Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals een paar maand geleden gezegd, raad ik u aan om de fiscaliteit van US limited partnerships bij uitkering en verkoop te bekijken alvorens vol jolijt de zonnebril-emoticon boven te halenIk vind asml enzo nog altijd vrij duur. ET (energy transfer) positie aan het uitbreiden (gekocht onder 10,gestegen naar 12.5 en nu te koop aan 11.5, koersdoel minstens 15 met of zonder Poetin)

De Nikkei is 1 markt en is sinds 2009 aan het herstellen. Hier is nog een site dat ik tegengekomen ben dat een paart interessante punten lijkt op te sommen:Wat is eigenlijk de kans dat we een bear market zien van 20 jaar lang zoals men in Japan gehad heeft met de lost decades? Daar heb ik het meeste schrik voor. Want als ge al 30 zijt, en ge zit er in tot uw pensioen kunnen uw winsten wel eens zuur tegenvallen dan.

In dit soort belastingen kan je normaal gezien altijd de verliezen van de winsten aftrekken hoor, ik weet niet waar jij je theorie haalt dat je enkel op de bruto winsten belast zou worden.Zouden beleggers in de toekomst ook een percentage van de verkopen met verliezen kunnen inbrengen in de belastingen als men een belasting op gerealiseerde winst zou gaan toepassen waar zovelen het over hebben of zal het dan "gegokt en verloren, pech voor jou jij rijkeluis" zijn?
We win together, you lose alone.
ik ben geen vennootschap maar een particulier dus ik kan momenteel geen minwaarden inbrengen, wat normaal is in andere landen die zo'n belasting heffen voor particulieren zoals bijvoorbeel de VS, is dat daarom niet in de toekomst in Belgie... Anyway het was eerder ludiek gezien de markt vandaag, geen "theorie"In dit soort belastingen kan je normaal gezien altijd de verliezen van de winsten aftrekken hoor, ik weet niet waar jij je theorie haalt dat je enkel op de bruto winsten belast zou worden.
Je moet toch ook geen meerwaarden belasting betalen, dus waarom zou je dan minwaarden moeten kunnen inbrengen? Tenzij het als speculeren wordt gedefinieerd, maar in de praktijk wordt dat toch niet echt toegepast heb ik de indruk.ik ben geen vennootschap maar een particulier dus ik kan momenteel geen minwaarden inbrengen, wat normaal is in andere landen die zo'n belasting heffen voor particulieren zoals bijvoorbeel de VS, is dat daarom niet in de toekomst in Belgie... Anyway het was eerder ludiek gezien de markt vandaag, geen "theorie"
Soldenleuk dagje vandaag weer![]()
Dat worden boterhammen met brood voor de rest van het jaar, en neen, geen vers brood want dat is onbetaalbaar geworden.
Voel me terug in maart 2020 met dubbelcijferige dalingen op grootste posities VGP, OXY, …. AMG die 30% keldert op een paar dagen, had mijn bedenking van een paar dagen terug moeten uitvoeren en een deeltje verkopen. Dat is de beurs, morgen wat geld overmaken maar fors bijkopen doe ik nog niet ….
En hoe weet jij dat?Dit is zelfs nog geen capitulatie.
De laatste week ook gewoon +10%, dus op zich weinig aan de hand. Overmorgen earnings, die zouden toch redelijk in orde moeten zijn.-20k vandaag. Er zijn geen zekerheden meer, zelfs OXY -10%.