Ik denk dat er er genoeg rondlopen die beter wat meer tikken hadden gekregen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ipv een 2000 samenwerking verbonden die er nu zijn gaan ze die herleiden naar een 17. Elke keer als er dus een gemeente in zo'n regio aan akkoord sluit geld dat voor alle gemeentes in die regio.De uitleg vind ik in elk geval niet bepaald logisch, ben dus ook in blijde verwachting van een betere uitleg.
Ja want geweld lost alle problemen op, zeker in de opvoeding.
Ik denk dat er er genoeg rondlopen die beter wat meer tikken hadden gekregen.
Ik denk dat men vooral af wil van al die verschillende intercommunales die dan nog eens verschillend zijn naargelang het doel. Door nu vast te leggen dat de samenwerking/intercommunale per definitie door de regio gebeurt zou je in theorie wel een hele hoop postjes kunnen laten verdwijnen. Althans zo had ik het toch ergens opgevangen op de radio...Op wat slaat dit nu eigenlijk weer?
Kom seg, ne kleine eens een tik tegen zijn billen geven is toch geen geweld zeker. Al die zelfverklaarde wereldverbeteraars denken meteen dat uw kleine eens een tik op zijn billen geven hetzelfde is als hem bont en blauw slaan;Ja want geweld lost alle problemen op, zeker in de opvoeding.
LOL de oubollige Ideen die sommigen nog hebben.
Ja want die kleine kan genuanceerd het verschil maken tussen het ene geweld en het andere.Kom seg, ne kleine eens een tik tegen zijn billen geven is toch geen geweld zeker. Eens een tik geven is niet hetzelfde als uw kleine bont en blauw slaan eh.
Als uw kleine het blijft uithangen dan kan ik goed geloven dat 'm eens een tik geven het enige is dat nog helpt. Nogmaals, eens een tik geven is niet meteen geweld plegen. Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?Ja want die kleine kan genuanceerd het verschil maken tussen het ene geweld en het andere.
Er is nooit een reden om dat te doen, er zijn veel betere manieren om je kind op te voeden dan via geweld.
Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?
Het is net met al die nieuwe opvoedkundige technieken dat het serieus aan het mislopen is.LOL de oubollige Ideen die sommigen nog hebben.
En wat met schouderklopjes? Dat is dan ook een vorm van geweld lijkt mij.Als uw kleine het blijft uithangen dan kan ik goed geloven dat 'm eens een tik geven het enige is dat nog helpt. Nogmaals, eens een tik geven is niet meteen geweld plegen. Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?
Ik heb de onze verslaafd gemaakt aan zijn ipadAls uw kleine het blijft uithangen dan kan ik goed geloven dat 'm eens een tik geven het enige is dat nog helpt. Nogmaals, eens een tik geven is niet meteen geweld plegen. Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?

Uwe kleine kan misschien wel de link leggen tussen 'als ik da nog eens doe krijg ik nog eens zo'n klets' en het dan niemeer doenJa want die kleine kan genuanceerd het verschil maken tussen het ene geweld en het andere.
Er is nooit een reden om dat te doen, er zijn veel betere manieren om je kind op te voeden dan via geweld.

Tbh: de beste optie is negeren in zo'n geval hoor.Als uw kleine het blijft uithangen dan kan ik goed geloven dat 'm eens een tik geven het enige is dat nog helpt. Nogmaals, eens een tik geven is niet meteen geweld plegen. Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?
Dus je klopt je kind en omdat het maar in het openbaar is omdat jij je gegeneerd voelt is het geen geweld? Rare redeneringAls uw kleine het blijft uithangen dan kan ik goed geloven dat 'm eens een tik geven het enige is dat nog helpt. Nogmaals, eens een tik geven is niet meteen geweld plegen. Of gaat gij uw kleine in de winkel alles bij elkaar laten krijsen terwijl ge ondertussen "Nee, dat mag niet van de papa eh jongen" zegt?
Ja want de vorige generaties waren zo perfect LOLHet is net met al die nieuwe opvoedkundige technieken dat het serieus aan het mislopen is.
Ja want de deze is wel perfect LOLJa want de vorige generaties waren zo perfect LOL
Tuurlijk doen kinderen dat die leggen snel de link tussen pijn/geweld en bepaalde acties en zo leer je ze dat dit normaal is en een oplossing voor bepaalde problemen. Als zijn zusje dus wat luid is klopt die er ook eens op en is dan verbaasd dat dat niet mag, de ouders doen dat toch ook?Uwe kleine kan misschien wel de link leggen tussen 'als ik da nog eens doe krijg ik nog eens zo'n klets' en het dan niemeer doen![]()
Ochtekes ze hebben geen respect voor jou, wel dat moet je verdienen he.Ja want de deze is wel perfect LOL
er is nu veel minder respect voor zaken als gezag, openbaar bezit, etc
Lees nu uw eigen post eens. Ik zeg: "een tik op de billen", jij maakt daar meteen "je klopt op je kind" van. Kom seg, zo kunt ge alles naar uw hand zetten als je meteen zo gaat overdrijven.Dus je klopt je kind en omdat het maar in het openbaar is omdat jij je gegeneerd voelt is het geen geweld? Rare redenering
En als Uwe kleine zonder reden in de winkel begint te krijsen ...
EN ja dat is gebeurd dat ze hun goesting niet kregen en dan laat je die gewoon rustig doen en negeren en een minuut later vallen die wel stil als het om een onnozele reden is. Geweld is misschien makkelijker voor jou en sneller maar nogmaals dar is nooit reden voor, altijd betere manieren om iets aan te pakken.
Je leert je kinderen toch ook dat je als ouder meer mag dan uw kinderen.Tuurlijk doen kinderen dat die leggen snel de link tussen pijn/geweld en bepaalde acties en zo leer je ze dat dit normaal is en een oplossing voor bepaalde problemen. Als zijn zusje dus wat luid is klopt die er ook eens op en is dan verbaasd dat dat niet mag, de ouders doen dat toch ook?