Zijn dat dan per definitie kopers?Je bent niet de enige - best wat volume …
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat dan per definitie kopers?Je bent niet de enige - best wat volume …
Er zijn steeds evenveel kopers als verkopers. Volume is # shares die verhandeld zijn per dag.Zijn dat dan per definitie kopers?
Weet ik, maar de post leek te suggereren dat een hoog volume bullish zou zijn, wat in deze niet zo is.Er zijn steeds evenveel kopers als verkopers. Volume is # shares die verhandeld zijn per dag.
Q1 en Q2 builden, Q3 en Q4 drawen, dat stond al lang vast en is in de meeste jaren zo.Weeral een monster build van inventory.
U.S. API Weekly Crude Oil Stock
![]()
#Crude: +9.895M #Cushing: +0.481M #Gasoline: +0.894M #Distillates: +1.374M
Waar komt al die olie vandaan though?
Moest ik van een loon moeten leven, zou ik bijlange geen tijd genoeg hebben om in individuele aandelen te kunnen investeren.Voor de duidelijkheid: is dat de cash op de effectenrekening of zit je bij wijze van spreken echt all-in en leef je quasi van loon naar loon?

Zoals alle low cost brokers hebben ze hun trukendoos, het is verre van voor niks.De kans dat ze niet lang bestaan als ze voor niks operaten is ook groot.
Tenzij je bij een overheidMoest ik van een loon moeten leven, zou ik bijlange geen tijd genoeg hebben om in individuele aandelen te kunnen investeren.
En vanwaar die cash kwam, vermeldde ik hier nog maar een pagina of 2 geleden.
Maar absolutely nobody cares; ben ik al gewoon![]()
Men mag dit in Europa gewoon niet meer kopen. Is niet door Saxo.Nog mensen last met saxo? Ik wil wat ishares s&p 500 bijkopen maar het gaat niet "verhoging van de positie is niet toegestaan voor dit instrument". Echt mega brak. Dat is toch het meest standaard aandeel... Een broker moet et toch voor zorgen dat ik kan bijkopen als er opportuniteiten zijn....Ik ga moeten veranderen ban broker denk ik. Iemand tips?
Bedankt voor de info, Hier verschiet ik toch wel van. Kan je het me uitleggen of een link geven hoe dit komt? Ik vind het niet direct via google. tx!Men mag dit in Europa gewoon niet meer kopen. Is niet door Saxo.
Bedankt voor de info, Hier verschiet ik toch wel van. Kan je het me uitleggen of een link geven hoe dit komt? Ik vind het niet direct via google. tx!
CSPX trackt de S&P500 ik in euro genoteerd. Kapitaliserend.Bedankt voor de info, Hier verschiet ik toch wel van. Kan je het me uitleggen of een link geven hoe dit komt? Ik vind het niet direct via google. tx!
Of de rente is niet hoog genoeg?Ik vraag me af wie er tegen al die centraal bankiers heeft gezegd dat ze effect hebben op het inflatiecijfer door de interest te verhogen. Blijkt toch niet het geval te zijn?
Super! Bedankt, ik ga er hier van bijkopen. Heeft dat gevolgen dat ik enkele "verboden" aandelen in mijn bezit heb?CSPX trackt de S&P500 ik in euro genoteerd. Kapitaliserend.
Misschien een kijkje waard