Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opmerkelijk dat de koers post-market opnieuw hard zakt (8%) op dit nieuws.Dit wordt interessant. Criminele fraude bij UNH? Voorbeurs de dieperik in: https://www.investing.com/news/stoc...r-possible-medicare-fraud-wsj-reports-4046626
Vrije val, -15%.Als het pre-market nog steeds op -8% staat, koop ik mij straks een laatste schijf aan (of langlopende calls).
Toegehapt aan 262$. Rond 250$ zit 61,8% retracement, en SMA200 maandbasis staat op 221.98$. Kan dus nog wel wat zakken, maar eerste positie is een feit.Vrije val, -15%.
UNH is toch mooi naar boven geketst rond 250$. 240-250$ was mijn koersdoel dat ik dinsdag meegaf. Was dan ook een turning point. Benieuwd of we komende tijd de weg richting 220$ al dan niet inzetten. Zo simpel kan het zijn.Toegehapt aan 262$. Rond 250$ zit 61,8% retracement, en SMA200 maandbasis staat op 221.98$. Kan dus nog wel wat zakken, maar eerste positie is een feit.
Heb ze uiteindelijk aan 251.4 kunnen kopen. Hopelijk was dit ook werkelijk de bodem en maken we een sprongetje omhoogUNH is toch mooi naar boven geketst rond 250$. 240-250$ was mijn koersdoel dat ik dinsdag meegaf. Was dan ook een turning point. Benieuwd of we komende tijd de weg richting 220$ al dan niet inzetten. Zo simpel kan het zijn.

Is mogelijk maar is af te wachten. Moest het toch nog verder doorzakken kun je eventueel je positie verhogenHeb ze uiteindelijk aan 251.4 kunnen kopen. Hopelijk was dit ook werkelijk de bodem en maken we een sprongetje omhoog![]()
.Brkb was netto verkoper in Q1Straks 13F van Berkshire. Benieuwd - verwacht wordt reductie van Bank aandelen.
EDIT: meestal after hours (US), dus zal voor ons maar vannacht/morgenvroeg zijn.
Interessant is Burry zijn 13F: alles long verkocht enkel Estee Lauder over. Dubbel gedraaid naar puts op zijn vorige longs: BABA/PDD/ etc...waarvan 49% short Nvidia
Hoe is het met zijn QQQ/SPY put options geëindigd? In augustus 2023 nam hij nog een bearish positie in van 1.6 bln USD (https://www.nasdaq.com/articles/the-big-short-investor-michael-burry-just-made-a-$1.6-billion-bet-against-the-stock-market#:~:text=Put options express a bearish,options will increase in value). Zal nu ook wel grotendeels verdampt zijn, gegeven dat hij het heeft aangehouden.Interessant is Burry zijn 13F: alles long verkocht enkel Estee Lauder over. Dubbel gedraaid naar puts op zijn vorige longs: BABA/PDD/ etc...waarvan 49% short Nvidia
Jullie hebben door dat 13F positie op 31/03 is? Perfecte timing dus. Dat het zinloos is om die mannen hun PF te kopiëren is pretty obvious, maar dit was een schot in de roos.
Elke 13F is einde kwartaal. Tegen dat het publiek is, ziet die pf er al lang anders uitNee, niet bekeken. Was gewoon een algemene opmerking dat Burry de laatste 15+ jaar vaker zo'n beweging maakt - en ik weet ook wel dat dat een hele andere aanpak is dan een doorsnee retail belegger, op alle vlakken