Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit daar natuurlijk ook met die meme stock van ElonP/e van top 10 bedrijven in S&P 500 is 44.
P/e van de andere 490 is rond de 14.

... Alles mooi groen hier (1-5%)... buiten BRK (-0.3%) en PAH3 (-0.18%).

Is dat niet algemeen geweten?Iemand vrolijke vrekken podcast van Nieuwsblad geluistered -> ze hebben uitgerekend dat je beter af bent om je pensioenspaarbedrag zelf in S&P 500 tracker te steken dan in fonds van bank -> zelfs rekeninghoudend met belastingsvoordeel.
verschil was echt substantieel... heb even zelf mijn eigen Fortis Growth Fund bekeken en da's serieuze underperformance tov eigen portefeuille, dus zou best kunnen kloppen wat ze daar zeggen.
ik dacht eerlijk gezegd dat dat belastingvoordeel dat wel compenseerde ... viel wel van mijn stoel als ik zag hoe slecht het rendement vorig jaar was, slechts +13% ... zelfs Paul en Danny kunnen dat beter denk ikIs dat niet algemeen geweten?
Ik vermoed dat er een golf van faillissementen aankomt met cafés, restos, en andere kleine zelfstandigen en zitten die niet typisch bij KBC voor hun geldzaken?Positie in Shell verkleind (eigen inleg eruit gehaald)
toch 400 aandelen pure winst
Aan het twijfelen om KBC aan te kopen
Ik vermoed dat er een golf van faillissementen aankomt met cafés, restos, en andere kleine zelfstandigen en zitten die niet typisch bij KBC voor hun geldzaken?
lijkt me risky ondanks dat er wel wat is ingeprijsd.

en je wil persé een bank kopen?Mjah, zijn imo wel veruit de beste bank in België voor het moment![]()
en je wil persé een bank kopen?

D'Ietereren? EVS? ASML?weet anders niet wat kopen
USA aandelen sowieso niet wegens de wisselkoers
Ageas leek me anders ook wel interessant maar heb niet graag de chinese link
D'ieteren geen fan van aan deze prijs, staat ook dicht bij hun hoogtepuntD'Ietereren? EVS? ASML?

bedrijven die je niet snapt moet je van wegblijven, volledig akkoord.D'ieteren geen fan van aan deze prijs, staat ook dicht bij hun hoogtepunt
EVS nog nooit van gehoord - snap ook niet wat die doen of waar de meerwaarde zit? Dat bedrijf functioneert als verijdelde record/replay knop?
ASML begrijp ik te weinig van
Ben een redelijk conservatieve belegger op vlak van bedrijfskeuze![]()
Waarom is de eventuele afsplitsing van Belron goed voor de aandelen van D'ieteren? (Serieuze vraag)bedrijven die je niet snapt moet je van wegblijven, volledig akkoord.
D'Ieteren vind ik toch echt niet duur gewaardeerd, je mag dat zeker niet vergelijken met een constructeur à la VW of Renault.
Kijk eens naar de groei die ze realiseren met zeer mooie marges én je hebt als bonus nog een potentiële afsplitsing/verkoop aan Private Equity van Belron... Zou me niet verbazen als die volgend jaar deze tijd boven de €200 staan.
ik dacht eerlijk gezegd dat dat belastingvoordeel dat wel compenseerde ... viel wel van mijn stoel als ik zag hoe slecht het rendement vorig jaar was, slechts +13% ... zelfs Paul en Danny kunnen dat beter denk ik
Danny van Inside beleggen tipte trouwens Kinepolis deze week ... een gewaarschuwd man...
Omdat holdings typisch zo'n 30% discount hebben tov Net Asset Value, dus als Belron verkocht wordt dan komt volledige waarde hiervan daarboven in de holding.Waarom is de eventuele afsplitsing van Belron goed voor de aandelen van D'ieteren? (Serieuze vraag)
Ah oké, bedankt voor de uitleg. Weer iets bijgeleerd.Omdat holdings typisch zo'n 30% discount hebben tov Net Asset Value, dus als Belron verkocht wordt dan komt volledige waarde hiervan daarboven in de holding.
NAV van D'Ieteren is boven de €200 momenteel.
Het voorbeeld van holding met discount die onlangs in het nieuws was -> Prosus.Ah oké, bedankt voor de uitleg. Weer iets bijgeleerd.
... maar ook wel tricky want je drukt Tencent koers naar beneden waardoor je belang plots minder waard wordt (Prosus bezit zo'n 27% van heel Tencent)