Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hackers van Anonymous zijn zich goed aan het amuseren, denk dat Poetin zich toch een klein beetje mispakt heeft aan de reactie van de rest van de wereldSite van Moex ligt ook plat?

Vandaag veel geld "verdient" door geen kbc te kopen. Paar keer op het punt gestaan de laatste weken.

Vandaag veel geld "verdient" door geen kbc te kopen. Paar keer op het punt gestaan de laatste weken.
Ik vind uw statement daarentegen wél nuttig. (In het algemeen, niet over kbc)Vandaag veel geld "verdiend" door geen kbc te kopen. Paar keer op het punt gestaan de laatste weken.
Heel goed, we zaten samen in therapie voor onze koopverslaving.Ken je mijn vriendin goed? Die verdient geld met schoenen kopen in de solden.
Je gaat nog gelijk krijgen.Tuurlijk, ik ga niet verkopen als het vandaag toevallig 10% zou stijgen,
Nu zijn we 2 weken verder @Gunner_YouriWe zijn bijna 2 weken verder, mooie uitspraak die je daar deed over het niet begrijpen van de markt![]()

Zou zo een quote van BEGOV kunnen zijn, geld verdienen door een uitgave te schrappenVandaag veel geld "verdient" door geen kbc te kopen. Paar keer op het punt gestaan de laatste weken.

Belangrijker is, waarom heb je toen niet gekocht?
Miljaar, net gezien - was van plan wat bij te kopen ….Amai Oxy
(Geen aandelen van).
Maar olievelden/bronnen in veilige gebieden zal nog meer naar waarde geschat worden dan vroeger.

Simpelweg mijn aversie voor banken.Belangrijker is, waarom heb je toen niet gekocht?
Ik heb Norcros de voorbije dagen ook bijgekocht aan 265-275... Is no brainer imo..Naast Oxy (met dank aan de forumleden) ook WEHB
Norcros begint stilaan interessant te worden om bij te kopen