Kleine nieuwtjes

Nazi Buchenwald camp no place for sledging, authorities warn - BBC News

"Now because of the pandemic winter sports facilities are closed in Thuringia [region], so they are using the memorial," he added.
wtf mensen: een concentratiekamp gaan gebruiken als recreatiegebied 😤
Je moet even die Yolocaust van Shahak Shapira opzoeken. Echt confronterende fotos maar zoals alles vergaan de herinneringen aan de meest gruwelijke zaken onder het immer voortschrijden van de tijd...

Je moet even die Yolocaust van Shahak Shapira opzoeken. Echt confronterende fotos maar zoals alles vergaan de herinneringen aan de meest gruwelijke zaken onder het immer voortschrijden van de tijd...

er staat enkel nog een mededeling en reacties op de site.
Triestige boel, het krantenartikel meldt ook dat mensen er ook gaan paard of motorrijden.

Weeral een bewijs dat de mensheid nooit uit zijn fouten zal leren. Gruwelijkheden worden op een bepaald moment enkel nog een vermelding in een geschiedenisboek.

Blijkbaar was het volgens de voorzitster van de Liga van Mensenrechten buitenproportioneel... Mevrouw heeft de beelden van de avond nog niet gezien?

Die advocaat komt morgen blijkbaar naar de 7de dag.
Ben es benieuwd of iemand die op zijn woorden gaat wijzen en het BLM-opgehits dat mee verantwoordelijk is voor het geweld op de politie.

9.000 kinderen overleden in tehuizen van Ierse kerken

Een steeds terugkerend verhaal. De kerk heeft ooit wat uitgestoken.

Achter de schermen ging het er helemaal anders aan toe.

Die nieuwjaarstoespraak van Joachim Coens. Daar zit nu toch echt 0,0 charisma in, en dan die setting en het overduidelijke aflezen van de teleprompter / kaarten. Ik had enkel de tv nog op zwart-wit moeten zeggen, dat had beter gepast.

Die nieuwjaarstoespraak van Joachim Coens. Daar zit nu toch echt 0,0 charisma in, en dan die setting en het overduidelijke aflezen van de teleprompter / kaarten. Ik had enkel de tv nog op zwart-wit moeten zeggen, dat had beter gepast.
Beter Eline De Munck uitgenodigd voor ne selfie. Had een pak memorabeler geweest

Bij zijn aanstelling heeft een journalist gezegd dat "Coens precies uit een fabriek komt gerold waar ze CD&V kopstukken maken".

Die had geen ongelijk.

Wel bonuspunten voor de locatie, Damme. ❤️

Hier wordt precies weinig aandacht aan besteed (of ik las over het topic):

Hoewel ik er niet van sta te kijken dat Rusland zich zoiets permiteert, dit is echt schandalig buitenspel zetten.
Ik denk niet dat hij de gevangenis gaat overleven.

Is Navalny niet al vaker opgepakt geweest en vrijgelaten of vergis ik me ? Nu, met de laatste vergiftigingspoging lijkt de kans dat hij deze keer levend vrijkomt inderdaad klein.

Dat is gewoon no fucks given om zijn eigen leven en alles voor de goede zaak.

Voor de 2de keer op enkele dagen tijd een wagen verongelukt met dodelijke afloop waarbij de inzittende en bestuurder minderjarig waren en geen rijbewijs hadden. Zijn de jongeren zich dan zo fel aan het vervelen dat ze hun leven beu zijn?

21 en 18 jaar noem ik nu niet bepaald minderjarig. Maar ja, ongelofelijk. En dan nog zonder gordel in het recentste ongeluk...

21 en 18 jaar noem ik nu niet bepaald minderjarig. Maar ja, ongelofelijk. En dan nog zonder gordel in het recentste ongeluk...
In het begin van het nieuws had men het enkel over jongeren zonder rijbewijs, dan gaat mijn gedacht eerder naar -18-jarigen. Nu tijdens de reportage hoor ik inderdaad dat ze 18-21 zijn.

Terug
Bovenaan