En gewoon fyi: Madame Non was Joëlle Milquet en niet Laurette Onkelinx.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor zin heeft het die naam te anonimiseren van die zoon met wél de voornaam en de initiaal van de achternaam wanneer de ex-man van Laurette Onckelinx en de vader van die gast gewoon op Wikipedia te vinden is?
En gewoon fyi: Madame Non was Joëlle Milquet en niet Laurette Onkelinx.
Idd dat heeft mij indertijd nog meer een afkeer doen krijgen van de PS.Zoek eens wat verder over die ex man. er zijn toch ook wel wat beschuldigingen over hem te vinden. Maar er is toen potentieel wat gelobbyed.
![]()
Laurette Onkelinx - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Heeft niets te maken met PS. Is gewoon eigen aan het morele kompas van het individu. Ik bedoel niet dit expliciet, maar als iets effectief de doofpot in zou gaan of...Idd dat heeft mij indertijd nog meer een afkeer doen krijgen van de PS.
De schaarste van FM-frequenties lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring.Wat is de redenering achter dit soort regels?
Toch onbegrijpelijk dat die regulator bepaalt hoe een radiostation moet uitzenden. Nonstop muziek is toch OK? Waarom moeten daar dan overenthousiaste radiostemmen aan tegevoegd worden? Who the fuck cares ook...Wat is de redenering achter dit soort regels? Ik vind het soms net aangenaam om gewoon muziek te hebben zonder al te veel gepraat ertussen.
Regulator geeft radiozender Nostalgie+ forse boete en ‘laatste kans’
Eentje voor op onze DOGE lijst...Wat is de redenering achter dit soort regels? Ik vind het soms net aangenaam om gewoon muziek te hebben zonder al te veel gepraat ertussen.
Wat is de redenering achter dit soort regels? Ik vind het soms net aangenaam om gewoon muziek te hebben zonder al te veel gepraat ertussen.
Ik ga mezelf even quoten:Toch onbegrijpelijk dat die regulator bepaalt hoe een radiostation moet uitzenden. Nonstop muziek is toch OK? Waarom moeten daar dan overenthousiaste radiostemmen aan tegevoegd worden? Who the fuck cares ook...
De frequentiepakketten voor de vier netwerkradio's (ondertussen zijn dat er nog 3) werden via een schoonheidswedstrijd verdeeld. Voor pakket #1 dat Play Media & Mediahuis binnenhaalden werden er specifieke voorwaarden in het mediadecreet ingeschreven. Die voorwaarden dienen gerespecteerd te worden. En dat was al een probleem voordat men NRJ door Nostalgie+ op die frequenties verving.
Pakket #1 ging - volgens het erkenningsdossier - een generalistische radiozender zijn met een verhouding muziek/woord van 60/40. Het zou zich gaan richten op een breed deel van de Vlaamse bevolking: de actieve stedeling tussen 14 en 44 jaar. En beschikken over een eigen nieuwsredactie met zeven beroepsjournalisten, met extra aandacht voor stedelijk nieuws en 33 verkeersbulletins per dag.
Het schaamteloos gedrag van Laurent kent toch geen grenzen. 388.000 euro per jaar dotatie, waarvan 60.000 als netto loon, huis gratis van de staat, alles qua kleren en eten tijdens zijn “werk” betaald met de dotatie, etc.
Om dan te komen janken dat je geen sociale zekerheid krijgt. En die advocaat die nog verkondigt dat het onmogelijk is om met die dotatie zelf een pensioen op te bouwen. Zum kotsen.
Opvallend was wel het grote aantal onthoudingen en tegenstemmen van Belgische Europarlementsleden. De PS'ers Elio Di Rupo et Estelle Ceulemans stemden tegen net als de twee PVDA'ers Rudi Kennes en Marc Botenga. De Vlaamse sociaaldemocraten Kathleen Van Brempt en Bruno Tobback onthielden zich, net als Sara Matthieu van Groen. 'Samenwerking met extreem-rechts is voor ons een rode lijn die we niet overschrijden', klonk het.
De Vlaamse liberalen, de N-VA en CD&V steunden de nieuwe Commissie. Maar aan Waalse kant beslisten de drie MR-Europarlementsleden onder leiding van ex-premier Sophie Wilmès, en Yvan Verougstraete van Les Engagés zich om dezelfde reden te onthouden. 'Von der Leyen had zich geëngageerd om niet structureel samen te werken met extreem-rechts. Ze heeft haar woord niet gehouden.'
![]()
Duizenden Georgiërs protesteren voor derde nacht op rij tegen stopzetting Europese toetredingsgesprekken | VRT NWS Nieuws
In de Georgische hoofdstad Tbilisi zijn afgelopen nacht opnieuw duizenden demonstranten op straat gekomen om te protesteren tegen de stopzetting van de Europese toetredingsgesprekken. Veel mensen verzamelden voor het parlementsgebouw, waar het tot schermutselingen kwam met de politie...www.vrt.be
In Georgië begint de bevolking op straat te komen tegen de Pro-Russische regeringspartij en de mogelijke verkiezingsfraude van oktober.
Uit hetzelfde artikel: "In Vlaanderen viel er nog nooit een dode bij een aanrijding tegen een botsabsorbeerder."
Ze hadden dat toch beter eerst eens nagetrokken. Of was dat nog net binnen Brussel?
Zullen nog andere bedrijven zijn dan."De absorber bestaat ruim 20 jaar. In die periode zijn er ongeveer 4.000 ongevallen gebeurd met voertuigen van ons bedrijf. Tot nu toe is er nog nooit een ongeval geweest met dodelijke afloop, met een voertuig van ons bedrijf." In het verleden zijn er al ongevallen geweest met dodelijke afloop, na de aanrijding met een absorber van een ander bedrijf.
Coût total (infrastructure et équipements) ? Quelque 650 millions d'euros. Et sans doute même 700 millions d'euros, évalue Gauthier Saelens, si on ajoute des dépenses périphériques et le coût du déménagement. "C'est un très gros investissement, conclut-il. Il n'y a pas d'investissement d'une telle ampleur aujourd'hui en Wallonie et sans doute pas non plus en Belgique."