Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eigenlijk een bijna no-brainer om CRPI te kopen (21% upside)?CPRI noteert 10$ onder het bod van Tapestry.
Tapestry zegt vandaag dat ze verwachten dat de deal in de geplande timeline gaat sluiten.
Gepland was Q1 2024 (al is Tapestry vandaag vager en noteert: "Calendar 2024").
Zie maar weinig upside in spotify trouwens, leuk en handig product, maar zitten in moeilijke positie tussen labels en eindgebruiker, weinig vet op de soep.
21% spread reflecteert een lage kans dat de deal doorgaat de komende maanden, terwijl er in dit geval (in vergelijking met vele andere deals) best weinig obstakels zijn. Dus in mijn ogen biedt dat een mooie kans ja. Heb zelf onlangs een positie ingenomen.Dus eigenlijk een bijna no-brainer om CRPI te kopen (21% upside)?
@cege : nog updates over de PACB data?
Vnv Illumina earnings... Goeie indicator voor PACB earnings van volgende week.
Thanks! En geniet nog van de skire!sNee, ik ben op skireis. Brakke WiFi hier.
Illumina earnings zijn niet echt spannend. De preliminary results waren al op JPM conference.
Ik heb een half jaarloon in pacb en een half in ilmn. Ik geloof er nog steeds in.
Nog geen pacb data gezien. Dat is een very much side project. Die data komt wel, maar zolang shit hit the fan op andere gebieden, zal die pacb data onderaan op de prio list blijven staan.
Dividendverhoging was al aangekondigd bij de overname van Crownrock.Oxy divy omhoog maar weining animo: +0.5%

Wat zijn jouw hoogvliegers momenteel?Syra +430% op paar uurtjes...Waarom heeft niemand die hier getipt
Oxy divy omhoog maar weining animo: +0.5%
| Opgebouwde compensatie |
Dat is een vergoeding voor moest iets in de pipeline succesvol zijn of ze milestones halen waarvoor ze $$$ krijgen.Kent iemand $FREQ nog? Ik heb daar ooit eens €1000 in gepompt nadat het hier werd getipt, kort erna is het dan gekelderd en heb ik er niet meer naar omgekeken.
Nu zie ik dat dit als 'non-tradeable' staat in DeGiro. Ik heb hiervoor de helpdesk gecontacteerd, maar de uitleg is vrij complex voor een beursleek als ik:
Het bedrijf in kwestie is gecominbeerd met het bedrijf KORRO BIO INC. Bestaande aandeelhouders in Frequency Therapeutics Inc hadden hierbij recht op 1 aandeel in het nieuwe aandeel KORRO BIO INC per 50 aandelen in Frequency Therapeutics Inc.
Hierbovenop ontvangen de bestaande aandeelhouders ook nog een zogenoemde Contingent Value Right ofwel CVR in het kort. Het nieuwe bedrijf heeft aangegeven dat deze right het recht geeft op een contante vergoeding in de toekomst.
U had niet genoeg aandelen van het bedrijf Frequency Therapeutics Inc in de portfeuille voor 1 aandeel in KORRO BIO INC. Om deze reden heeft u een contante verrekening ontvangen.
Verder betreft Frequency Therapeutics Inc - Non tradeable dus geen aandeel, maar een CVR die u het recht geeft op een vergoeding in de toekomst.
Voor actueel nieuws omtrent dit laatste, willen wij u graag doorverwijzen naar de investor relations pagina van de uitgever.
=> Waar vind ik deze contante verrekening? Is dit het bedrag onder 'opgebouwde compensatie'? (dit bedraagt €7.54?) Volgens hun antwoord zou ik ook nog recht hebben op een 'CVR' in de toekomst? Wat mag dit betekenen? En wat bedoelen ze met de toekomst? Is dit over één week, of één jaar, of 10 jaar? Enfin, ik vind het zeer vaag. Moet ik hier actie voor ondernemen om dit te verkrijgen?
Opgebouwde compensatie
1000 euro?Kent iemand $FREQ nog? Ik heb daar ooit eens €1000 in gepompt nadat het hier werd getipt, kort erna is het dan gekelderd en heb ik er niet meer naar omgekeken.
Heb je al iemand gevonden die met je mee wil gaan?1000 euro?
Je was voor dat geld beter mee geweest naar de annual meeting van Berkshire!
Wat zijn jouw hoogvliegers momenteel?

Het laatste dan denk ikVragen wat de hoogvliegers zijn aan iemand met een olie portefeuille.
Is dat een mopje, een onderhuidse steek of een onhandigheid van jou?![]()
.Kent iemand $FREQ nog? Ik heb daar ooit eens €1000 in gepompt nadat het hier werd getipt, kort erna is het dan gekelderd en heb ik er niet meer naar omgekeken.
Nu zie ik dat dit als 'non-tradeable' staat in DeGiro. Ik heb hiervoor de helpdesk gecontacteerd, maar de uitleg is vrij complex voor een beursleek als ik:
Het bedrijf in kwestie is gecominbeerd met het bedrijf KORRO BIO INC. Bestaande aandeelhouders in Frequency Therapeutics Inc hadden hierbij recht op 1 aandeel in het nieuwe aandeel KORRO BIO INC per 50 aandelen in Frequency Therapeutics Inc.
Hierbovenop ontvangen de bestaande aandeelhouders ook nog een zogenoemde Contingent Value Right ofwel CVR in het kort. Het nieuwe bedrijf heeft aangegeven dat deze right het recht geeft op een contante vergoeding in de toekomst.
U had niet genoeg aandelen van het bedrijf Frequency Therapeutics Inc in de portfeuille voor 1 aandeel in KORRO BIO INC. Om deze reden heeft u een contante verrekening ontvangen.
Verder betreft Frequency Therapeutics Inc - Non tradeable dus geen aandeel, maar een CVR die u het recht geeft op een vergoeding in de toekomst.
Voor actueel nieuws omtrent dit laatste, willen wij u graag doorverwijzen naar de investor relations pagina van de uitgever.
=> Waar vind ik deze contante verrekening? Is dit het bedrag onder 'opgebouwde compensatie'? (dit bedraagt €7.54?) Volgens hun antwoord zou ik ook nog recht hebben op een 'CVR' in de toekomst? Wat mag dit betekenen? En wat bedoelen ze met de toekomst? Is dit over één week, of één jaar, of 10 jaar? Enfin, ik vind het zeer vaag. Moet ik hier actie voor ondernemen om dit te verkrijgen?
Opgebouwde compensatie
Over BRK gesproken, die blijft maar gaan1000 euro?
Je was voor dat geld beter mee geweest naar de annual meeting van Berkshire!
Gekocht op 277