Dat is inderdaad meestal het doel als je een aandeel kooptHoger![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad meestal het doel als je een aandeel kooptHoger![]()
.https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs.459/page-1306#post-1455296Iemand wapen/militaire leveranciers aan het bekijken? Als de NAVO landen effectief allemaal naar 5% bbp gaan, zit hier nog wel potentieel. Vraag me af of we dit allemaal in Europa kunnen produceren.
Als Hindenburg er ook al mee stopt...Carvana gisteren +10%. Snap dat die mens gefrustreerd is.Laatste tijd lijkt het alsof er bijna geen sellers meer zijn.
Ik ben idd dieper op zoek aan het gaan waar de NAVO landen hun bestellingen zouden plaatsen. Ook waar het geld naartoe zou gaan, drones, wapens, voertuigen, etc...https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs.459/page-1306#post-1455296
Maar omdat ik zelf niet echt de kennis heb om hier een enkel (of selectie van) interessant aandeel te picken momenteel nog via een defence ETF.
Gewoon een bot programmeren om de inverse Paul-Dhoore strategie toe te passen, onfeilbaar!Banken en fondsbeheerders gaan kunnen snoeien in hun FTE's
![]()
AI-robot behaalt prima beleggingsresultaten
Barron’s zet de jaarrendementen af tegen de benchmark en dan blijkt de robothandelaar prima te presteren.www.beursduivel.be
Eli Lilly gekocht aan 341

Hoezo?Waar zit Janus nu weer - zo kunnen we geen geld verdienen!
Mij lijkt dit eerder een perfect verkoopmoment. Een mooie daling lijkt mij nakend.
5 maand later -5%.Lotus Bakeries +20%, 1 maand later![]()
Als Hindenburg er ook al mee stopt...Carvana gisteren +10%. Snap dat die mens gefrustreerd is.
ASML - moest precies wat meer gekocht hebben tijdje terug, achteraf lijkt het altijd zo simpel.

Het is een kwestie van kruispunten detecteren en dan durven toehappen. Zoals bv. RXSight had ik een tijd geleden al aangegeven dat dat vermoedelijk rond 27-28$ lag. Is heel even onder 27$ geraakt om stoplosses te activeren, en daarna vlug meer dan 10% gestegen. Bij 27$ had ik toegehapt. Als het nog een beetje doorstijgt verkoop ik die positie terug. Natuurlijk loopt dat niet altijd zoals gewenst, maar dan moet je schakelen.ASML - moest precies wat meer gekocht hebben tijdje terug, achteraf lijkt het altijd zo simpel.
Die moet BEKE nog verwerken.Waar zit Janus nu weer - zo kunnen we geen geld verdienen! Mss helpt deze quote om wat voor animo te zorgen![]()
Die moet BEKE nog verwerken.
Nu als je geld wilt verdienen, weet je wat ik vind dat je moet kopen.
Maandag inauguratie, zullen zien welke aankondigingen volgen.
Moet nu wel zeggen dat het bij werkgever echt wel leeft - letterlijk elke arbeider heeft BTC gekocht dit jaar, met Trump EN Musk is de kans op succes idd gigantisch groot.Die moet BEKE nog verwerken.
Nu als je geld wilt verdienen, weet je wat ik vind dat je moet kopen.
Maandag inauguratie, zullen zien welke aankondigingen volgen.