Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De koers van RXST sluipt stilletjes aan terug omhoog. Laatste aankoop was aan 6,98$Op 04/08/2025 werd Raymond W. Cohen benoemd tot lid van de raad van bestuur van RxSight. Cohen heeft de laatste jaren al voor overnames gezorgd (Axonics Modulation Technologies, Inc. en SoniVie Ltd.). Mogelijk dat zijn komst bij RXST de geruchtenmolen m.b.t. eventuele overname op gang kan brengen?
.De vraag is wanneer :|

Hmmm, ik word niet warm van de resultaten van EVS
ik snap de afstraffing toch niet echt, lagere Q2 cijfers was gewoon een timing issue wat 1 week later hadden ze de targets wel gehaald volgens IR ?Je bent niet alleen blijkbaar, toch al voelbaar hier ...
ik snap de afstraffing toch niet echt, lagere Q2 cijfers was gewoon een timing issue wat 1 week later hadden ze de targets wel gehaald volgens IR ?
ze houden ook vast aan de guidance, dus denk dat ik plukje ga bijkopen ook al heb ik er al veel
Mss veel marktorders van gewone mensen die wat bang zijn en winst nemen.ik snap de afstraffing toch niet echt, lagere Q2 cijfers was gewoon een timing issue wat 1 week later hadden ze de targets wel gehaald volgens IR ?
ze houden ook vast aan de guidance, dus denk dat ik plukje ga bijkopen ook al heb ik er al veel
ben al te laat om bij te kopen op -10%... staat maar -5% meer ondertussen... nog te veel, lijkt me logischer op deze rode dag dat we met kleine -2 of -3% afsluitenMen had blijkbaar meer verwacht - maar ik weet niet of we het orderboek na 2025 als referentie voor groei mogen gebruiken, meer personeel en dus ook meer kosten - doch normaal voor die groei. Feit is wel dat ze een dijk van een 2de jaarhelft gaan moeten neerzetten om hun doel te halen - mss wat onzekerheid, maar daling meer dan 10% is er imo toch ook wat over.

EVS krijgt elk jaar wel minstens één afstraffing. Komen er wel terug bovenop. Maar ook hier al enige tijd twijfels om te verkopen.
Ik vraag me vooral af wanneer we die fameuze scaling gaan zien van hun model. Volgend jaar mogen ze op het WK de replays voorzien. Maar dat is ook al priced in voor een groot stuk, al weten we niet zeker hoe groot het contract is. Oké, niet alles moet 50% per jaar groeien. Maar ik vraag me wel af waar de groeivooruitzichten afremmen of stoppen want het is schijnbaar geen gemakkelijke markt om te veroveren.Ik heb soms het gevoel dat EVS een beetje amateuristisch is. Maar goed, de cijfertjes zien er nog altijd OK uit.
Een bedrijf met beetje tanden had die revenue een week naar voor kunnen trekken ipv brakke reveune te moeten rapporteren en dan met de voetnoot 'maar op 8 juli hadden we een pak meer'.
Waar ik werk zouden een been afhakken van hun eigen moeder om die revenue recognition te kunnen doen.

en je houdt die bij omdat je van SM houdt?Als Balta (Belysse) nu eens +950% zou willen gaan sta ik break even![]()
en je houdt die bij omdat je van SM houdt?