TYPHOON-online
Well-known member
@Racing_Genk : resultaten van MNDY worden precies niet gesmaakt. Te hoge verwachtingen zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Puts op Pacbio?Dit begint erg op Q4 2021 te lijken.
Potentiele blow-off top in de growth stocks maar ook in de shitco's.
Palantir, Hims, Lemonade, Carvana, Affirm, Upstart, CAVA, Samsara, FICO, Robinhood, Tesla, etc.
Heb al een paar puts op Carvana (waar ik momenteel diep onder water sta, en die ik wellicht ga uitbreiden).
Vandaag puts gekocht op Lemonade, Samsara, Doximity, Guidewire.
Wellicht ook nog Upstart, Affirm, Pacbio binnenkort als de premium meevalt.
CAVA kan ik geen opties van vinden op Saxo.
Alle puts vertegenwoordigen minder dan 5% portefeuille.
Cash 15%.
En dan nog een boel defensieve waarden en volatility plays.
Klaar voor de correctie.
.Puts op Pacbio?
Is al -75% YTD.
Cege vs AgeofAI?
En de eindejaarsrally?Klaar voor de correctie.

Gewoon verkopen en in de plaats long gaan, direct terug gewonnen.Mijn shorts op MSTR beginnen wel wat pijn te doen...![]()

Wat met BFIT?Boven $87 significant afgebouwd. Het wordt allemaal wat zottekes en ik wil cash. BFIT idem vandaag.
Jij hebt er precies wel veel vertrouwen in (zelfs na de rally van de afgelopen weken)Gewoon verkopen en in de plaats long gaan, direct terug gewonnen.![]()
Basic FitWat met BFIT?
Dus XFAB kan gewoon behouden blijvenwaarbij alles dat value is nog eens 2x zo hard zakt.
?BTC gaat blijven omhoog gaan, dit verloopt echt standaard volgens het post-halving playbook. En zolang dat het geval is, zal de premium van MSTR tov bitcoin holdings niet zakken. Ik zie een short alleen maar werken als je deze initieert mid/eind '25. Of zoals ik destijds zei, heel short term.Jij hebt er precies wel veel vertrouwen in (zelfs na de rally van de afgelopen weken)

Boven $87 significant afgebouwd. Het wordt allemaal wat zottekes en ik wil cash. BFIT idem vandaag.

Sommige hier moeten zich tot blut betalen aan beurstaksen met al dat traden.

Dit weekend met vrienden weg. Micro strategy talk of the town bij een na 15y niet op de beurs gezeten te hebben na een fortis fiasco.De posthalving playbook tot mid 2025 dan nog!
Twitter en beursforums, full retard gratis lobotomie tegenwoordig.
Overgestapt sinds een paar weken op Bluesky, nu Twitter compleet waardeloos geworden is.
Te stil in 2023 wegens geen kritische massa. Nu bijna full replicatie van fintwit pre-2015.
3/4de van de high signal-to-noise accounts zitten er al, dus bijna genoeg om Twitter buiten te bonjouren.
Weest welkom iedereen![]()
Traden kost geld, maar… Indien het zich meer terug betaalt dan de kosten is er op zich niets mis mee.Sommige hier moeten zich tot blut betalen aan beurstaksen met al dat traden.