Mensen die zich een premium prijs kunnen veroorloven (premium lijkt mij evident, aangezien je de kost van die diensten wilt terugzien) lijken mij degenen te zijn die het geld hebben of er aan kunnen geraken om een eigen kot te kopen.
Is er ook maar iemand die het organiseren van die diensten echt storend vindt ? Ik kan mij dat gewoon niet inbeelden

.
Mensen die zich geen premium prijs kunnen veroorloven, daar stel ik mij effectief vragen hoe men de investering terugverdient. Er zit een WKK in, de huurder breekt die WKK uit en verpatst die. De huurder steekt elektrische vuurtjes in omdat de verwarming door u niet regelbaar is en zelfs al zou die toch regelbaar zijn, dat elektrisch vuurtje geeft een mooi warme luchtstroom (dat is aangenamer). Daarnaast zie ik geen enkele incentive om spaarzaam om te springen met de energie, waardoor die personen een opblaasjacuzzi (van 200 - 300€) insteken en die 24 / 24 7/7 laten draaien om daar dan occasioneel in te stappen wanneer ze eens goesting hebben. Inclusief putteke winter.
Misschien denk ik niet genoeg uit de box, maar ik zie het gewoon niet

.