Afhankelijk hoe diep het vandaag zakt, toch bekijken om straks wat Black Friday-deals te doen op mijn huidige posities 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

same here, de aandelen die nu heel zwaar zakken staan nog altijd vér boven maart 2020 niveau's, dus als deze variant echt mega gevaarlijk is en niet gecovered door huidige vaccins dan volgt er nog wel een veel grotere sell off, dus ga zeker geen impulsieve aankopen/verkopen doen vandaag.Ik doe niks, is toch maar een kleine dip? Verkopen doe ik sowieso niet, kopen pas als het enkele tientallen percenten zakt.
Bij de eerste lockdown ook te vroeg gekocht waardoor ik op -20% stond. Deze keer wacht ik ook nog eventjes afsame here, de aandelen die nu heel zwaar zakken staan nog altijd vér boven maart 2020 niveau's, dus als deze variant echt mega gevaarlijk is en niet gecovered door huidige vaccins dan volgt er nog wel een veel grotere sell off, dus ga zeker geen impulsieve aankopen/verkopen doen vandaag.
.Met eventjes bedoel je 2 a 3 weken of langer?Bij de eerste lockdown ook te vroeg gekocht waardoor ik op -20% stond. Deze keer wacht ik ook nog eventjes af.
Mijn glazen bol zegt 3 wekenMet eventjes bedoel je 2 a 3 weken of langer?

door al dat thuiswerk stel ik uit.

goh, heb ook wat bijgelezen ondertussen en de bezorgdheid lijkt me zeer terecht als je ziet dat een grote meerderheid van de besmetting in Zuid-Afrika die nieuwe variant is.Edit: na 5 minuten opzoekingswerk: lijkt me nogal much ado about nothing? Besmettelijk ja, maar nog onbekend of je er ook zieker van wordt en of de vaccins gaan werken. En blijkbaar ook eenvoudig op te sporen met een PCR-test.. Zoveel mensen hebben ondertussen al antistoffen of een vaccin tegen covid en zelfs als die niet zouden werken zijn we zijn het ondertussen allemaal al lang en breed gewend om te thuiswerken en met maatregelen te leven. Ik ben er wel gerust in
Deze relativeert het toch wat:goh, heb ook wat bijgelezen ondertussen en de bezorgdheid lijkt me zeer terecht als je ziet dat een grote meerderheid van de besmetting in Zuid-Afrika die nieuwe variant is.
Ik vind de daling van -6% bij AB Inbev dat een significante omzet in ZA haalt toch nog maar beperkt, ik vermoed dat die nog wel wat harder gaan zakken.
Koopjes doen voorlopig zeker nog niet, wordt nog wel wat donkerder rood imo.
Hangt af van hoe snel het zaktMet eventjes bedoel je 2 a 3 weken of langer?
. Niemand heeft een glazen bol. Volgens de pers ziet altijd alles er gevaarlijk uit.Variant ziet er alvast heel gevaarlijk uit op basis van de persberichten ...
Alles groen hier.
Ik had gelukkig gisteren de volledige portefeuille in Resilux gestoken![]()
Ook olie 5% omlaag.Ook bitcoin hard omlaag, omdat de toekomstige cashflow heel wat lager zal zijn door dit nieuwe virus.
Ja, omdat de markt denkt dat de toekomstige cashflow in de nabije toekomst lager zal zijn dan gisteren gedacht.Ook olie 5% omlaag.