JanusDR
Well-known member
Bijhouden en kruiwagen kopen.maar ik ga deze wellicht verkopen (aangezien ik vermoed dat die rond de 30 gaan blijven hangen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijhouden en kruiwagen kopen.maar ik ga deze wellicht verkopen (aangezien ik vermoed dat die rond de 30 gaan blijven hangen
.... Ook Apa gekocht aan 25 om even op te volgen...
Steinhoff blijft gaan. Tikte de 24c aan vandaag op JSE. (ingekocht op 11c en bijgekocht op 19c)Wist niet dat je enkel in SP500 mocht investeren?!? Deze 2 gaven me toch al beiden 50% winst.
Steinhoff heeft een mooie toekomst in het verschiet, dus het aandeel kan mogelijks nog verder stijgen.![]()
)heb er ook 100 van staan, mij GAK is 0.30 hoewel ik ook laag had ingekocht. Snap die GAK niet echt goed eigenlijkSteinhoff blijft gaan. Tikte de 24c aan vandaag op JSE. (ingekocht op 11c en bijgekocht op 19c)
Ik hoop dat de redditboys eropspringen.
Ik gun mezelf telkens 1 gokaandeel, bij mijn vorige biopharmagok is het slecht afgelopen, maar met deze goedgemaakt. Voor het overige heb ik een vrij saaie, stabiele portefeuille (behalve dan wat cryptospeelgoed)
Welke aandelen heb je nog in portefeuille?Steinhoff was voor mij geen blinde gok, als je hun cijfers zag na hun doorstart zag je toch een mooie toekomst als tekkie Town niet te moeilijk ging doen.
Al mooie winst genomen en mooie toekomst in het verschiet.

Betekent dat 100 aandelen aan 0.3€?heb er ook 100 van staan, mij GAK is 0.30 hoewel ik ook laag had ingekocht. Snap die GAK niet echt goed eigenlijk
Laat er de robin hood beleggers op los en dat kan maal 100 gaan.lol [email protected] = €30. Ik heb meer in shit coins zitten. Nuja, zoals je al zei, het is een gokje.
Iedereen start waar hij zich goed met voelt en wat je kan missen.Amai, serieuze investeringen![]()

Dat was overschot van mijn 4800 budget dat ik had geïnvesteerd in aandelen. Het was mijn eerste ervaring met aandelen dus ik had mij aan dat budget gehouden.Kom kom kom. 30 euro is in elke constellatie redelijk weinig ...
Maar om zo'n reactie te geven vind ik overdreven. Zijn nog vele anderen die jou inleg hetzelfde zien als peanuts om te beleggen.![]()
Klopt, zoals ik al eerder zei.Maar 30 euro is toch wel zeer laag? Ik heb meerdere transacties waar ik alleen al meer dan 30 euro TOB heb betaald?