Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1B fcf, zal volgend q wel minder zijn denk ik (recessie,...), wel nog vrij goedkoop, koersdoel? 100$ - 120$ ?BLDR zotte earnings.
1b fcf ytd1B fcf, zal volgend q wel minder zijn denk ik (recessie,...), wel nog vrij goedkoop, koersdoel? 100$ - 120$ ?
11% , maar dan nog is dat inderdaad gigantisch veel op een half jaar tijd. Dat heb ik nog bijna nooit gezienOok 16.9% van aandelen buy back ytd.

32.9M aandelen teruggekocht ytd volgens de conference call. Is echt iets in de 16%.11% , maar dan nog is dat inderdaad gigantisch veel op een half jaar tijd. Dat heb ik nog bijna nooit gezien![]()
Raar, het staat letterlijk in hun press release van vandaag.32.9M aandelen teruggekocht ytd volgens de conference call. Is echt iets in de 16%.
De filing geeft niet het juiste nummer. Dat gebeurd soms.
USA wil zo snel mogelijk een conflict met China omdat ze momenteel nog sterker zijn dan de Chinezen.Wat dat die Pelosi in Taiwan gaat zoeken....is ook om problemen vragen![]()
Wat? Als China Taiwan binnen paar maanden annexeert, dat zou pas niet goed zijn voor uw aandelenportefeuille (en uw algemeen welzijn bij uitbreiding).Wat dat die Pelosi in Taiwan gaat zoeken....is ook om problemen vragen![]()
Dat is zeker een optie, en wie zijn wij om zich daar mee te bemoeien....De VS is Irak ook binnen gevallen zonder reden, dat mag blijkbaar wel...Wat? Als China Taiwan binnen paar maanden annexeert, dat zou pas niet goed zijn voor uw aandelenportefeuille (en uw algemeen welzijn bij uitbreiding).
Het is inderdaad nu dat men een vuist moet maken tegen China, als het al niet te laat is.
Low volume en retail madness, ver weg van blijven dus!!Kan iemand uitleggen hoe het kan dat een stock als HKD zo'n maarket cap aanneemt?
Uiteraard, was niet van plan om hier aan te komen (tenzij voor puts maar zijn geen opties voor beschikbaarLow volume en retail madness, ver weg van blijven dus!!
).Website van BRK ooit al bekeken?Grappig als je dan die website bekijkt, die ziet er zo fake, nietsbetekend uit.

Overzichtelijk, leesbaar op elk medium, no advertising, no tracking, goedkoop in verdere ontwikkeling en ondersteuning, groen wegens weinig cpu verbruik, nodige security...Website van BRK ooit al bekeken?![]()