Is uiteindelijk 234,6$ geworden. NuUNH is een koopmoment tussen nu en 225$, maar denk dat dat naar 225$ gaat.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is uiteindelijk 234,6$ geworden. NuUNH is een koopmoment tussen nu en 225$, maar denk dat dat naar 225$ gaat.
.BrazeUNH, de verzekeraar waarbij de CEO op klaarlichte dag wordt vermoord omwille van crapuleuze praktijken van het bedrijf en de dader in het algemeen door de bevolking wordt gesteund. Je kan het allemaal wel financieel analyseren maar klinkt dat echt als een bedrijf waarin je wilt beleggen?
Buffett steekt zijn geld in olieaandelen en corrupte ziekteverzekeraars. Ongeacht valuaties zou ik daar mijn vingers niet aan willen verbranden. Zijn er echt geen betere opportuniteiten te vinden dan dat?
Een knaller van DLocal duwt mijn YTD naar 21,47%![]()
NU holdings ook mooi omhoog pré-market na mooie cijfers. Het lijkt de laatste dagen op de ene homerun na de andere. Eind augustus nog BILL, en begin september nog Braze en Gitlab en ik kan met pensioen.
Uiteraard niet. Af en toe een grapje he. Nog 2 decennia te gaanOp pensioen met 21% YTD ?
.Steeds meer (geruchten en) hoop over een mogelijk nakende overname van Gitlab door Google.![]()
Wishful thinking well?Heb je een bron?
Gewoon X doornemen en je leest niets anders dan deze geruchten. Geweldig toch die X heHeb je een bron?
. Zoals Racing_Genk schreef, er was een september call buyer voor bijna 1M $ gisteren, vandaar ook wat speculatie opnieuw.Roblox zal dan misschien een interessante worden voor uIk ben een voorstander om aandelen te kopen die door paniek of slecht sentiment extreem veel gezakt zijn.
Mocht Google maandag zakken met 20% dan stap ik direct in.

Wat is je verhaal dan?Over Novo Nordisk kan ik ook een apart verhaal vertellen...