muchraise
Member
Belangrijke 1W support breken op de 1W timeframe en dan langs onder testen als resistance (+ mogelijks de emotions alle andere beurzen die wat aant dumpen zijn dit moment).Wat is de logica bij de bitcoin daling?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belangrijke 1W support breken op de 1W timeframe en dan langs onder testen als resistance (+ mogelijks de emotions alle andere beurzen die wat aant dumpen zijn dit moment).Wat is de logica bij de bitcoin daling?
Ah ja, de 1w support die langs onder getest wordt als resistance.Belangrijke 1W support breken op de 1W timeframe en dan langs onder testen als resistance (+ mogelijks de emotions alle andere beurzen die wat aant dumpen zijn dit moment).
Welk antwoord had je anders verwacht?Ah ja, de 1w support die langs onder getest wordt als resistance.
Had ik over het hoofd gezien.
Merci voor de info!
Ik ook bntx, bijna 50% op 2 wekenIk sta zowaar in het groen in totaal vandaag (hetzij miniem, maar toch) ... dank u BNTX (+15%) (en vooral de turbo's die ik daarop heb)
. Ik denk dat er nog wat meer inzit...op naar de 400
hoger denk ik eigenlijk, de beurs overdrijft meestal, zowel positief als negatiefIk ook bntx, bijna 50% op 2 weken. Ik denk dat er nog wat meer inzit...op naar de 400
![]()
Spijtig dat ik maar voor 6k gekocht heb maar dat was omdat ik aan het rationaliseren was, spreiding en trackers enzo...hoger denk ik eigenlijk, de beurs overdrijft meestal, zowel positief als negatief

Hier enkel m’n postnl groenAl mijn aandelen rood, geen enkele groen.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.![]()

Als je vandaag in het rood staat, heb je een ijzersterke portefeuille!
ps: ik zal werk moeten zoeken, iemand een vacature?