Kleine nieuwtjes

Daarom kan en niet zal.
Nogmaals ik begrijp echt niet waarom er hier meteen gerefereerd wordt aan een complot. Het is toch standaard bij dergelijke carrousels dat je gewoon brede onderhandelingen hebt waar veel stakeholdermanagement aan te pas komt.
Als het dan gaat om politieke signatuur, taal, toevallig gemeenschappelijke alma mater -> normaal
Toevallig omwille van cultuur/religie -> complotdenken!!!

Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken. Het lijkt hier bijna alsof voorzitters zuiver en alleen op hun mertis worden gekozen. Het blijft politiek.
Ik denk dat er veel dingen in haar voordeel zullen moeten spreken die buiten de pure merits van een politicus liggen. Maar dat die laatste ook gewoon heel belangrijk zijn. Verkozen worden om je politieke signatuur in een politieke positie is relevant. De manier waarop je aan politiek, binding, akkoorden/akkoordjes en networking kunt doen is relevant. Religie is irrelevant. Daarom dat de reactie ook verschillend is, vermoed ik.

Unizo lanceert een campagne voor "Winkelhieren"? -> Publieke opinie: Luid applaus op alle banken.
Magnette stelt e-commerce in vraag? -> Publieke opinie: "Verdomde luie Walen, we moeten dringend dit land splitsen".

Zo zie je maar hoe ons publiek debat telkens opnieuw vergiftigd wordt door het bijtend destructief flaminganten-nationalisme van de N-VA en consoorten.

Unizo lanceert een campagne voor "Winkelhieren"? -> Publieke opinie: Luid applaus op alle banken.
Magnette stelt e-commerce in vraag? -> Publieke opinie: "Verdomde luie Walen, we moeten dringend dit land splitsen".

Zo zie je maar hoe ons publiek debat telkens opnieuw vergiftigd wordt door het bijtend destructief flaminganten-nationalisme van de N-VA en consoorten.
De manier waarop Magnette het deed, dromen van een e-commercevrije samenleving, is ook wel "een stuk radicaler" (en volstrekt onwenselijk en onrealistisch) dan de campagne rond winkelhieren. Zijn analyse is pertinent, maar zijn "oplossing" is ridicuul. Enfin, het was een ballonnetje en een forse uitspraak zonder nuance, ik vermoed dat hij dat niet op die manier effectief gerealiseerd wil zien en dat de usual suspects er natuurlijk weer als aasgieren opspringen, maar je kan toch moeilijk verwachten dat bij zo'n uitspraak er applaus gaat volgen?

We weten dat je een absolute haat hebt voor NVA, maar hoe kan je hen hier nu plots bijhalen? Wat Magnette deed was niet e-commerce in vraag stellen. Eerst zeggen dat je van België een e-commerce-loos land wilt maken om er nadien van terug te komen is iets maar dan in vraag stellen. Elke partij had er kritiek op en hij kwam later op zijn stappen terug. Geen idee waarom terechte kritiek op een domme uitspraak plots nationalistisch is.

En de Winkelhier campagne van Unizo is perfect combineerbaar met e-commerce. Het een sluit het ander niet uit. Ze moeten er zelfs harder op focussen zodat de mensen bij e-commerce vaker de link gaan leggen met lokale winkels ipv Amazon en Bol.

Het enige vergif dat ik hier zie is weeral jij die er vanalles inziet dat er niet is....

En het is nu niet alsof unizo al niet jaar en dag dergelijke acties doet hé met hun "straffe streek" enzo....

Terug
Bovenaan