Kleine nieuwtjes

Mja, dat eerste (het uitwijken) vind ik geen argument eigenlijk, dan kan je over bomen of eender wel obstakel hetzelfde zeggen. Ze staan niet op de rijbaan en als je moet uitwijken voor iemand die je inhaalt, dan is het niet de schuld van die geparkeerde opleggers dat je moest uitwijken.

Met het tweede ben ik dan wel grotendeels akkoord. Dat is een firma die gegroeid is, maar hun eigen infrastructuur niet voldoende aanpast daarvoor, daar mag van mij ook iets aan gedaan worden. Anderszijds zijn ze niet in overtreding, wat diegene met het terras wel was.
Imo is dat hetzelfde als een rijwoning waarvan de bewoners 4 auto's hebben. Men gelooft nogal snel dat men voor alles aanspraak kan maken op het openbaar terrein.

Mijn eerste reactie nu was ook "Wie?" maar hij komt dus tenminste in het nieuwe/de media; in tegenstelling tot de voorganger :P Geen slechte strategie, "Even bad publicity is still publicity". Zeker na Bart Dhondt die bijna niemand buiten Groen kende en dat geldde eigenlijk ook voor Nadia Naji en Jeremie Vaneeckhout ervoor.

Ik moest weer eens opzoeken wie Bart D’Hondt nu weer was…
Letterlijk totaal die zijn passage vergeten, zegt wel genoeg zeker?

Over onze vriend Horch, ik zou mij echt wel diep diep schamen als lid van groen dat dat de man is in uw partij.
Opgepakt omdat hij in de eerste linie stond, slogans scandeerde, weerspannig was en volgens sommige bronnen zelfs gespuwd zou hebben.
Tsja, woorden schieten tekort voor zulke sujetten.

Wat een beelden. Wat een contrast met Horch die recent nog in de Afspraak op Vrijdag zat bij Ivan de Vadder.
Enerzijds goed dat die partij een smoel toont, anderzijds is opgepakt worden niet iets waar je in de politiek punten mee scoort.
Interessant om te onderzoeken hoe dit voorval (extremere) kiezers die voor PVDA stemmen nu naar Groen duwen omdat Horch met die arrestatie een soort van anti-establishment "rolmodel" zou kunnen worden.

Terug
Bovenaan