Pskonejott
Active member
Ik zo goed als permanentAllé, TSLA zal weer duiken vandaag zeker? Onder de (lage) verwachtingen. Iemand short hier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zo goed als permanentAllé, TSLA zal weer duiken vandaag zeker? Onder de (lage) verwachtingen. Iemand short hier?
NeenMomenteel koopkans voor Ekopak?
-40%

![]()
Ingebouwde microfoon, camera en 8 keer meer opslagruimte: Nintendo lanceert nieuwe Switch 2 op 5 juni | VRT NWS Nieuws
De Nintendo Switch 2, de opvolger van de bestaande populaire spelconsole, wordt gelanceerd op 5 juni. Dat heeft het Japanse gameproducent bekendgemaakt in een livestream met de ontwikkelaars. Met nieuwe chatfuncties, een ingebouwde microfoon, en de mogelijkheid om elkaar te zien via een camera...www.vrt.be
Joo![]()
Als ge van 50-60 euro komt per spelleke is het toch ineens een grote sprong. Dat is 50% duurder.Online vooral negatieve reacties op de prijszetting. 80 euro voor digitale game bvb. Grote groep die al die games gewoon gaat emuleren op bvb Steamdeck.
De negatieve medemens is dan ook oververtegenwoordigd online… Dat ding gaat het gewoon goed doen hoorOnline vooral negatieve reacties op de prijszetting. 80 euro voor digitale game bvb. Grote groep die al die games gewoon gaat emuleren op bvb Steamdeck.

Oh no
Zou me verbazen dat DIT ingeprijsd zou zijn.
![]()
Meer dan 3% in het rood momenteel.SPY steeg vandaag met 0.6% terwijl iedereen wist wat er later op de avond stond te gebeuren.
Nu in de nabeurs staat de index -1.3%
![]()
Ik vrees er voor.Ik vermoed dat er meer ingeprijsd is dan er zal komen...