Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best om af te wachten. Petrolaandelen en olie vandaag negatief omwille van onzekerheid over Iran deal. Google vienna talks. Indien er een akkoord komt zal de olieprijs stevig dalen net zoals alle petrolaandelen. Indien geen deal dan is het wel interessant om petrolaandelen te kopen. Ps: Petrobras is Da Silva-Bolsonaro,...dus politiek. Kan goed aflopen of slecht...Ook al is Mr. Petrol @JanusDR geen fan - ik ga toch nog eens kijken naar Petrobras
Volgens mij echt wel koopwaardig
Dank voor de tip, dat politieke luik is idd een risico waar ik me van bewust ben, al lijkt het de laatste tijd toch iets beter - al is dat moeilijk te evalueren gezien beperkte info. Schuldafbouw is ronduit spectaculair en men wil aandeelhouders belonen.Best om af te wachten. Petrolaandelen en olie vandaag negatief omwille van onzekerheid over Iran deal. Google vienna talks. Indien er een akkoord komt zal de olieprijs stevig dalen net zoals alle petrolaandelen. Indien geen deal dan is het wel interessant om petrolaandelen te kopen. Ps: Petrobras is Da Silva-Bolsonaro,...dus politiek. Kan goed aflopen of slecht...
WEHB gaat de goede kant uit

Timing was vrij goed, eerste aankoop rond de 37€ maar later een paar keer bijgekocht aan hogere koersenHopelijk niet te lang geleden gekocht toch ?![]()
Gaan de olieprijzen dan zo hard dalen als die deal er moest komen?Best om af te wachten. Petrolaandelen en olie vandaag negatief omwille van onzekerheid over Iran deal. Google vienna talks. Indien er een akkoord komt zal de olieprijs stevig dalen net zoals alle petrolaandelen.
Nee, maar wellicht wel wat corrigeren (10-15%?) en aangezien de meeste petrolaandelen dit jaar stevig in de plus zijn gegaan omwille vd stijging vd olieprijs zal daar ook wel wat afgaan dus vandaar....Gaan de olieprijzen dan zo hard dalen als die deal er moest komen?
Euh? Jawel , constant voor mei 2020 zelfs...FB is nog nooit zo goedkoop geweest als vandaag.
![]()
WEHB gaat de goede kant uit, morgen eens alles lezen maar op het eerste zicht tevreden, met 6% een mooie positie in portefeuille die ook wat meer aandacht krijgt. Dividend van +9% bruto tov GAK is voor mij voldoende om in de wachtkamer te zitten. Potentieel mooie buy/hold voor een aantal jaar.
Zit nog steeds vrij laag. Wat zijn de zogenaamde goede punten?hmm, ziet er wel interessant uit
Ik heb gisterenmorgen bijgekocht met het beetje cash ik nog op mijn beleggersrekening had (overschrijving duurt altijd enkele dagen). Zover ik zie is er fundamenteel niet veel veranderd, dus nog altijd interessante GVV.Leden die Cofinimmo in port hebben, opvolgen of overwegen?
Vanwaar die récente sell off ?Ik heb gisterenmorgen bijgekocht met het beetje cash ik nog op mijn beleggersrekening had (overschrijving duurt altijd enkele dagen). Zover ik zie is er fundamenteel niet veel veranderd, dus nog altijd interessante GVV.
Schandalen rond de rusthuisgroep Orpea.Vanwaar die récente sell off ?
Ik heb ze in portefeuille en maandag bijgekocht aan 111,4 ( dividenden van vorig jaar herbelegd). Vooralsnog een goeie zet.Leden die Cofinimmo in port hebben, opvolgen of overwegen?