik zou zelfs zeggen dat zo iemand, die de bewuste keuze maakt en waarschijnlijk heel wat moeite moet doen om aan een kind te raken, een betere ouder zal zijn dan Kenny en Shania die per accident een kind krijgen, ondanks dat ze toch wel elke keer haar pil pakt als ze seks hebben.
Ik heb dat artikel niet gelezen, maar in de brutoloonthread passeren genoeg mensen die financieel makkelijk een kind alleen aankunnen.
Dit dus. Ik ben wel eens benieuwd naar de impact van zo'n flitsmarathon als dat niet afgekondigd wordt.Dat bepamper-en gedoogbeleid van verkeersovertreders mag echt wel eens stoppen.
Je moet natuurlijk tussen de regels kunnen lezen. Wanneer zo iemand spreekt over "recht op een kind" spreekt hij eerder in de zin van "Ik wil dolgraag vader worden, dat ik alleenstaand/homo ben zou dit toch niet in de weg mogen staan". Het is nu ook niet dat elke alleenstaande ouder een slechte job doet he. Genoeg 2 ouder gezinnen die evengoed niet in staat zijn om een kind op te voeden.
Waarom hier plots over plichten gesproken wordt snap ik evenmin. Het gaat hier over een duidelijk wel afgewogen keuze. Jullie halen nu allemaal zaken erbij uit andere topics en situaties die voor geen fluit te maken hebben met de individuele situatie van deze persoon.
stilaan meer in de richting van een 'hardere' aanpak te wijzen, cfr. Conner Rousseau en Valerie Van Peel).Inderdaad. Ik bezondig mij ook dagelijks aan te snel rijden op mijn woon-werk traject en ben me daar van bewust. (is zo'n baan met gescheiden fietspad waar je nu maar 70 meer mag ipv 90). Als ik nu plots 14 boetes in de bus zie vallen op 14 dagen, heb ik het aan 1 persoon te danken en ga ik niet in de gazet komen daarmee hoor.Toch ook mijn idee. Als ge elf boetes krijgt op dezelfde baan is dat een teken dat ge die dagelijks doet en dus de snelheden van die baan wel moogt kennen. Als ge dan boetes verzamelt, is dat geen onoplettendheid, maar systematisch te snel rijden en een 'je m'en fou'-houding. Dan moet ge ook niet janken als ge de boetes krijgt en het er veel achtereen zijn.
Het was iemand die vond dat alles binnen de 7km met de fiets moestGisteren nog een pak gekocht, kan gewoon op mijn bagagerek
Nu ik begrijp niet waarom we gaan van "geen suv" naar "dus ik moet winkelen met de fiets"? Allez, iedereen welkom om met de fiets te winkelen, maar dat kan toch ook in een break of sw?

Wat een verschrikkelijke doodrijders.Het gaat dan om overtredingen van amper 1 of 2 kilometer te snel.
Er zit sowieso een correctie ingebouwd in de snelheidsboetes. En dan kom je soms uit op 1 of 2 per hard.Wat een verschrikkelijke doodrijders.
Kaarsrechte baan, amper zijstraten, tussen de velden, met hier en daar een huis.
Behalve uwzelf rond een boom draaien zie ik daar toch weinig gevaarlijks aan dat je er moet gaan controleren. Easy money
das dan dom van de chauffeurs om net die 1 of 2 km te snel te rijden. Dat kan je perfect incalculeren. Zoals Toru zegt is er al een tolerantie ingebouwd. Met uw redenatie kan je de tolerantie naar boven blijven afronden want er zal altijd wel iemand aan +1 of +2 geflitst worden.Wat een verschrikkelijke doodrijders.
Kaarsrechte baan, amper zijstraten, tussen de velden, met hier en daar een huis.
Behalve uwzelf rond een boom draaien zie ik daar toch weinig gevaarlijks aan dat je er moet gaan controleren. Easy money
Hou u aan de regels of draag de gevolgen. Maar verongelijkt doen wanneer jij degene bent die in fout gaat, dat is het meest kinderachtige op aarde.Wat een verschrikkelijke doodrijders.
Nee, dan gaat het om minstens 7 a 8 te snel. Want de minimale correctie is 6kmh. Reken daar dan de correctie op de teller bij en je zit al aan 11-12kmh te snel op de teller. De grens moet ergens worden getrokken, en dankzij die correctie is die imo aanvaardbaar.Wat een verschrikkelijke doodrijders.
Dat die marges etc er zijn ben ik me van bewust, dat ge als chauffeur zelf op uw gas drukt te bijgevolg te hard gaat ook.
Ik vraag me gewoon af of dit nodig is.
De politie dient zich bezig te houden met verkeersveiligheid, doe dat dan ook waar er (potentieel) gevaarlijke situaties zijn.
Flitsen op een kaarsrechte baan met amper zijstraten of huizen is gewoon cashen, voor wie maak je het zo veiliger?
Stuur dan een extra patrouille naar het centrum om daar de gevaarlijke situaties aan te pakken, brengt minder op, maar kan wel levens redden.
Vrachtwagens eruit halen die daar niet horen, optrekken gelijk een Johny, parkeren op het fietspad - stoep, fietsers die verkeersregels negeren, in school omgevingen flitsen, ...
Hier is onlangs een baan van 70 naar 70-50-70 gegaan. Liggen ook geen huizen (1 bedrijf en 1 horeca zaak). Heel waarschijnlijk zijn er daar mensen die te hard rijden hè, maar sinds het 50 is staat die flitsauto er bijna wekelijks. En niet ene keer daar of ene keer daar, nope altijd waar het nu 50 is.
Geen probleem met flitsen of trajectcontrole, maar doe het waar het de veiligheid ten goede komt.
Ik ben nu wel benieuwd naar de cijfers op die bepaalde wegen eigenlijk. Ik ken zowat elke weg in West-Vlaanderen, en ik geloof nooit dat de "dodenwegen" er zijn met een deftige infrastructuur.Helaas gebeuren die accidenten vaak daar. Hoeveel van die kaarsrechte "banen met weinig huizen" dodenwegen zijn in West-Vlaanderen is ongelooflijk.
Zoals ik ook al eerder zei: ik ben ook niet akkoord dat de focus telkens op snelheid ligt, maar als je weet dat je te snel rijdt, moet je niet wenen over een boete.Dat die marges etc er zijn ben ik me van bewust, dat ge als chauffeur zelf op uw gas drukt te bijgevolg te hard gaat ook.
De politie dient zich bezig te houden met verkeersveiligheid, doe dat dan ook waar er (potentieel) gevaarlijke situaties zijn.
Hoeveel zo'n banen ken jij nog?Flitsen op een kaarsrechte baan met amper zijstraten of huizen is gewoon cashen, voor wie maak je het zo veiliger?
Die halen ze er ook uit tegenwoordig.Stuur dan een extra patrouille naar het centrum om daar de gevaarlijke situaties aan te pakken, brengt minder op, maar kan wel levens redden.
Vrachtwagens eruit halen die daar niet horen, optrekken gelijk een Johny, parkeren op het fietspad - stoep, fietsers die verkeersregels negeren, in school omgevingen flitsen, ...
Als je weet dat ze altijd op dezelfde plek staan, waarom zou je dan nog geflitst worden?Hier is onlangs een baan van 70 naar 70-50-70 gegaan. Liggen ook geen huizen (1 bedrijf en 1 horeca zaak). Heel waarschijnlijk zijn er daar mensen die te hard rijden hè, maar sinds het 50 is staat die flitsauto er bijna wekelijks. En niet ene keer daar of ene keer daar, nope altijd waar het nu 50 is.
Moest de laagvlieger enkel en alleen zichzelf de dood injagen, dan zou er nog over gediscussieerd kunnen worden. Ook al moeten mensen beschermd worden tegen zichzelf ook.Dat die marges etc er zijn ben ik me van bewust, dat ge als chauffeur zelf op uw gas drukt te bijgevolg te hard gaat ook.
Flitsen op een kaarsrechte baan met amper zijstraten of huizen is gewoon cashen, voor wie maak je het zo veiliger?
Stuur dan een extra patrouille naar het centrum om daar de gevaarlijke situaties aan te pakken, brengt minder op, maar kan wel levens redden.
Hier is onlangs een baan van 70 naar 70-50-70 gegaan. Liggen ook geen huizen (1 bedrijf en 1 horeca zaak). Heel waarschijnlijk zijn er daar mensen die te hard rijden hè, maar sinds het 50 is staat die flitsauto er bijna wekelijks. En niet ene keer daar of ene keer daar, nope altijd waar het nu 50 is.
Geen probleem met flitsen of trajectcontrole, maar doe het waar het de veiligheid ten goede komt.