Sneeuwstorm
Well-known member
Opvallend: BTC doet niet mee aan de grote dump vandaag. S&P 500 -6% en BTC +2%
Strategy ook up +4%
Strategy ook up +4%
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BTC stond al -20% van ATH.

Waar staat die info?
Of is de portefeuille zo klein
Ik krijg €10.500 netto vakantiegeld
27 en 10.5k netto vakantiegeld, wat klopt er nietEn toch niet in cash gegaan... Komt wel goed, ik ben nog maar 27 dus tijd zat, maar desondanks zwaar teleurgesteld in mezelf. Kan de geschiedenis is als de meest voorspelbare crash ooit. Letterlijk op voorhand met alle toeters en bellen tot op de dag exact aangekondigd.

Waarom precies?Ik hou wel een beetje mijn hart vast voor maandag 15h00 (de opening van de Amerikaanse beurzen).
Als de ketting breekt gaat de nasdaq nog eens 30% extra onderuit. Dan worden weer enkele BMW’s in de prak gereden. Denk dat ik een autokerkhof ga oprichten. Ideale job voor de komende periode. Cash is kingWaarom precies?

Die 10500€ netto had in Fernando zijn geval 1 0’etje te veel denk ik27 en 10.5k netto vakantiegeld, wat klopt er niet![]()

Uw inschatting van mijn professionele kwaliteiten en bijhorende renumeratie? Merkwaardig hoe hier altijd alles in twijfel wordt getrokken. Het is te zeggen, bij sommigen toch. Intussen zou toch al lang duidelijk moeten zijn dat Fernando enkel de waarheid spreekt?27 en 10.5k netto vakantiegeld, wat klopt er niet![]()
Et voila, je kan er de slimmeriken hier rap uithalen.Een arbeider in de petrochemie met zijn overuren, shift premies en eenmalige uitbetaling van dubbel vakantiegeld kan daar volgens mij al aan zijn 21 aankomen?
Gewoon een jonge gast in de Antwerpse process sector. Ik had 10 jaar geleden ook al +10k vakantiegeld op mijn 28. Gezien alle indexering sindsdien is die 10k zelfs niet overdreven. Gewoon "maar" chemie en geen petrolsector gok ik.27 en 10.5k netto vakantiegeld, wat klopt er niet![]()
Eigenlijk zie ik geen andere uitweg dan asap een opbod van importheffingen- niets doen en absorberen is geen optie, de VS links laten liggen als grootste economie ook niet - wat blijft over: harder slaan om uiteindelijk ergens met iets verteerbaar te eindigen. Maar hoe lang duurt dat proces - worst case totdat de handel zo goed als onmogelijke wordt zeker.
Dat zou een optie zijn mocht de VS niet DE grootste economie zijnBen er niet zeker van dat dit het beste is.
Zou eerder meer focussen op bestaande relaties om deze verder uit te diepen, Europa verder op 1 lijn te krijgen en nieuwe relaties aan te gaan.
In plaats van ons vast te klampen aan iemand die duidelijk niet geïnteresseerd is in bestaande relaties en gewoonweg onbetrouwbaar is.
Laat Amerika maar op zichzelf plooien, die 2 kleppers van de Brexit zijn ook in geen velden meer te bespeuren nu dat duidelijk is dat het beloofde paradijs er niet is gekomen.