D
Deleted member 1307
Guest
Huiszoekingen bij 'tScheldt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het groot schietveld in Brecht staat in brand "na een artillerie-oefening van het leger"... De natuur staat kurkdroog, wat had je verwacht als je daar wat springstoffen in ging laten ontploffen? Nu provinciaal rampenplan en blushelikopters... en de was van ons moeder die te drogen hing stinkt blijkbaar ook.
![]()
Nog steeds nablussen na brand op militair domein Brecht, onduidelijk wanneer geëvacueerde bewoners naar huis kunnen | VRT NWS Nieuws
De grote brand op het militair domein en natuurgebied in Brecht, in de provincie Antwerpen, is onder controle, maar nog niet volledig geblust. De voorbije nacht hebben tientallen brandweerlui de situatie onder controle proberen te houden. Het is nog niet duidelijk wanneer de geëvacueerde...www.vrt.be
Het groot schietveld in Brecht staat in brand "na een artillerie-oefening van het leger"... De natuur staat kurkdroog, wat had je verwacht als je daar wat springstoffen in ging laten ontploffen? Nu provinciaal rampenplan en blushelikopters... en de was van stinkt blijkbaar ook.
![]()
Nog steeds nablussen na brand op militair domein Brecht, onduidelijk wanneer geëvacueerde bewoners naar huis kunnen | VRT NWS Nieuws
De grote brand op het militair domein en natuurgebied in Brecht, in de provincie Antwerpen, is onder controle, maar nog niet volledig geblust. De voorbije nacht hebben tientallen brandweerlui de situatie onder controle proberen te houden. Het is nog niet duidelijk wanneer de geëvacueerde...www.vrt.be
In het Kamp van Brasschaat staat normaal altijd een brandweerwagen van het leger paraat, maar net vrijdag was die in onderhoud,
....
de enige twee personeelsleden die bevoegd waren om met de bluswagen te werken, waren al zeker vijf jaar met pensioen.
Vanuit de El Kaouakibi thread slechts twee dagen geleden:
't Scheldt is vieze vuile drets meestal, maar op vlak van Sihame zitten ze wel echt los in het juiste gaatje te peuteren zeg.
Niets speciaals, buiten dat ze daar duidelijk wel iemand gevonden hebben die véél details weet over de zaakjes van Sihame.
De oplossing: 10k personeel op 4j recruteren.![]()
Wat liep er mis bij de schietoefening in Brecht? “Schrijnende situatie bij het leger”
Na de grote brand op het militair domein en natuurgebied Groot Schietveld in Brecht, waarbij 500 hectare in rook is opgegaan, rijst de vraag hoe het zo is kunnen foutlopen. Gebrek aan middelen en mankracht door de jarenlange besparingen bij defensie, klinkt het bij de vakbond. “Een beschamende...www.hln.be
Je kan het zelf niet als grap bedenken:
Geen onderlinge communicatie, slechte planning, geen opleiding.

Het stinkt. Volgens het parket is het aanzetten tot haat en belaging de oorzaak tot de huiszoeking. Volgens mij is het een onderzoeksrechter die aangestuurd wordt door de OVLD. Zij waren als eerste naar buiten gekomen met het Sihame schandaal + In september waren ze ook iets op het spoor gekomen over die woordvoerster van OVLD (Zelfa) en haar bedrijf dat niet zo 'officieel' was. OVLD begint dictatoriale trekjes te krijgen.Vanuit de El Kaouakibi thread slechts twee dagen geleden:
En nu deze ontplooiing voor een paar artikels, die ook over iemand van de OpenVLD met diezelfde allochtone afkomst en fake imago van ondernemer gingen? Dat lijkt wel erg toevallig. Zeker als ge het (éénzijdig) relaas even doorneemt. Zoals NemesisBE zegt, is 't Scheldt vieze vuile drets waar ik gelukkig buiten af en toe een tweetje niet mee in aanraking kom, maar deze gang van zaken klopt niet.
Ik snap dan ook niet waarom je aanneemt dat hun verhaal hierin klopt? Het klopt bijna nooit, en nu er persoonlijke inzet is voor hen, acht ik die kans nóg kleiner.Vanuit de El Kaouakibi thread slechts twee dagen geleden:
En nu deze ontplooiing voor een paar artikels, die ook over iemand van de OpenVLD met diezelfde allochtone afkomst en fake imago van ondernemer gingen? Dat lijkt wel erg toevallig. Zeker als ge het (éénzijdig) relaas even doorneemt. Zoals NemesisBE zegt, is 't Scheldt vieze vuile drets waar ik gelukkig buiten af en toe een tweetje niet mee in aanraking kom, maar deze gang van zaken klopt niet.
Geen onderlinge communicatie, slechte planning, geen opleiding.
Dit dus, alleen al de eerste regels zijn weer puur stemmingsmakerij:Ik snap dan ook niet waarom je aanneemt dat hun verhaal hierin klopt? Het klopt bijna nooit, en nu er persoonlijke inzet is voor hen, acht ik die kans nóg kleiner.
Letterlijk de volgende zin:Verhoor is tegenwoordig een eufemisme voor in de cel gooien. De medewerker werd bij aankomst in het politiekantoor uren in een cel opgesloten.
-> als ge zelf een advocaat vraagt, is het logisch dat ge moet wachten tot die er is vooraleer de ondervraging kan starten, en dat kan wel een paar uur duren.Na aantreden van een advocaat werd de medewerker ondervraagd.
Voor 3,5 voor een pintje mogen ze ze zelf opdrinken![]()
Dat zijn 11 blikjes Cara pils...Voor 3,5 voor een pintje mogen ze ze zelf opdrinken![]()
parlementslid filmt hoe Brusselse jongeren hem aanvallen
Dit valt natuurlijk niet goed te keuren. Al vraag ik me af bij zo'n filmpjes of het filmen daarvan niet meer olie op het vuur is.![]()
Parlementslid filmt hoe Brusselse jongeren hem aanvallen: “Gestampt, geslagen en bijna beroofd”
Brussels parlementslid Mathias Vanden Borre (N-VA) heeft een filmpje gemaakt waarop te zien is hoe hij in Brussel is belaagd door een aantal jongeren. “Ik ben aangevallen, gestampt, geslagen en bijna beroofd”, vertelt Vanden Borre aan HLN. Het parlementslid kon vluchten, maar raakte gewond. De...www.hln.be
Heel herkenbare situatie in 't Brusselse.
Komaan kay-gell, een politieker die werkonbekwaam is? We gaan nu toch ook geen grappen beginnen maken heBlijkbaar 3 dagen werkonbekwaam ook.
Mocht ik 't nu voorhebben deed ik 't zelfde, hoor. Dat soort crapuul stopt toch sowieso niet.
Als ge dan dreigt en zegt dat 't live is laten ze u misschien nog gerust omdat ze dan op beeld staan.

Het is moeilijk om werkonbekwaam te zijn als je in de eerste plaats geen echte job uitoefent natuurlijk.Blijkbaar 3 dagen werkonbekwaam ook.
Mocht ik 't nu voorhebben deed ik 't zelfde, hoor. Dat soort crapuul stopt toch sowieso niet.
Als ge dan dreigt en zegt dat 't live is laten ze u misschien nog gerust omdat ze dan op beeld staan.