Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pakketje OXY, inclusief winst van vorige keer, terug aangekocht vanmiddag aan 58,11$.En terug verkocht aan 64,30$.
Rekening houdend met alle kosten toch een goeie 1.000€ winst.![]()
That’s the spirit!Pakketje OXY, inclusief winst van vorige keer, terug aangekocht vanmiddag aan 58,11$.
4%? Jinxed it…Een s&p500 doet momenteel -1,5%
Zo dramatisch is dat toch niet?
Moest het nu eens -4% doen, dat is wat anders.
Wat mij betreft bijlange nog geen “bijkoop” tijd. Kijk eens naar de 20 yr chart. Het moet al een serieus stuk naar beneden eer ik de brede markt (iwda, etc.) zou kopen door de extreme overwaardering in mag7 en zo goed als alle mid to large cap tech.
Sommige individuele aandelen beginnen wel opnieuw interessant te worden. Consumer stocks hebben al serieuze klappen geïncasseerd. In die mate zelfs dat een recessie bij velen al lijkt ingecalculeerd.
Nog wat extra SMCI aangekocht aan $602.Hier de voorbije week S verkocht en daarmee SMCI aan $720 en NVDA aan $108 gekocht
Nog wat extra SMCI aangekocht aan $602.
Ik denk dat de mensen die een hoop ASML in de port hebben toch ook wel eens moeten slikken. Ik denk dat er toch ook wel veel paniek in die dalingen zit.
Ik weet niet wie JDB is maar je mag die verwachtingen altijd delenAch ASML, SMCI,…
Ik heb daar de verwachtingen van JDB over en die zijn extreem negatief. Zie maar dat jullie jullie broek niet te fel scheuren aan deze aandelen. Sorry dat ik te negatief klink, ik zal over een jaar nog eens naar deze post verwijzen.

En wat is de relevantie dat je mij quote?Ach ASML, SMCI,…
Ik heb daar de verwachtingen van JDB over en die zijn extreem negatief. Zie maar dat jullie jullie broek niet te fel scheuren aan deze aandelen. Sorry dat ik te negatief klink, ik zal over een jaar nog eens naar deze post verwijzen.
Gaat over ASML niet over jouEn wat is de relevantie dat je mij quote?
.Nee, je zegt dat je mij nog eens gaat quoten binnen het jaar omwille van een post dat het een jammerlijke dag is voor mensen met asml in port.Gaat over ASML niet over jou.
Goeie dage voor gold bugs
Ja, dat wou ik deleten, sorry. Was ook niet persoonlijk gericht.Nee, je zegt dat je mij nog eens gaat quoten binnen het jaar omwille van een post dat het een jammerlijke dag is voor mensen met asml in port.
Ik had gehoopt op een fundamentele analyse en geen TA waar ik niks van begrijp.
Ja die mijnaandelen zijn altijd al hyper speculatief geweest.Ligt eraan hoe je het bekijkt. Voor fysiek goud en derivaten op goud wel.
Maar de goudmijnaandelen zakken als groep gewoon mee met de brede markt (GDX, GDXJ)...
Geen SaaS '21 vibes bij SMCI?Geen specifieke fundamentele reden, ik moest iets verkopen om SMCI en NVDA aan te kopen en S was juist mooi gestegen door het CRWD debacle.
Neen geen SaaS vibes wegens valuatie, P/S van 5 en P/E van 35 kan je niet echt vergelijken met SaaS in 21 maar ook volledig andere sector, eerder cyclisch zoals je zegt.Geen SaaS '21 vibes bij SMCI?
+720% op anderhalf jaar en +3.800% op 5 jaar is meestal niet sustainable. Lijkt mij goed om nog eens een -80% te doen. (Puur op basis van analyse business cycle & ultrabullish sentiment omtrent semi AI stocks, ken niks van de industrie dus mijn mening over SMCI is waardeloos, was gewoon benieuwd waarom jij hier bullish bent).
Wat voor inzichten heeft hij rond ASML?Ach ASML, SMCI,…
Ik heb daar de verwachtingen van JDB over en die zijn extreem negatief. Zie maar dat jullie jullie broek niet te fel scheuren aan deze aandelen. Sorry dat ik te negatief klink.