Fortis heb ik nooit gehad maar wel Nyrstar, dus ook hier al wel eens een serieuze pil moeten slikken, maar ge gaat u niet toch niet laten frustreren door een fout uit het verleden? (al snap ik nu wel je reactie over Ageas)
geen veilige aandelen? -> risico en rendement gaan meestal samen ja, maar uit jouw post maak ik uit dat jij vindt dat zelf je eigen huiswerk maken en analyses maken overroepen is?
I beg to differ: ik zit ruim boven om het even welke index qua prestaties, zowel vorig jaar als dit jaar, en dit (zo goed als) zonder de fancy groei-aandelen of meme-stocks, en uit voorgaande posts blijkt dat er nog wel meerderen hier op 't forum zijn in dit geval. Ik denk dat er hier toch velen zijn die redelijk wat uren tijd steken in analyses en een index verslaan is dan best mogelijk, zowel in een stierenmarkt als in een berenmarkt.
En als jij nu gaat instappen in groei-aandelen ... tja, dan vrees ik dat je achter de feiten aan het aanhollen bent, want de grootste winsten lijken mij daar wel gepasseerd, tenzij je er de nieuwe Apple's of Tesla's alsnog kan uitpikken.