Kleine Beursfeiten

Als ik het juist heb: NVDIA is 2.387Trillion waard dwz 2387 billion. Oftewel 2387 miljard in eurootjes (zonder wisselkoers in acht te nemen).
Het bbp van Belgie is 600 miljard dus NVDIA is 4 x de waarde van Belgie. 1 Bedrijf is 4x meer waard dan 1 vd meest welvarende landen ter wereld. Dit is toch niet meer normaal....

Als ik het juist heb: NVDIA is 2.387Trillion waard dwz 2387 billion. Oftewel 2387 miljard in eurootjes (zonder wisselkoers in acht te nemen).
Het bbp van Belgie is 600 miljard dus NVDIA is 4 x de waarde van Belgie. 1 Bedrijf is 4x meer waard dan 1 vd meest welvarende landen ter wereld. Dit is toch niet meer normaal....
Belgie is dan ook failliet en heeft rotslecht management. Ik zou Belgie altijd shorten moest het een bedrijf zijn.

Stock versus flow valse vergelijking.

Gewoon Kinsale kopen. Wordt momenteel fijn gepumpt door Pieter Slegers 🤷‍♂️.
Bedankt voor de tip Gassy, nu kan ik alsnog rijk worden! 🥳

Het ene heeft +260% groei en beats, het andere een begrotingstekort van tientallen miljarden regering na regering en diegene die het moeten oplossen zijn meer bezig met hun eigen postje vast te leggen om het vervolgens erbarmelijk uit te oefenen.

Men verklaart mij hier gek dat ik PACB heb bijgekocht rond de bodem want die zijn verlieslatend tot 2026, maar België heeft zelfs geen uitozcht op winst of balans, enkel groeiende en crippling rentelast.

België zal wel assets in de richting van 5000 miljard hebben.

Het ene heeft +260% groei en beats, het andere een begrotingstekort van tientallen miljarden regering na regering en diegene die het moeten oplossen zijn meer bezig met hun eigen postje vast te leggen om het vervolgens erbarmelijk uit te oefenen.
Ik ken veel bedrijven die een veel grotere schuld hebben dan 1 x de jaaromzet. Verder is het tekort een tijdelijke zaak. Binnen een goei 20 jaar als de laatste boomers het loodje leggen is er terug winst.

Update van PacBio ONSO - zit live in call.

Onze originele samples die moesten gesequenced worden zijn niet gesequenced want workforce reduction... Maar krijgen wel andere data binnenkort... fingers crossed

Update van PacBio ONSO - zit live in call.

Onze originele samples die moesten gesequenced worden zijn niet gesequenced want workforce reduction... Maar krijgen wel andere data binnenkort... fingers crossed
Conclusie? Ze kunnen hun bestaande portfolio dus niet meer servicen, dat voorspelt weinig goeds voor prospecten?

Begin van de week een zak BILL gekocht. Paar dagen later -10pct. Brengt mn totale YTD op -5pct.

Getekend, uw liefste contra-indicator

Conclusie? Ze kunnen hun bestaande portfolio dus niet meer servicen, dat voorspelt weinig goeds voor prospecten?
Toch ook stilaan een slecht gevoel bij het stilzwijgen rond Onso. In de wetenschappelijke literatuur ook nog 0,0. Meestal struikelen wetenschappers over elkaar om als eerste wat data te publiceren. Als het zo verder gaat overweeg ik toch om PACB buiten te zwieren.

Uw aankoop van deze morgen goed getimed alleszins.
Het was al een redelijke positie maar dit is puur geluk, meegenomen uiteraard - maar een aanleiding zie ik niet. Maar goed - voor mij is dit voorlopig LT voor dividend en hopelijk wat koerswinst. Heeft de dag gered want zonder nipt in het rood.

Terug
Bovenaan