Kleine Beursfeiten

Ik ben ook van principe dat een buy and hold strategie soms de beste optie is, (lange termijn)

Die hefboomeffecten, turbo's en zo... leverage traden blijf ik van af. Dat laatste heb je meer bij btc

In april 2025 of tijdens corona moest je geinvesteerd hebben.

Nu is het tijd om te verkopen

Men zou beter FICO, Novo Nordisk, Mastercard, Paypal kopen
Idd niet zo evident, maar het bedrijf is sterk en divers genoeg en ik wil de positie houden rond de 3-4% van portefeuille. Bijkomend zit ik op een giga cashberg waarmee ik geen blijf weet momenteel.

Idd niet zo evident, maar het bedrijf is sterk en divers genoeg en ik wil de positie houden rond de 3-4% van portefeuille. Bijkomend zit ik op een giga cashberg waarmee ik geen blijf weet momenteel.
BRKb. Die weten er misschien wel blijf mee 🤷‍♂️.

Nog een vraag: Cerebras was irrationeel geopend na IPO start, en gaat nu mogelijk irrationeel lager. Aan welke prijs zou het eigenlijk een bargain/no brainer zijn?

Dan volgende tip: Kraft Heinz (https://finviz.com/stock?t=KHC&p=m).

Daar zou ik nu eens weinig van verwachten. Kraft Heinz is ~50% gedaald de afgelopen 5 jaar en het is nu niet echt een sector of segment waar innovatie voor explosieve groei gaat zorgen.
En gaat een injectie in sales, marketing en R&D voldoende zijn om ~10 jaar van onderinvestering en relatieve uitholling om te keren?

Wanneer een beat on all fronts don't meet investors expectations. - 13% after hours

Broadcom (AVGO) achieved record revenue, operating profit and free cash flow in Q2 driven by accelerating growth in AI semiconductor revenue and strong operating leverage. Q2 semiconductor revenue from AI of $10.8 billion grew 143% year-over-year, above our forecast, driven by increasing demand for custom AI accelerators and AI networking,” said Tan in a statement. “The momentum continues and in Q3 we expect semiconductor revenue from AI to grow over 200 percent year-over-year to $16.0 billion.”

"Revenue of $22.19B (+47.9% Y/Y) beats by $70M."

Als iets te duur staat, is geen enkel resultaat goed genoeg zeker? Anyways, we blijven long.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan