Spooky
Well-known member
OXY +6%Biden gaat 50 miljoen vaten op de markt gooien vanuit de strategische reserves.
= helft van de wereldwijde dagelijkse (!) consumptie, dus ?
= moet naderhand toch weer aangevuld worden ?
Et alors Joe?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OXY +6%Biden gaat 50 miljoen vaten op de markt gooien vanuit de strategische reserves.
Et alors Joe?

Wat maakt dat totaal uit de lucht geplukte rendement eigenlijk uit? Bij een recessie ga je veel minder hebben, bij een bullmarkt misschien meer.Een van de slechtste dagen dit jaar.
RIP ATH
Wel nog boven de 26% ytd. Dat behouden is het doel tot eind dit jaar.
Is gewoon wat politiek, wat ik wel begrijp. Mensen willen "het gevoel" hebben dat er iets aan gedaan wordt.Biden gaat 50 miljoen vaten op de markt gooien vanuit de strategische reserves.
Et alors Joe?

Idd - eerlijk is eerlijk; schaamteloos overgenomen - nog een paar artikeltjes gelezen m.b.t. Refinitiv, snel de FCF eens doorgenomen, een presentatie op hun site gelezen. Is 1,25% van port.Gelezen in de beurstips van Finance Avenue?
Tips vd tijd en dergelijke vind ik persoonlijk nonsens.Idd - eerlijk is eerlijk; schaamteloos overgenomen - nog een paar artikeltjes gelezen m.b.t. Refinitiv, snel de FCF eens doorgenomen, een presentatie op hun site gelezen. Is 1,25% van port.
Niet echt een uitgebreide case dus.
Boert de beurs van London niet achteruit door dalende volumes/listings en potentiële verhuis euroclearing.
Zelf heb ik "nasdaq" wat goed scoort en heb ik een oogje op "euronext" wat bijna elk jaar groter wordt door uitbreiding.
Hoeveel is er van die 13k vandaag alweer bij?13k verlies dagje.![]()
Als je dagen hebt waarbij je 13k verliest omdat alle ETF's eens zakken, dan zijn er ook dagen dat dat er vlot terug bijkomt natuurlijkHoeveel is er van die 13k vandaag alweer bij?

maar aandeel P&G is toch ook niet veel gestegen?En als je vandaag een heel slechte dag had, dan zou ik in uw plaats keihard in mijn broek schijten want dan is uw portefeuille pure trash.
cege heeft volgens mij alleen aparte aandelen en jij ETF's. Dus lijkt me logisch dat jouw portfolio minder volatiel is.Als je dagen hebt waarbij je 13k verliest omdat alle ETF's eens zakken, dan zijn er ook dagen dat dat er vlot terug bijkomt natuurlijk
Al is 13k wel héél veel? bij mij is er gisteren 1k af gegaan en kan me nu toch vrij moeilijk inbeelden dat @cege zijn portefeuille 13x zo groot zou zijn![]()

Ahja okécege heeft volgens mij alleen aparte aandelen en jij ETF's. Dus lijkt me logisch dat jouw portfolio minder volatiel is.
Mijn portfolio is gisteren 3k gezakt en ben zeker dat hij minder groot is als de jouwe![]()
Ik ging ervan uit dat hij ook wel grotendeels in ETF's zat, maar met grotendeels individuele aandelen kan dat natuurlijk wel. Maar dan is de kans heel groot dat er de voorbije maanden ook dagen waren waar het een veelvoud van +13k was