Onestream blijft gaan.Onestream omhoog na bekijken van potentiële verkoop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onestream blijft gaan.Onestream omhoog na bekijken van potentiële verkoop.
De sell-off van gisteren is deel van een bredere dip in alles wat te maken heeft met Argentinië en het politieke klimaat. Niks nieuws inderdaad en dat verandert niks fundamenteel aan de these rond MELI (20% omzet ARG bovendien)
Qua competitie is er nu wel PDD dat volop aan het expanden is in die regio. Op amper 2 jaar tijd qua traffic share: 1 in Mexico, 2 in Colombië, 2 in Brazilië,... Nog versterkt door tarieven zal China ook wel volop dergelijke afzetmarkten blijven viseren.
In die zin ben ik wel wat conservatief in mijn positie. De absurde ratings pré Covid zullen nooit terugkomen dus ik kijk eerder naar mean EV/Sales NTM post Covid en add enkel als het daar serieus (-1/+1 std. dev. is de luie mensen manier) onder zakt en trim als het daar serieus boven komt. Almost there...
Welke crash? PF 0,6% UP vandaag tot nu toe.jeezes, kleine crash die al 2 dagen duurt ?
alleen door argentinië ??
wat is de onderliggende reden ?
Dat kan nog lang duren met onze beste vriend. Der zou veel sneller een oplossing komen als al de politiekers ook niet betaald zouden wordenAlgemene liquiditeit tekort vanwege shutdown Amerikaanse overheid. Van zodra dat opgelost geraakt zal het weer herstellen.
Moest het wat makkelijker zijn om te stemmen, ik had ook ja gestemd met mijn aandelen. Tweede beste performer in mijn portefeuille.Aan de ene kant bizar dat er zoveel ja stemmers waren, aan de andere kant denken die waarschijnlijk: als dat ervoor nodig is om de beurskoers (i.e. hun aandelen) maal 5 à 6 te laten gaan...
Beter 8.5biljoen beurswaarde met 1biljoen verwatering dan een potentieel andere CEO die misschien maar de helft van die waarde realiseert I guess.Aan de ene kant bizar dat er zoveel ja stemmers waren, aan de andere kant denken die waarschijnlijk: als dat ervoor nodig is om de beurskoers (i.e. hun aandelen) maal 5 à 6 te laten gaan...

Het zijn 12 schijven van 35M stuks die waarschijnlijk allemaal vasthangen aan bepaalde doelen, het zal dus niet alles of niets zijn, maar de individuele doelstellingen zijn wrs allemaal van die aard dat de beurswaarde veel sterker zal groeien dan impact van die aandelenschijven op zich.Sta ik in hun schoenen, stem ik ook ja.
Met de doelstellingen die gezet zijn, zal dit alleen maar de beurswaarde ten goede komen (normaal gezien) EN hij moet nog AL de doelstellingen zien te halen ook, voor de bonus wordt toegekend.
Dus ik zou hopen dat hij er eentje net niet haalt![]()
220-230$?hoe laag zou Adobe nog kunnen gaan
Creëer zelf podcasts over eender welk topic op basis v pdf's, YouTube video's, Google results op notebooklm. Best creëren op desktop en via de app op je gsm kan je ze dan downloaden en streamen in de auto.Even een kleine vraag hier gooien. Ik zit tegenwoordig quasi continu in de auto en zou wel wat meer beleggings/economische podcasts willen luisteren naast de 7, beursvoyeurs, de belegger aan tafel.
Iemand nog aanraders? Mag ook Engels zijn, wel bij voorkeur via Spotify.
Merci!
Dat nieuws had ik nog niet eens gezien, gewoon een blik op mijn PF was voldoendeShutdown gedaan
Ik kan mijn solden vergeten![]()