Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PACB voorbeurs -30%![]()
In dat geval... Ga ik bijkopen tbh.PACB voorbeurs -30%![]()
Waarom?In dat geval... Ga ik bijkopen tbh.
7-8 dollar no thanks, maar tegen deze prijzen durf ik gerust mijn kleine positie verdubbelen. Het was toen ofc ook verlies aan het draaien en guidance was al op langere termijn afgestemd. Dat traject lijkt mij maar marginaal te zijn aangepast, maar de markt reageert tegen -40%. Lijkt me een zware overreactie. En net zoals bij SPOT spring ik daar graag op. Ook al zag ik daar wel gewoon letterlijk winst aan de horizon ipv mogelijks over enkele jaren.Waarom?
Dramatische preliminary update en
verschuiving van de lange termijn target (of toch van de timeline).
Gekoppeld aan de enorme schuldenlast, is de kans nu nog groter dat we hier met een Invitae scenario te maken krijgen (m.a.w., road to 0 voor common stock). Ik zou er -nu meer dan ooit- ver van wegblijven. Ben nog altijd verbaasd dat zoveel forumleden een paar maanden uit het niets meesprongen op de Pacbio trein aan koersen van $7-8, heb dat nooit begrepen (zie mijn vorige Posts).
Given the company's lowered outlook for 2024, PacBio believes it is unlikely to achieve its long-term revenue guidance of at least $500 million in 2026 and is reevaluating the timing of achieving it. The company expects to provide more details on its financial performance and outlook on its earnings call scheduled on May 9, 2024.

Trying to catch a falling knife?7-8 dollar no thanks, maar tegen deze prijzen durf ik gerust mijn kleine positie verdubbelen. Het was toen ofc ook verlies aan het draaien en guidance was al op langere termijn afgestemd. Dat traject lijkt mij maar marginaal te zijn aangepast, maar de markt reageert tegen -40%. Lijkt me een zware overreactie. En net zoals bij SPOT spring ik daar graag op. Ook al zag ik daar wel gewoon letterlijk winst aan de horizon ipv mogelijks over enkele jaren.
Het is pijnlijk de afgelopen dagen. Tot vorige week nog de ene ATH na de andere, en nu smelten de winsten als sneeuw voor de zonAch alles kleurt bloedrood deze dagen, tijd om weer enkele dagen de portfolio niet open te doen.![]()

Ik bezit grotendeels/quasi enkel langetermijn aandelen. PACB is de enige roll of the dice die ik bezit. Ik kan nu met een klein stukje bonus misschien een leuke flap drinkgeld maken. Dat kan ik straks dan weer in BRK of whatever accumuleren om mijn droom om met Janus een kebab te eten in Omaha verder waar te maken.Trying to catch a falling knife?
Jammer genoeg is het een break van de +- 3$ bodem geworden … Perfecte timing van hun publicatie. Hopelijk wordt deze bodem hertestVoor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.
.Wel indrukwekkend dat je via uw technische analyse op voorhand wist dat PACB naar beneden zou gaan als het niet naar boven was gegaan!Jammer genoeg is het een break van de +- 3$ bodem geworden … Hopelijk wordt deze bodem hertest.
Dat er een kruispunt op til was wel. Knap he. Gisteren gemeld, vandaag voltooidWel indrukwekkend dat je via uw technische analyse op voorhand wist dat PACB naar beneden zou gaan als het niet naar boven was gegaan!
.Vandaag na closing LVMH earnings. Niet dat goed of slecht nieuws een trade gaat veroorzaken hier. Buy & hold. Maar wel altijd benieuwd of de groeitrend zich verder zet.
Gezien de rijken nog steeds rijker worden en er nog altijd veel nieuwe rijken bijkomen in de groeilanden verwacht ik niet opeens zotte verschillen tov vorige kwartalen.
Nu is het alleszins +50% waard. Afhankelijk van de vooruitzichten kan dat meer worden.Heb je een verkoopdoel in gedachten voor Oxy? Of lange termijn hold?
De kans is heel groot.Even iets anders dan cege lastigvallen :
@JanusDR Buffet blijft LSXMA/K bijkopen. Zou dat nog steeds in het kader van die merger met SIRI zijn?