Ik heb zo'n vermoeden dat hij dan bij zijn fans nog meer aanzien krijgt.Hoog tijd dat men die eens wat tiktoks vanuit de bak laat maken. Dan kan hij daar wat de flinke jongen uithangen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij dan bij zijn fans nog meer aanzien krijgt.Hoog tijd dat men die eens wat tiktoks vanuit de bak laat maken. Dan kan hij daar wat de flinke jongen uithangen.
Bwa, misschien moet hij dan eens de realiteit van de bak tonen. Mooie tiktoks met een gevallen stuk zeep enzo. En als de fans willen, de deur staat open.Ik heb zo'n vermoeden dat hij dan bij zijn fans nog meer aanzien krijgt.
Hoogstwss heeft iran de aangekochte chinese wapens gewoon doorgespeeld naar hamas. (of dat is toch het excuus, wie zal het zeggen)![]()
“Enorme voorraad Chinese wapens gevonden bij Hamas in Gaza”: ontdekking zet diplomatieke relaties op scherp
Het Israëlische leger (IDF) zegt een enorme voorraad Chinese wapens gevonden te hebben bij Hamas in Gaza. Het gaat onder meer om aanvalsgeweren, granaatwerpers en communicatie- en afluisterapparatuur. Israëlische onderzoekers zijn nu aan het uitzoeken hoe de uitrusting in handen van Hamas is...www.hln.be
Het gaat wel over Hamas maar toch niet voor het betreffende topic.
Als dit waar is dan hoop ik dat de westerse leiders (en bevolking) eindelijk eens inzien welk gevaar China is. Dit is gewoon de westerse stabiliteit gaan ondermijnen als men hier effectief Hamas gesponsord heeft.
Dit is gewoon een advocaat die zijn werk doet, namelijk zijn cliënt verdedigen. Dat heeft niets te maken met berechten.doet mij enorm denken aan de Reuzegommers, opeens gaan we die persoon anders berechten
Dat is waar, maar Omar heeft toch al enkele opdrachten aanvaard waarvan ik echt niet snap waarom (drugsdealers, Sihame, ...) hoe triestiger de zaak, hoe meer hij in de media komt vind ik, die mannen hebben werk genoeg waarom dan toch altijd de zielige zaken aanvaarden?Dit is gewoon een advocaat die zijn werk doet, namelijk zijn cliënt verdedigen. Dat heeft niets te maken met berechten.
Wat hebben de zaken die een advocaat aanneemt te maken met je eerste uitspraak? Hij zal zijn redenen wel hebben zeker, naambekendheid lijkt me er al een.Dat is waar, maar Omar heeft toch al enkele opdrachten aanvaard waarvan ik echt niet snap waarom (drugsdealers, Sihame, ...) hoe triestiger de zaak, hoe meer hij in de media komt vind ik, die mannen hebben werk genoeg waarom dan toch altijd de zielige zaken aanvaarden?
Omar heeft zelf natuurlijk ook wel ervaring met dronken een ongevalletje veroorzaken, gelukkig met enkel materiële schade toen.Dat is waar, maar Omar heeft toch al enkele opdrachten aanvaard waarvan ik echt niet snap waarom (drugsdealers, Sihame, ...) hoe triestiger de zaak, hoe meer hij in de media komt vind ik, die mannen hebben werk genoeg waarom dan toch altijd de zielige zaken aanvaarden?
4. Het slachtoffer lag volgens de advocaat van Bril toen al op de grond. (waarom? had deze ook 2 promille in zijn bloed?)
5. De stagiair raakte na de aanrijding levensbedreigend gewond en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. (serieus, hoe kan je iemand zo verwonden door van een parking af te rijden ffs)
Waarom? Vind je niet dat iedereen het recht heeft om een eerlijke rechtszaak te krijgen?Omar heeft zelf natuurlijk ook wel ervaring met dronken een ongevalletje veroorzaken, gelukkig met enkel materiële schade toen.
Die man geraakt van de weg en ramt enkele wagens op een oprit, gaat lopen en stuurt zijn vrouw om te zeggen dat zij bestuurder was. Wanneer er bij hem aangebeld werd deed niemand open. Ja die zal bloednuchter geweest zijn.
Bril legde na de aanrijding een positieve alcoholtest af. Dit wil niet zeggen dat er een causaal verband bestaat tussen deze aanrijding en de hoeveelheid alcohol in zijn bloed. (deze moet ik onthouden!)
Wat als die persoon nu bijvoorbeeld achter de wagen lag? Of ernaast? Langs de zijkant als Nick Bril Uit een parkeerplek (schuin) reed?De stagiair raakte na de aanrijding levensbedreigend gewond en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. (serieus, hoe kan je iemand zo verwonden door van een parking af te rijden ffs)
1. Ik zou ook in shock zijn na zo'n accident. Ga er niet vanuit dat de meesten die bij een accident betrokken zijn van het psychopathische soort zijn die dat moedwillig zouden opzoeken.![]()
Nederlandse sterrenchef rijdt eigen stagiair aan na feestje: ‘Hij lag al op de grond’
De Nederlandse chefkok Nick Bril van het Antwerpse sterrenrestaurant The Jane heeft maandagochtend een man aangereden na afloop van een nieuwjaarsfeestje. Het slachtoffer is een Britse stagiair van het restaurant, bevestigt de advocaat van Bril. Zijn cliënt is ‘in shock’.www.ad.nl
Omar zal het eens gaan uitleggen, zoals altijd:
1. Zijn cliënt is ‘in shock’ (drama)
2. Bril legde na de aanrijding een positieve alcoholtest af. Dit wil niet zeggen dat er een causaal verband bestaat tussen deze aanrijding en de hoeveelheid alcohol in zijn bloed. (deze moet ik onthouden!)
3. maandagochtend tussen 6.00 en 7.00 uur (fantastisch tijdstip om dronken te zijn)
4. Het slachtoffer lag volgens de advocaat van Bril toen al op de grond. (waarom? had deze ook 2 promille in zijn bloed?)
5. De stagiair raakte na de aanrijding levensbedreigend gewond en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. (serieus, hoe kan je iemand zo verwonden door van een parking af te rijden ffs)
6. Bril moet nog door de politie worden verhoord. Volgens zijn advocaat gebeurt dat op een later tijdstip omdat Bril in shock verkeert en daartoe niet in staat is. (neen jullie gaan eerst goed samenzitten en verzinnen hoe jullie je eruit kunnen praten)
doet mij enorm denken aan de Reuzegommers, opeens gaan we die persoon anders berechten
eender welke onbekende die dit meemaakt, mag zich hieraan verwachten: 3 maanden rijbewijs kwijt, alcoholslot en alles opnieuw doen
Kranten moeten de belangen van het westen niet verdedigen. Dat het een Nederlander was die eraan meegewerkt heeft lijkt me wel relevant, net omdat de Nederlandse staatsveiligheid blijkbaar wel betrokken was bij het project maar niet van de betrokkenheid van Nederlander afwist, dat maakt dat het niet zomaar iemand was die toevallig de Nederlandse nationaliteit had en Iran kon en kan met gegronde reden repercussies nemen tegen de Nederlandse staat voor iets wat op het randje wel of niet een oorlogsdaad is. (De vraag is ook of het werkelijk klopt dat de Nederlandse staatsveiligheid dit niets wist, misschien wordt dat enkel gezegd net om Iraanse represailles tegen Nederland te vermijden)Iemand die weet waarom een krant zulke zaken naar buiten brengt? Dit is toch zwaar tegen de belangen van het westen? Ik snap zelfs niet waarom Nederland moest ingelicht zijn. Dit is een actie van een land tegen een ander land. Dat er dan een Nederlander aan die zaak meegewerkt heeft kan goed zijn maar daar heeft Nederland an sich toch niks mee te zien.![]()
Spion uit Nederland was betrokken bij sabotage atoomprogramma Iran, meldt de Volkskrant | VRT NWS Nieuws
Een Nederlandse spion heeft in 2007 in opdracht van de Amerikaanse en Israëlische inlichtingendiensten het atoomprogramma van Iran gesaboteerd. Dat schrijft de Volkskrant. Het nieuws veroorzaakt ophef bij onze noorderburen, met name omdat maar weinig mensen op de hoogte waren van de draagwijdte...www.vrt.be
Net daarom, waarom moet je als krant zulke zaken naar buiten brengen? Imo mag de media ook wel eens nationale veiligheid in het achterhoofd houden. Als er morgen een Nederland gegijzeld wordt door Iran (rememberOlivier Vandendriessche? ) als vergelding voor hetgeen gedaan geweest is, gaat men dan ook beseffen bij de Volkskrant dat zij hier voor een groot deel voor aan de basis liggen? Men heeft als Journalist inderdaad verplichting om het volk te informeren en bepaalde dingen naar buiten brengen maar imo is dit iets waar geen enkele Nederlander belang bij heeft dat dit naar buiten kwam.Kranten moeten de belangen van het westen niet verdedigen. Dat het een Nederlander was die eraan meegewerkt heeft lijkt me wel relevant, net omdat de Nederlandse staatsveiligheid blijkbaar wel betrokken was bij het project maar niet van de betrokkenheid van Nederlander afwist, dat maakt dat het niet zomaar iemand was die toevallig de Nederlandse nationaliteit had en Iran kon en kan met gegronde reden repercussies nemen tegen de Nederlandse staat voor iets wat op het randje wel of niet een oorlogsdaad is. (De vraag is ook of het werkelijk klopt dat de Nederlandse staatsveiligheid dit niets wist, misschien wordt dat enkel gezegd net om Iraanse represailles tegen Nederland te vermijden)
Het is een reëel risico maar dit lijkt me toch een verhaal dat wel maatschappelijk relevant is, hoe de Nederlandse en Amerikaanse inlichtingendiensten met elkaar samenwerken, welke risico's er genomen worden en hoe diep de Nederlandse overheid erin betrokken is zijn allemaal zaken die verder gaan dat gewoon een interessant verhaal.Net daarom, waarom moet je als krant zulke zaken naar buiten brengen? Imo mag de media ook wel eens nationale veiligheid in het achterhoofd houden. Als er morgen een Nederland gegijzeld wordt door Iran (rememberOlivier Vandendriessche? ) als vergelding voor hetgeen gedaan geweest is, gaat men dan ook beseffen bij de Volkskrant dat zij hier voor een groot deel voor aan de basis liggen? Men heeft als Journalist inderdaad verplichting om het volk te informeren en bepaalde dingen naar buiten brengen maar imo is dit iets waar geen enkele Nederlander belang bij heeft dat dit naar buiten kwam.