Green Mamba
Well-known member
Is het niet zo dat het in NL nog steeds illegaal is, maar dat het wordt gedoogd? Ook een vreemde regeling daar natuurlijk.Eerste wat? Nederland is toch eerder?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet zo dat het in NL nog steeds illegaal is, maar dat het wordt gedoogd? Ook een vreemde regeling daar natuurlijk.Eerste wat? Nederland is toch eerder?
Is het niet zo dat het in NL nog steeds illegaal is, maar dat het wordt gedoogd? Ook een vreemde regeling daar natuurlijk.
Illegaal zou moeilijk gaan aangezien je coffeeshops hebt die specifiek cannabis verkopen. Wiet is zeker legaal in Nederland.Is het niet zo dat het in NL nog steeds illegaal is, maar dat het wordt gedoogd? Ook een vreemde regeling daar natuurlijk.
Ik heb het even opgezocht en het is illegaal. Het wordt wel gedoogd.Illegaal zou moeilijk gaan aangezien je coffeeshops hebt die specifiek cannabis verkopen. Wiet is zeker legaal in Nederland.
Alleen zijn er veel meel regels rond dan gewoon sigaretten bijvoorbeeld.
Mss zoals Solide zegt, enkel kleine hoeveelheden. Al denk ik dat dit in Duitsland ook zoiets gaat worden dan.
Ah serieuze stok achter de deur dat ze houden hiermee.Ik heb het even opgezocht en het is illegaal. Het wordt wel gedoogd.
![]()
Gedoogbeleid softdrugs en coffeeshops
Omdat softdrugs minder schadelijk zijn voor de gezondheid dan harddrugs, gelden hiervoor soms andere regels. Coffeeshops kunnen onder strenge voorwaarden wiet en hasj verkopen. Zij worden daarvoor niet strafrechtelijk vervolgd. Dit is de essentie van het gedoogbeleid.www.rijksoverheid.nl
Er is al zeker één kind dood, en men vreest voor meer.Ik heb daar eerlijk gezegd geen kompassie mee. Wie per se die oversteek wil wagen is mijn inziens niet op de vlucht voor gevaar.
dat was al niet per sé zo vóór de Brexit, en nu zal het nog minder zijn.Maar als je in Frankrijk asiel krijgt, mag je die Engelse familie toch ook bezoeken? Waarom dergelijke risico's nemen ipv een wettelijke manier?
www.dejongeturken.com
Meervoudig probleem, lijkt mij. Enerzijds zitten ze in een soort crisis-situatie waarin men onmogelijk helder kan nadenken. Je bent al dagen/weken onderweg waarbij je weinig slaapt en slecht eet. Uitputting maakt dat effect van slecht nadenken erger. En daarenboven staan ze onder een soort van bewind van zo'n smokkelaar waardoor ze allicht weinig te kiezen hebben.Maar als je in Frankrijk asiel krijgt, mag je die Engelse familie toch ook bezoeken? Waarom dergelijke risico's nemen ipv een wettelijke manier?
weird verhaal gewoon....Yunus (36) in elkaar geslagen door 11 personen: 'Schedel is verbrijzeld' -
www.dejongeturken.com
Weet niet meer wie dat zei dat het in Aalst gevaarlijker aan het worden is, maar als ge dit leest lijkt em toch gelijk te hebben.
Yunus (36) in elkaar geslagen door 11 personen: 'Schedel is verbrijzeld' -
www.dejongeturken.com
Weet niet meer wie dat zei dat het in Aalst gevaarlijker aan het worden is, maar als ge dit leest lijkt em toch gelijk te hebben.
Prolly 1 van die afrikaanse jeugdbendes die het stad onveilig maken.
Ik zei dat, maar werd weggewuifd als perceptieprobleem en ingebeeld angstgevoel.
Naar ik gehoord heb zouden het Oost-Europeanen geweest zijn, maar dat is niet bevestigd.
allei patsj, multiculturele stad of wa !Ha, hebben we die nu ook?
Ha, hebben we die nu ook?
Ook op vrijdag enkele uren eerder werd in de Victor Bocquéstraat ook een zwaargewonde man aangetroffen.
Het zou daar mogelijks gaan om huiselijk geweld, maar het parket wil niet meer communiceren in deze zaak.
Wandel eens langs de Dender of de visvijvers in 't stadspark. De enige die ge daar ziet vissen zijn Oost-Europeanen die alle vis die ze boven halen in een frigobox meenemen voor eigen consumptie. Wij zijn enkele weken geleden een herfstwandeling gaan doen in 't park, en op dat brugje daar achter 't Melkhuisje stonden er drie met een vislijn en de blikken bier bij de hand. Echt van die types die ge nog niet zou durven in de ogen kijken uit schrik om klop te krijgen.
Uit dat nieuwsbericht over die vechtpartij hier boven.
De Victor Bocquéstraat is op het industriegebied, ik zie niet direct de link met huiselijk geweld daar. Wel is het daar ideaal om af te spreken als je dubieuze transacties wil doen. Daar parkeren en overnachten trouwens ook veel camioneurs.
dat was wel huiselijk want was in een familiebedrijfje. Iets met de broers onderling had ik gehoord.