Kleine nieuwtjes

Triest toch maar weer hoor, maar goed, krijg je ervan als je dictators ontevreden maakt. Twijfelde even om in lente & zomer te posten, maar denk dat het beter hier thuishoort.
Het hoofd van de weerdienst werd ontslagen door de minister van Technologie en Industrie omdat er geen vuurwerk kon doorgaan...
Zijn dat nu niet 2 vrij random dingen??
1) Waarom valt de weerdienst on de minister van Technologie en Industrie?
2) Wat heeft de minister van Technologie en Industrie te maken met het vuurwerk van de nationale feestdag?

Anyway, hij mag waarschijnlijk nog blij zijn dat hij niet verbannen is...

Het hoofd van de weerdienst werd ontslagen door de minister van Technologie en Industrie omdat er geen vuurwerk kon doorgaan...
Zijn dat nu niet 2 vrij random dingen??
1) Waarom valt de weerdienst on de minister van Technologie en Industrie?
2) Wat heeft de minister van Technologie en Industrie te maken met het vuurwerk van de nationale feestdag?

Anyway, hij mag waarschijnlijk nog blij zijn dat hij niet verbannen is...
6304eef4e4ec3.png

Die van Estofex mogen dan ook ontslaan worden (ware het niet dat die niet onder Hongaarse autoriteit vallen). Aan de cyane bolletjes te zien is het extreme weer vooral noordelijker opgetreden dan verwacht.

Amai, wat een verrassing dat vrouwelijke influencers plots een hoop gekke en/of geile bokken aan de deur krijgen. dank u, achterhaalde wet.

Pfiew

Terug een houtoven metsen zoals in Bokrijk.

We zijn allemaal veel te braaf, het wordt tijd dat we op straat komen
En wat zou op straat komen eigenlijk veranderen in dit ganse energieverhaal? Ik snap niet dat we maar altijd diezelfde zever uitkramen over te braaf zijn en op straat komen, ik zie echt niet in wat er opeens zou veranderen moesten we op straat komen. Gaat Poetin beginnen sideren en beven als wij eens op straat komen? Gaan de internationale markten opeens zwaar zakken omdat de Belgische bevolking ontevreden is? Wie gelooft dat wij daar ook maar enige zeggenschap in hebben dwaalt serieus hoor.

En wat zou op straat komen eigenlijk veranderen in dit ganse energieverhaal? Ik snap niet dat we maar altijd diezelfde zever uitkramen over te braaf zijn en op straat komen, ik zie echt niet in wat er opeens zou veranderen moesten we op straat komen. Gaat Poetin beginnen sideren en beven als wij eens op straat komen? Gaan de internationale markten opeens zwaar zakken omdat de Belgische bevolking ontevreden is? Wie gelooft dat wij daar ook maar enige zeggenschap in hebben dwaalt serieus hoor.
Op straat komen in Moskou hé. We noemen dat dan een speciale toeristische interventie :unsure:

Pfiew
Op straat komen tegen ?
Precies ook geen vast contract genomen dan ? Werken ze met maandelijkse afrekeningen ?

Ik ben op weg naar het werk eens tegengehouden door een blockade van PVDA met "de benzineprijs moet terug naar beneden". Daar heb ik het niet kunnen laten om eens te melden dat ze daarvoor bij kameraad Poetin moeten zijn...

Niet mee eens. Als persoon A persoon B bedriegt, dan staat het iedereen vrij om over persoon A een oordeel te vellen, en niet enkel persoon B. Mensen veroordelen op basis van kwalijk gedrag is niets vies ofzo. Ik vind het tegenovergestelde juist een vorm van lafheid.
Al helemaal als je dit voorbeeld doortrekt naar andere vorm van kwalijk gedrag.
Misschien eens hier in de juiste topics lezen, dan zal je merken dat "bedriegen" helemaal niet zo'n vaste term is ;).

Iemand iets vernomen over de schadevergoedingen voor de familieleden van de andere 7 slachtoffers bij deze crash?
Los ervan dat het moreel volledig fout is dergelijke foto's te nemen en in beperkte kring te verspreiden, $ 31 miljoen dollar schadevergoeding voor een familie die al zwemt in het geld?! Toch wat uit proportie lijkt me.
Dit ruikt imo eerder naar 'nog snel wat geld uit de dood van mijn familieleden slaan'.

Ik vraag me bij zo'n zaken steeds af, moest je in Amerika wonen, wat je kan eisen als je een kleine, onbekende familie bent, er sterven familieleden in bijv. een auto-ongeluk en er worden foto's genomen/verspreid. Is dit dan ook kassa kassa? :unsure:

Ik vraag me bij zo'n zaken steeds af, moest je in Amerika wonen, wat je kan eisen als je een kleine, onbekende familie bent, er sterven familieleden in bijv. een auto-ongeluk en er worden foto's genomen/verspreid. Is dit dan ook kassa kassa? :unsure:
Ik vermoed dat de wetten die zoiets mogelijk maken voor iedereen dezelfde zijn, maar dat als onbekend persoon met normaal vermogen er niet zo'n hetze/interesse rond een dodelijk slachtoffer zal heersen, en het ook financieel niet mogelijk is om daarvoor een dure advocaat onder de arm te nemen met risico dat je alles zelf moet ophoesten.

Amai, wat een verrassing dat vrouwelijke influencers plots een hoop gekke en/of geile bokken aan de deur krijgen. dank u, achterhaalde wet.
Al die gegevens zijn sowieso te raadplegen of je ze zelf online zetten of niet, indien het een commerciële activiteit is. Diegene die het wil, zal het wel vinden.

Al die gegevens zijn sowieso te raadplegen of je ze zelf online zetten of niet, indien het een commerciële activiteit is. Diegene die het wil, zal het wel vinden.

Het maakt het wel een pak gemakkelijker om de gegevens te achterhalen als ze open en bloot op YouTube, Instagram en Twitter staan.
Ik zou nu zelf niet weten op 1-2-3 hoe eraan te geraken, mits wat opzoekwerk zal dat wel lukken maar dan moet je weer door een rationele gedachtegang die mogelijks afremmend werkt.
Beetje waarom geweren niet zomaar te kopen vallen in de supermarkt hier bv (afin, nog andere redenen ook natuurlijk maar goed).

Terug
Bovenaan