JanusDR
Well-known member
Je hebt 2008-2012 gemist dan.Ze gaan dit zonder shareholder vote doen.
Is gewoon crimineel en uitnodiging voor straffe rechtzaken.
Standaard procedure in niet-standaard tijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt 2008-2012 gemist dan.Ze gaan dit zonder shareholder vote doen.
Is gewoon crimineel en uitnodiging voor straffe rechtzaken.
UhhuJe hebt 2008-2012 gemist dan.
Standaard procedure in niet-standaard tijden.
Het is beslist. Ik vraag mij af wat de reactie zal zijn morgen.
Ik bedoel wie mee gaat in de val.UBS dat keldert tiens
50B equity en 16B convertables gekocht voor 3B met wat overheidsgaranties...UBS dat keldert tiens
En al de rekeningen van criminelen + al die crooked managers. Zullen morgen koers zien wat er gevonden wordt van de deal.50B equity en 16B convertables gekocht voor 3B met wat overheidsgaranties...
Geen slechte deal voor UBS.
50B equity zal al negatieve waarde hebben na vorige week.50B equity en 16B convertables gekocht voor 3B met wat overheidsgaranties...
Assets zijn ok. Waarvan gaan die +50B verliezen komen?50B equity zal al negatieve waarde hebben na vorige week.
Convertible obligaties zijn een liability.Die 16B convertibles die zijn met deze deal ook *poof*.
Als de koers daalt, koop ik misschien.Zullen morgen koers zien wat er gevonden wordt van de deal.
Dat ze poof zijn is gewoon dat ze poof zijn.Assets zijn ok. Waarvan gaan die +50B verliezen komen?
Convertible obligaties zijn een liability.
Dat ze 'poof' zijn, is dus goed nieuws voor de overnemer.
Was wel "geweten" en uitzonderlijk.Straf dat de aandeelhouders nog ~3 miljard krijgen terwijl al het Additional Tier 1 kapitaal waardeloos is geworden. Ik zou het eerder andersom verwachten. Waarom zou je anders nog obligatiehouder willen zijn?
Hoe gaan KBC en Belfius dat doen de komende jaren?
Afgelopen 5 jaar hypotheekleningen op 20-25 jaar zitten verstrekken aan 1 of 2% , en rente die naar 4-5% gaat...?
Convertible obligaties zijn een liability.
Dat ze 'poof' zijn, is dus goed nieuws voor de overnemer.
De overnemer neemt alle assets en liabilities over.Dat ze poof zijn is gewoon dat ze poof zijn.
UBS koopt of bezit deze dus niet.
50B equity en 16B convertables gekocht voor 3B met wat overheidsgaranties...
50B equity zal al negatieve waarde hebben na vorige week.
Assets zijn ok. Waarvan gaan die +50B verliezen komen?
Je antwoordt niet op mijn vraag.Geen idee wanneer duidelijk wordt wat UBS zich mee heeft opgezadeld. Zullen we mss nooit weten.
We weten enkel dat het 9 miljard aan overheidsgaranties voor eventuele verliezen is.
Het waren obligaties die onder bepaalde omstandigheden expliciet ondergeschikt waren aan de equity.Straf dat de aandeelhouders nog ~3 miljard krijgen terwijl al het Additional Tier 1 kapitaal waardeloos is geworden. Ik zou het eerder andersom verwachten. Waarom zou je anders nog obligatiehouder willen zijn?