Pskonejott
Active member
Idem hoor. Ik geloof daar ook niet in maar misschien mis ik het totale plaatje nog. Ik zie mij na mijn werk ook niet rondlopen met een headset op de hele avond om virtueel mensen te ontmoeten. What's the point uiteindelijk. Misschien specifieke use cases als dating en business meetings e.d. maar voor de rest? Maar dan nog, hoeveel mensen gaan dat verkiezen boven bvb Tinder dat toch wat meer afstand creëert?Geld wegpissen aan metaverse...
Zelfs op play 4 lineaire tv reclame voor gezien. Still don't buy it...
Als dat iets wordt, dan trek ik me terug uit de maatschappij. Ik ga niet aan een computer pinten drinken in een virtueel cafe met virtuele vrienden met een vr bril op mijn kop en drinkgebaren maken...
Hele probleem met huidige Meta is volgens mij hun dieing platforms Facebook (en langzaamaan ook Instagram?) , Whatsapp (niet te moneytizen) en hun autistische CEO. Ook nog eens dikwijls privacy issues. Hoeveel gaat Meta nog waard zijn moest Metaverse falen?
Komt misschien ook deels door mijn perceptie. Ik vind FB, Instagram en Tiktok vergif voor de samenleving. Erger dan heroine. Dat terzijde.
. Er ging nooit nog een touchscreen in huis komen.
Dus als de ene een goede nacht had dan de andere niet.