DogFacedGod
Well-known member
Die mails zijn schitterend.Denkt ne mens van ff niet naar zijne portefeuille te kijken.
Krijgde ne mail: "notificatie bij een daling van 10% of meer"
Je krijgt ze gewoon 'smorgens toe bij de start van je dag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mails zijn schitterend.Denkt ne mens van ff niet naar zijne portefeuille te kijken.
Krijgde ne mail: "notificatie bij een daling van 10% of meer"

Bij Saxo mag je zelfs raden: één of meerdere posities zijn met 10% gedaald of gestegenDie mails zijn schitterend.
Je krijgt ze gewoon 'smorgens toe bij de start van je dag.![]()

Er zijn zo van die dagen dat OXY alles groen doet kleurenHet is
Al een geluk dat de olie (oxy en crud) mijn portefeuille nog in het groen houdt.
... we moeten misschien dat standbeeld voor Janus toch eens overwegen, kan me niet van de indruk ontdoen dat hij er hier toch al voor velen een pak geld heeft opgebracht met de OXY-tipOei, ze hebben water gevonden ipv petrol
![]()
APA Corporation Provides an Activity Update for Suriname Block 53
HOUSTON, June 13, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- APA Corporation (Nasdaq: APA) today provided results from recent drilling operations on Suriname Block 53. APA Suriname, the operator, holds a 45% working interest in the block, with Petronas holding a 30% working interest and CEPSA holding a 25%...finance.yahoo.com
Moh, ceo met historie van liegen en aandeelhouders in het zak zetten, blijkt serieus overdreven te hebben in de vooruitzichten.
Broek zakt weer af van verbazing!![]()
Enkel bij Oxy aan 100.Er zijn zo van die dagen dat OXY alles groen doet kleuren... we moeten misschien dat standbeeld voor Janus toch eens overwegen, kan me niet van de indruk ontdoen dat hij er hier toch al voor velen een pak geld heeft opgebracht met de OXY-tip
Bij oxy aan 100 kan er wel een echte cola vanafEnkel bij Oxy aan 100.
Nen Rum- Freeway cola zero volstaat ;-)

Of er koopjes zijn hangt af van de intrinsieke waarde, niet toekomstige volatiliteit.
Fully invested moet (kan) je gewoon goedkoop voor goedkoper inruilen. Ik vandaag nog wat colruyt omgzruild voor Joe.

ETF paar keer afgelopen maanden. Gemiddelde aankoopkoers dus wat kunnen drukken, maarja alles staat bloedrood dus dikke verliezen nu.Welke posities heb je versterkt?
Ook zware verliezen op je ETF's? Heb de indruk dat die nog redelijk goed stand houden...ETF paar keer afgelopen maanden. Gemiddelde aankoopkoers dus wat kunnen drukken, maarja alles staat bloedrood dus dikke verliezen nu.
Nee, vind freeway en pepsi beter.Bij oxy aan 100 kan er wel een echte cola vanaf![]()

oei, daar gaat papa Buffett niet blij mee zijnNee, vind freeway en pepsi beter.
Dat zijn de 'echte' voor mij![]()

Hij dronk vroeger zelf altijd pepsioei, daar gaat papa Buffett niet blij mee zijn![]()