Brt
Banned
Misschien de voorraden die al een paar weken aan het stijgen zijn (beperkt) en de veronderstelling dat China economie het minder goed zal doen dan verwacht....Wat zouden dan zo de redenen zijn dat de prijs toch daalt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien de voorraden die al een paar weken aan het stijgen zijn (beperkt) en de veronderstelling dat China economie het minder goed zal doen dan verwacht....Wat zouden dan zo de redenen zijn dat de prijs toch daalt?
Een veronderstelling die plots deze namiddag de kop op steekt, terwijl China deze morgen wel meer olie bestelt wegens hoger dan verwachte activiteit?veronderstelling dat China economie het minder goed zal doen dan verwacht....

Één of ander magazine organiseert een beursspel met enkele analisten en bv's.
Geen idee voor welke categorie onze vriendin Charlotte gescout zou zijn?

Supply van van Iran+Rusland is niet hoger dan 1 jaar geleden.Resultaat: de markt wordt overspoeld door goedkope olie.
Een meneer de markt magazine zo te zien. Maar jezus -46? Van Juli 2021 tot ong. januari 2022 dan (18 maand)? Dat is wel erg slecht. Normaal heeft ze de laatste maand en een half bull market toch mee kunnen nemen? Zelfs ik met mijn Interactive Brokers account dat op de top NVDA, DDOG en MSFT heeft gekocht zit niet zo diep in het rood.Één of ander magazine organiseert een beursspel met enkele analisten en bv's.
Een meneer de markt magazine zo te zien. Maar jezus -46? Van Juli 2021 tot ong. januari 2022 dan (18 maand)? Dat is wel erg slecht. Normaal heeft ze de laatste maand en een half bull market toch mee kunnen nemen? Zelfs ik met mijn Interactive Brokers account dat op de top NVDA, DDOG en MSFT heeft gekocht zit niet zo diep in het rood.

Paar maanden te laat vrees ikHupla 150k vrijgemaakt, de koopjes mogen beginnen!
Zou mij verbazen als we nog naar de lows van vorig jaar gaan, maar ik hoop het ook... Ook weer terug veel cash vrijgemaakt.Ik hoop dat OXY nog eens naar 58 of lager gaat, dan koop ik nog wat bij, maar bonus komt pas in maart, dus geen haastPaar maanden te laat vrees ikZou mij verbazen als we nog naar de lows van vorig jaar gaan, maar ik hoop het ook... Ook weer terug veel cash vrijgemaakt.

Tja een akte kreeg ik niet sneller getekend...Paar maanden te laat vrees ikZou mij verbazen als we nog naar de lows van vorig jaar gaan, maar ik hoop het ook... Ook weer terug veel cash vrijgemaakt.
We zullen zien wat er nog op ons af komt, ik geloof nog steeds in een verdere earnings recessie van sommige sectoren. Andere zaken zoals olie staan nog steeds cheap om bij te kopen.De volatiliteit in software / tech aandelen op dit moment zeker.Wel vete premies bij het verkopen van puts van Atlassian.
Iemand een idee wat de reden daarachter is ?![]()
Één of ander magazine organiseert een beursspel met enkele analisten en bv's.
![]()
De volatiliteit in software / tech aandelen op dit moment zeker.
Earnings zijn gepasseerd dus op dat vlak geen risico meer.