Zou wel kunnen als SpaceyFCB.zat die niet op 9L ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel kunnen als SpaceyFCB.zat die niet op 9L ?
Dat is helemaal niet écht een ding... er is vrij recent nog onderzoek naar gedaan en België was helemaal niet duurder dan onze buurlanden, wel integendeel. Alleen in specifieke gevallen is Frankrijk goedkoper, vooral voor frisdrank en water (komt hier nochtans véél goedkoper uit de kraan). Voor voeding is Frankrijk gemiddeld duurder dan België als ik het goed heb en het zal niet om verschillen gaan die het de moeite maken om de grens over te steken als je niet al in Kortrijk woont...
Vroeger wel maar zeker bij Colruyt is dat vandaag zeker niet meer het geval. Als ik zeep of wc papier of andere non-food items koop kan ik die niet met maaltijdcheques betalen en moet het restbedrag apart betaald worden... normaal zou dat ook bij andere supermakrten zo moeten zijn.Bij alle winkels waar wij gaan (Colruyt, comarkt, Carrefour) betalen we gewoon voor alle producten.
Vroeger wel maar zeker bij Colruyt is dat vandaag zeker niet meer het geval. Als ik zeep of wc papier of andere non-food items koop kan ik die niet met maaltijdcheques betalen en moet het restbedrag apart betaald worden... normaal zou dat ook bij andere supermakrten zo moeten zijn.
Is niet lokaal. Was vroeger al zo in de Colruyt in Sint-Niklaas, die van Beveren en in die van Sint-Denijs & Deinze ook waar we nu gaan.Ik zou het vreemd vinden als dat iets lokaal zou zijn, dat ze bij ons het wel gewoon aanvaarden.
Ik ben deze zaterdag nog naar collect&go geweest en heb gewoon alles met maaltijdcheques betaald. Mijn vrouw is er ook van overtuigd dat bij de winkels waar we gaan het op de volledige rekening kan.
Nu vaker dan ooit is het wel zo dat het maaltijdcheque saldo niet toereikend is voor de hele factuur, misschien dat we daar ons ook door laten misleiden. Ik weet het is bij wet verboden en een Lidl en Aldi hebben het volgens mij zelfs nooit aanvaard voor non-food.
Maar ik zal er extra op letten de volgende keer alvast.
Maar goed als het zo is dan kan ik alvast niet zeggen dat het een storend element is, als we het zelfs al niet actief opmerken.

Is dat nu echt zo een drukke snelweg? Dat lijkt toch hoofdzakelijk om provinciaal, lokaal verkeer te bedienen?In dezelfde provincie wordt ook gebroed op een extra rijstrook op de snelweg E403 tussen Roeselare en Brugge. De Ridder heeft er 360 miljoen voor ingeschreven in de tabellen. (https://www.standaard.be/politiek/v...jn-de-winnaars-en-de-verliezers/77872881.html)
4 over nog. Zal wel moeilijk worden om er veel meer uit te halen als shortstack met Mizrachi op 180ish bb en Kenny met 8bb. Er zit ook nog een 2de shortstack aan tafel waardoor in veel spots wrs ook ICM niet onbelangrijk wordt in de hoop misschien eerder nog een plaatsje op te proberen schuiven. Maar het kan altijd, Mizrachi herft blijkbaar eerder in het toernooi op 2.5bb gezeten...Pokernieuws:
Kenny Hallaert bereikt voor de 2de keer in zijn carrière de finaletafel van het WSOP Main Event! In 2016 werd hij al eens 6de..
Hij is al verzekerd van minimum 1 miljoen dollar als prijzengeld.
en heeft zich aan de FT ook al eens gered met een A op de river of ie was al naar huis4 over nog. Zal wel moeilijk worden om er veel meer uit te halen als shortstack met Mizrachi op 180ish bb en Kenny met 8bb. Er zit ook nog een 2de shortstack aan tafel waardoor in veel spots wrs ook ICM niet onbelangrijk wordt in de hoop misschien eerder nog een plaatsje op te proberen schuiven. Maar het kan altijd, Mizrachi herft blijkbaar eerder in het toernooi op 2.5bb gezeten...
Ja, toch wel. Iemand die dagelijks dat traject doet zei onlangs: vroeger (10j terug) stond ik op 20 minuten op mijn werk, vandaag mag ik al blij zijn als ik datzelfde traject in 45 min kan doen. Dagelijkse files.Is dat nu echt zo een drukke snelweg? Dat lijkt toch hoofdzakelijk om provinciaal, lokaal verkeer te bedienen?
Welk traject? Want als ik Roeselare-Brugge intik in Maps, dan zit je direct al aan 37min zonder file.Ja, toch wel. Iemand die dagelijks dat traject doet zei onlangs: vroeger (10j terug) stond ik op 20 minuten op mijn werk, vandaag mag ik al blij zijn als ik datzelfde traject in 45 min kan doen. Dagelijkse files.
en west vlamingen kunnen zich ook de vraag stellen of die 3e rijstrook tussen lummen zolder wel zou nodig zijn. Lijkt mij toch maar provinciaal lokaal verkeer te bedienen.Is dat nu echt zo een drukke snelweg? Dat lijkt toch hoofdzakelijk om provinciaal, lokaal verkeer te bedienen?
Dat geld zou beter besteed worden aan het doortrekken van de 3e rijstrook tussen Lummen-Zolder richting en komende van Genk.
Je hebt gelijk, ze houden in Limburg gewoon alle trafiek tegen die van de Antwerpse haven en chemie-cluster komt en het probleem is opgelost.en west vlamingen kunnen zich ook de vraag stellen of die 3e rijstrook tussen lummen zolder wel zou nodig zijn. Lijkt mij toch maar provinciaal lokaal verkeer te bedienen.
Er worden wel degelijk studies gedaan voor zulke zaken natuurlijk.
Studie capaciteitsverhoging E403 | Wegen en verkeer
wegenenverkeer.be
Overheid en snelheid zijn nu niet echt zaken die complementair zijn. Over de uitbreiding van de E403 palavert men al sinds de aanleg (eigenlijk moest het over het traject aalbeke brugge 3 rijstroken zijn maar tegen dat men aan de aanleg ervan begon had men al zodanig veel het trace aangepast (en al nutteloze voorbereidende werken zoals een brug over de spoorlijn en een brug over een nog aan te leggen weg, https://wegen-routes.be/doss/A17n.html )Je hebt gelijk, ze houden in Limburg gewoon alle trafiek tegen die van de Antwerpse haven en chemie-cluster komt en het probleem is opgelost.
Tussen Lummen en Zolder is er trouwens sinds enige jaren een volwaardige 3e rijstrook om de verkeersknoop te ontwarren. Het punt is dat er nu telkens een file is waar deze strook eindigt. Je kan ze vrij eenvoudig gewoon doortrekken, er is plaats genoeg in de middenberm, en je lost een fileprobleem op.
Bedankt om de pagina te linken naar de onderbouwing. Maakt het wat duidelijker. Ik dacht dat in die regio voornamelijk varkensboeren actief waren (meer varkens dan mensen) waardoor verkeersdrukte in die regio mij moeilijk leek.
edit: blijkbaar zijn ze al 6 jaar met een studie bezig: https://wegenenverkeer.be/werken/project-mer-derde-rijstrook-heusden-genk Dat kan toch ook wat sneller.
Geluk is short term uiteraard een belangrijke factor (maar de verhouding is echt geen 90/10), sowieso heeft iedereen die daar geraakt al een enorme portie geluk gehad. Met een level playing field heb je bascially 0,1% om die final table te halen. Zelfs met een mega edge op de rest van het veld blijft de kans zéér klein, laat staan dat je het 2 keer doet (post-Moneymaker voor alle duidelijkheid).Vannacht ook gevolgd. Toch weer eens aangetoond dat poker 90% geluk is en 10% skill. Gewoon sick hoe goed Mizrachi runt. Maar zoals Mizrachi terugkwam van 2.5bb (veroorzaakt door een zeer slechte move trouwens: 20BB shoven uit UTG+1 met AJo), is zoiets even goed mogelijk met de andere spelers.
Wel geen fan van Kenny's call op de river met zijn KJ top-pair. Mizrachi is daar gewoon bijna nooit nog aan het bluffen met dat board. Daar smijt Kenny gewoon meer dan de helft van zijn stack weg.
Wat ik wel al heb gemerkt: als de totale korting op food groter is dan de kost van de non-food kan ik volledig met maaltijdcheques betalen, al voorgehad bij zowel Colruyt als Carrefour.Is niet lokaal. Was vroeger al zo in de Colruyt in Sint-Niklaas, die van Beveren en in die van Sint-Denijs & Deinze ook waar we nu gaan.
Waarschijnlijk zal het inderdaad aan het vetgedrukte liggen, dan valt dat idd niet op
Vroeger ging dat allemaal wel maar nu toch al een aantal jaren dat dat veranderd is geweest. Ik vraag mij soms wel af wat het punt is want uiteindelijk zijn die maalcheques ruim onvoldoende om alles mee te dekken en komt dat geld uiteindelijk tóch wel in de zakken van diezelfde supermarkt terecht komt.
Brugge binnenrijden s'ochtends is alvast een ramp meestal. Wanneer ik de e403 verlaat voor de E40 richting kust ben ik blij dat ik daar weg ben. Vanaf dat punt is het regelmatig stilstaand verkeer. Alsook ervoor is het al met een snelheid van 50-90 per uur op het stuk vanaf Ruddervoorde die ik doe. En dan nog de talloze accidenten daar op de E403..Welk traject? Want als ik Roeselare-Brugge intik in Maps, dan zit je direct al aan 37min zonder file.
Hij kan evengoed die extra rijtijd oplopen bij het binnenrijden van Brugge? Of bij de kruising met de E40? En dan gaat die 3e rijstrook niets verhelpen (hoogstens de file doen verschuiven).