Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgt amper aandacht op de relevante subreddits. De play is nog steeds BBBY en APRN in mindere mate.Voor diegene die willen gokken: AVCT
Haast u![]()
Ik zat juistKrijgt amper aandacht op de relevante subreddits. De play is nog steeds BBBY en APRN in mindere mate.
AVCT +50% de rest amper in het groen
Precies, proficiat. Ik heb dat precies niet echt zien passeren op subs.Ik zat juistAVCT +50% de rest amper in het groen
![]()
staat nu op 109,78$Vrijdag is mijn buy order van 110$ voor Google net niet gehit, hopelijk deze week meer geluk.

Niet gekocht. Geld zit in oxy. Niet echt een gokker...Precies, proficiat. Ik heb dat precies niet echt zien passeren op subs.
Aan hoeveel ingestapt?

Bijna + 200%...en vandaag up.Ik zat juistAVCT +50% de rest amper in het groen
![]()
Ik vind google niet superduur, maar ook niet goedkoop.M’n buy order is inderdaad uitgevoerd.
Alphabet zal nooit dezelfde beatings krijgen als bvb Palantir en andere shittech. Denk ik.Ik vind google niet superduur, maar ook niet goedkoop.
Qua timing vrees ik ook dat de beatings voor de meeste tech nog moeten komen, niet ondenkbaar dat google dan nog wat mee gaat...
Waarom denk je dat? Earningd Q3 die zullen tegenvallen? Ik zou denken dat dat al grotendeels ingecalculeerd is...Ik vind google niet superduur, maar ook niet goedkoop.
Qua timing vrees ik ook dat de beatings voor de meeste tech nog moeten komen, niet ondenkbaar dat google dan nog wat mee gaat...
Niet dezelfde beatings maar zoals hij zegt, "nog wat mee gaat". Het is een solide bedrijf zeker en vast maar het kan best zijn dat er nog een beter instapmoment komt. De beurs in het algemeen, zeker tech, zal in september nog wel zakken als de FED de rentes weer verhoogt.Alphabet zal nooit dezelfde beatings krijgen als bvb Palantir en andere shittech. Denk ik.
Alphabet is here to stay and never leave.
Thanks voor de tip (MGAM) - heeft goed uitgepakt!Bijna + 200%...en vandaag up.
MGAM gaat vandaag boomen denk ik...
+100%...beter zelf eens een gokje doenThanks voor de tip (MGAM) - heeft goed uitgepakt!

Als VRT met FIRE financiële opvoeding ambieert, dan zijn jongeren beter af zonder.
Geen idee wat ze gegeten had maar het was precies Charlotte niet.Ons Charlotte zit blijkbaar in “Ter Zake” nu.