contextbinder
Well-known member
Hier is de kapper vol enthousiasme over bitcoin bezig: een grotere red flag om heel hard weg te lopen nu is er niet volgens mij.
Of je moet op zoek naar een andere kapper volgend jaar

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is de kapper vol enthousiasme over bitcoin bezig: een grotere red flag om heel hard weg te lopen nu is er niet volgens mij.

als kappers erover praten is het volgens mij net voor de bubbel gaat exploderenBwoah het is nog maar net begonnen, komt gewoon volop in het nieuws door Trump nu.
Diezelfde mensen waren begin dit jaar ook bezig over Nvidia.
-> is basically nog altijd een pyramid scheme hé -> zodra de aanvoer stopt van zotten die dit willen kopen en de verkoopgolf start dan kan het feestje snel gedaan zijn. Zeker als er mensen met geleend geld inzitten die verplicht worden te verkopen.
Dogecoin is nu wel iets waarvan, moest ik het hebben, ik het vandaag zou verkopen. Dat heeft al een hele mooie run gehad.Dogecoin is nu meer waard dan oxy, ford, kraft heinz, adidas, heineken,... Absurde wereld.
Deze wel eens quoten, komt wellicht ooit eens van pas voor het nageslacht of zoietsTerwijl ik zoals hierboven heb uitgelegd BTC eigenlijk gratis geld is als je het wat verstandig benadert.
Research kan je ook bedriegen. Je weet niet wat je niet weet en het is een complexe wereld.

Dogecoin is nu meer waard dan oxy, ford, kraft heinz, adidas, heineken,... Absurde wereld.

Je kan mij quoten voor het nageslacht, dat maakt mij niet uit. Ook jouw reacties zijn altijd dezelfde en perfect voorspelbaar. De manie gaat van start en als bij klokslag verschijn je om aan iedereen te zeggen dat ze verkeerd zijn en dat het naar 0 gaat. Echter gaat het al 15 jaar niet naar 0. Ooit ga je wel eens gelijk hebben, maar ik kan evengoed zeggen dat Oxy ooit eens naar 0 zal gaan, en ik zal ook ooit gelijk hebben.Deze wel eens quoten, komt wellicht ooit eens van pas voor het nageslacht of zoiets
Je moet bovenstaande posts eens herlezen.
Intrinsiek niets waard, globale speculatie, maar volgt altijd zelfde stramien namelijk omhoog na een 'halving', dus easy money.
En was het Trump niet geweest, het was wel iets anders!
"In tegenstelling tot research, waar je dingen niet weet en het een complexe wereld is" (waar ik mee akkoord ben trouwens).
Dit is een perfectere episode dan degene die als schoolvoorbeeld beschreven werden in 'the madness of crowds'.
En zoals ook daar: zolang 'number go up' is geen enkele tegenspraak mogelijk.
Mwoah... Niet veel mensen met Nvidia aandelen in mijn buurt behalve ikzelf. Gek genoeg 3/4 tech mensen die het totaal niet zagen aankomen in termen van aandelen, maar wél in termen van marktaandeel en competitiviteit.Bwoah het is nog maar net begonnen, komt gewoon volop in het nieuws door Trump nu.
Diezelfde mensen waren begin dit jaar ook bezig over Nvidia.
Inderdaad! Denk dat ik hier dan ook terug met mijn TA kan en mag beginnenIk dacht dat er hier een crypto subforum was maar aan de 1000 vorige posts te zien heb ik het mis, sorry!
.Ja maar janus het moet nu toch stilaan klote beginnen worden he. Ik heb vorige cyclus gezegd dat er nog een bubbel kwam, ook al is het op bullshit gebaseerd.. ondertussen worden we er niet jonger op en ga ik mijn volledige renovatie financieren met BTCDe posthalving playbook tot mid 2025 dan nog!
Twitter en beursforums, full retard gratis lobotomie tegenwoordig.
Overgestapt sinds een paar weken op Bluesky, nu Twitter compleet waardeloos geworden is.
Te stil in 2023 wegens geen kritische massa. Nu bijna full replicatie van fintwit pre-2015.
3/4de van de high signal-to-noise accounts zitten er al, dus bijna genoeg om Twitter buiten te bonjouren.
Weest welkom iedereen![]()

Oci zou opnieuw $1 miljard willen uitkeren aan de aandeelhouders in 2025. Misschien best even checkenJa dat was voor mij echt eentje dat ik al enkele jaren bijhield, dan check je niet elke dag updates hierrond natuurlijk (enfin ik toch niet), anders had ik het al verkocht

15% geef je af aan NL staat, 30% aan BE... dus best niet doenOci zou opnieuw $1 miljard willen uitkeren aan de aandeelhouders in 2025. Misschien best even checken![]()

Zag vandaag plots dat mijn portefeuille sterk was gedaald, blijkt dat dat komt omdat OCI (was 15% van portefeuille) een kapitaalvermindering uitgekeerd heeft als dividend en de broker daar 30% zelf van inhoudt voor roerende voorheffing ?
Dat is wel heel zuur zeg… daar valt niks aan te doen neem ik aan?