Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu sinds een week mijn Airpods Pro, op de iPhone allemaal top maar als ik deze wil gebruiken op de laptop is de microfoon echt wel slecht en krijg ik het geluid ook niet geregeld vanuit Windows, iemand een idee?
 
Heb nu sinds een week mijn Airpods Pro, op de iPhone allemaal top maar als ik deze wil gebruiken op de laptop is de microfoon echt wel slecht en krijg ik het geluid ook niet geregeld vanuit Windows, iemand een idee?
Met bluetooth kan je maar in 1 richting kwaliteitsvol geluid sturen, in 2 richtingen krijg je die typische telefoonkwaliteit. Windows gebruikt altijd de 2 richtingen, terwijl macOS / iOS dat pas doet wanneer de microfoon gebruikt wordt.

Wat volumeregeling betreft in Windows: kan je de mixer waarmee je het volume per programma kan regelen niet gebruiken? Ik gebruik Windows maar sporadisch, dus geen idee of de default slider vanzelf werkt met de AirPods Pro.
 
Laatst bewerkt:
Een vraag: Kan je als "hoofd" van het gezin op 1 of andere manier alle (zowel van Apple als App) abbonementen zien die er lopen?
Ik zie enkel mijn eigen abbonementen, niet die van de andere gezinsleden (welk er wel nog zijn)
 
Iemand ervaring met een timer app voor Apple Watch met meerdere gelijktijdige timers en ondersteuning met Siri? Vooral over dat laatste (Siri) vind ik weinig terug.
 
Ik heb momenteel 3 bankapps op mijn iPhone: Belfius, ING en Fortis. Kan ik ergens de default app instellen? Als ik nu ergens een betaling wil doen via een app (bv. Takeaway) dan wordt ik gevraagd of ik ING wil openen. Nergens heb ik dus de optie om mijn Belfius te openen.

In de instellingen van de app heb ik ook nergens de optie om deze als default te zetten (en dat is nu de enige oplossing die ik online kan vinden).
 
Ik heb momenteel 3 bankapps op mijn iPhone: Belfius, ING en Fortis. Kan ik ergens de default app instellen? Als ik nu ergens een betaling wil doen via een app (bv. Takeaway) dan wordt ik gevraagd of ik ING wil openen. Nergens heb ik dus de optie om mijn Belfius te openen.

In de instellingen van de app heb ik ook nergens de optie om deze als default te zetten (en dat is nu de enige oplossing die ik online kan vinden).
Als ge de Bancontact app installeert, opent die automatisch en kunt ge vanuit dat scherm een andere bank app kiezen.
 
Als ge de Bancontact app installeert, opent die automatisch en kunt ge vanuit dat scherm een andere bank app kiezen.
Ik dacht dat ik die app net had geïnstalleerd en had uitgeprobeerd, blijkt dat ik de verkeerde payconic app heb.
Ik zal de andere installeren en dan test is het later eens uit. Merci voor de hulp.
 
Elke bank app die de Bancontact qr ondersteunt, moet verplicht de selector implementeren.
Dus welke bankapp ook eerst opent, je krijgt altijd de keuze elke app je wilt gebruiken normaal gezien.
 
Hey,

Heb een iPhone die in sync met mijn icloud account 70GB aan foto's en video's.

Heb een oude iPad gevonden waar ook nog 7GB foto's op staat , was paar jaar geleden ook in sync met zelfde account ( waarschijnlijk eens op uitgelogd met instellen van een nieuw wachtwoord.. ).

Wat gebeurt er als ik op dit oude toestel opnieuw ga inloggen en syncen met mijn icloud ?

Gaat icloud deze 2 'vergelijken' en samenvoegen zodat ik niets kwijt ben ?

Alles 1 voor 1 vergelijken is nogal tijdrovend, gezien de vele bestanden..
 
Zit op het werk met een issue met messages. Iemand heeft een Android sync gedaan van zijn messages naar zijn iPhone 12.
Maar elke keer zijn iPhone reboot, staan ALLE messages met een timestamp van dat moment. Zowel berichten die hij ondertussen op die nieuwe telefoon gekregen heeft als de oudere. Als hij gewoon een oud bericht leest staat dat ook meteen met timestamp van dan.

Iemand een idee? Andere telefoon staat uit, iPhone is verbonden en synced met iCloud
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n magnetische kabels? Waarbij er zo'n blokje permanent in je iphone blijft?

Een pijnpunt bij mij is dat bij al mijn iphones na een jaar ofzo het opladen soms moeilijk begint te gaan. Dat ik de fiche in een bepaalde positie moet steken en eens om draaien of dit of dat.

Ik denk in de toekomst om zo'n magnetische laders aan te schaffen als daar goede ervaringen mee zijn. Zo raakt er geen vuil en stof in de aansluiting en wordt die ook niet beschadigd door uit en in steken van de kabel.
 
Al eens de poort uitgekuist via 1 van de zovele online tips tegen pluis of stof ?
Heb mijn XR nu 2 jaar en 2 maanden en 0 issues met de kabel er van de 1ste keer in, ook geen beschadiging.

Maar die kabels werken wel cava, heb er ook zo 1 gehad van Ali maar dan eens dat blokje ergens gelegd en niemeer terug gevonden en toen overgeschakeld op een wireless chargepad.
 
Ga gewoon voor draadloos opladen, zo’n blokjes in uw poort zijn nergens goed voor.
 
Ga gewoon voor draadloos opladen, zo’n blokjes in uw poort zijn nergens goed voor.

't is vooral voor in de auto (carplay wordt hiet 7u per dag gebruikt) en voor in bed bv nog wat scrollen tijdens laden. Kan niet overal draadloos laden :p
 
Ik heb mij net een nieuwe iPhone aangeschaft. Wat is de beste manier om hiermee te starten? Alles overzetten van de ene iPhone naar de andere of alles zelf opnieuw downloaden en instellen? Is er een performanceverschil als je alles ineens overzet? Dit is bij Windows wel eens het geval.
 
Ik heb mij net een nieuwe iPhone aangeschaft. Wat is de beste manier om hiermee te starten? Alles overzetten van de ene iPhone naar de andere of alles zelf opnieuw downloaden en instellen? Is er een performanceverschil als je alles ineens overzet? Dit is bij Windows wel eens het geval.
Gewoon de setup volgen: inloggen met je Apple ID en dan zo’n code scannen op je andere iPhone, alles wordt dan over gezet. Performance verlies je er niet mee, heeft bij mij altijd prima gewerkt 😉
 
Ik merk dat mijn MacBook Air(m1) het moeilijk heeft met Outlook. Het duurt ongeveer 10/11 seconden voor het programma volledig is opgestart. Ook andere Microsoft programma's (Excel, Word) lijken mij regelmatig even vast te hangen, al dacht ik dat ze geoptimaliseerd waren voor de m1?

Vreemd dat ik bij dergelijke programma's regelmatig de strandbal zie verschijnen, maar dat zwaardere dingen zoals een game (CS:GO bv) 'relatief' goed werkt. Nog mensen die dit zien?
 
Ik merk dat mijn MacBook Air(m1) het moeilijk heeft met Outlook. Het duurt ongeveer 10/11 seconden voor het programma volledig is opgestart. Ook andere Microsoft programma's (Excel, Word) lijken mij regelmatig even vast te hangen, al dacht ik dat ze geoptimaliseerd waren voor de m1?

Vreemd dat ik bij dergelijke programma's regelmatig de strandbal zie verschijnen, maar dat zwaardere dingen zoals een game (CS:GO bv) 'relatief' goed werkt. Nog mensen die dit zien?
Heb ge al nagekeken of die al op de M1 versie zit? Is na x-tijd pas een update voor uitgekomen, misschien nog niet geïnstalleerd?
Heb zelf geen Office, dus kan u het qua snelheid ni zeggen. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan