Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pacbio weer zonder enige nieuwe ontwikkeling zwaar gezakt. Zo te zien is er toch wel wat negatief sentiment momenteel. Jammer dat ik geen hol van hun business snap wat voor mensen die er iets van kennen lijken er wel mogelijkheden.
Heb je na je initiele aankoop nog bikgekocht?
Ik heb dit al lang zitten bekijken, maar het was te duur in december aan 375. Dan laten liggen en andere zaken verder gekeken.
Alert gezet op 310 maar dat was niet afgegaan, hoewel het begin maart aan 309 stond. Dat is toch wel amateuristische sneuheid
En toen ik nu keek zag ik dat het nog altijd +- 7% goedkoper stond, en we zijn 4 maanden dichter bij FDA goedkeuring.
Dat ranzig aandeel staat 9 maanden later vaneigens 80% hoger.Dat klopt, maar ik zie in de cijfers dat de drang naar een strakker lichaam groter is.
Ikzelf heb bv. een grote weerstand tegen spuiten.
Als iemand mij zegt dat ik 20 kg afval de komende 3 maand door 1 keer per week dat spuitje te zetten zonder bijwerkingen, doe ik dat.
Je hebt geen idee wat het is om 15-20 kg af te vallen als je graag eet
---------------------------------------
Een pil zou inderdaad veel beter zijn.
Eli Lilly zit al in Phase 3 voor die pil. Phase 2: 15% gewichtsverlies.
Hm, ik zie bij de real world gebruikers toch zware effecten. Iedereen raadt het onmiddellijk aan aan vrienden/kennissen, vandaar de gigantische vraag. En dat zijn mensen die geen klop uitsteken.
En we zitten nog maar aan dag 2 in de US en dag 1 in de EU qua adoptie.
Dat komt wel naar beneden als de supply groter wordt.
-----------------------------------
Een hype zeg je? Dus door de gigantische vraag naar de spuitjes, waar zoveel weerstand tegen is?
Geen probleem, Eli Lilly zal die tekorten met plezier beleveren aan het maximum van de productiecapaciteit.
----------------------------------
Yep, en we zien hoe goed die loopband werkt. Obesitas in de USA naar hoogste peil ooit momenteel.
-----------------------------------------
Je noemt dit trouwens een gimmick?
Dit is de ontwikkeling met potentieel de grootste gezondheids= (en psychologische) impact sinds bloeddrukremmers in 1980 of zo.
Ik vermoed dat je geen mensen met overgewicht in jouw dichtste sociale kring hebt?
---------------------------------------------
Amgen zegt zelf dat het nog 2-3 jaar zal duren ALS het goedgekeurd geraakt, en Regeneron zit nog maar in het absolute beginstadium.
---------------------------------------------
Ik denk dat LLY daar conservatief geschat een 20-30B van kan nemen, aan een conservatieve 10x multiple, is een extra market cap van 200B.
Dus voor een conservatieve +50% over 2-4 jaar ten opzichte van de huidige market cap.
(geen officiële BG-beurs tip, de analyse is mij te kwalitatief ipv kwantitatief)
Ge had gelijk het te verkopen.Dat ranzig aandeel staat 9 maanden later vaneigens 80% hoger.
Had beter een gigantische zak in LLY geïnvesteerd aangezien ik het segment ken als mijn broekzak, en er toen zowaar scepticisme bestond over de adoptie van het product.
Dat de markt >100B is, werd toen beschouwd als redelijk gek, terwijl het ondertussen consensus is.
Ach ja, weer een dikke omission fout van mijnentwege.
Pacbio is al 2 jaar op weekbasisgrafiek niet meer boven de SMA 200 geraakt. Staat momenteel ook nog eens onder de SMA 20 en SMA 50. Voor uptrend best wachten tot doorbraak SMA 200. Nu is het enkel gokken. Hier zie je hoe de koers veelal de SMA’s mooi aantikt: https://finviz.com/quote.ashx?t=PACB&p=w. Op maandbasis grafiek de SMA 50 in de gaten houden. Daar zie je mooi hoe die steeds een rol speelde bij doorbraken naar boven en onder toe: https://finviz.com/quote.ashx?t=PACB&p=mPacbio weer zonder enige nieuwe ontwikkeling zwaar gezakt. Zo te zien is er toch wel wat negatief sentiment momenteel. Jammer dat ik geen hol van hun business snap wat voor mensen die er iets van kennen lijken er wel mogelijkheden.
Ik zag Berkshire zijn filing passeren, en heb ook LSXMA/K gekocht aan 30.30.
Lijkt me een mooie 10-20% arbitrage zonder veel downside risico.
Een write-up is hier te vinden: https://seekingalpha.com/article/46...om&utm_medium=referral&feed_item_type=article
Maar het is niet gewoon een hype, het is de realiteit...Ge had gelijk het te verkopen.
Het is gewoon naar 100+ p/e gegaan omwille van hype
Nu misschien niet meer, maar who knows.Maar de waarde is er niet aan die multiples.
Andere bedrijven zijn inderdaad weer redelijk gek aan het worden, niet alleen die mega caps.Laat u niet misleiden door de FOMO rerate van mega caps naar 100 p/e die onderweg is.
Geen idee.Kan de fiscus in België hier moeilijk over doen? Bij mijn weten enkel een probleem bij een afsplitsing en niet bij een merger.
Vraagt die jongen toevallig geld voor zijn nieuwsbrief of 'tradingmethode' ?Ik volg iemand op twitter die die zaken allemaal uitlegt en er rendementen mee behaalt waar jij alleen maar van kunt dromen.
Neen, alles gratis… Heeft geen nieuwsbrief. Wil in de anonimiteit blijven. Deelt onnoemelijk veel infoVraagt die jongen toevallig geld voor zijn nieuwsbrief of 'tradingmethode' ?
. Heeft 15000 volgers en 44000 posts
.
.Hoe is dat nu gebeurd.Neen, alles gratis… Heeft geen nieuwsbrief. Wil in de anonimiteit blijven. Deelt onnoemelijk veel info. Heeft 15000 volgers.
Toevallig ook gezien dat Nesjamag op twitter zit.
Mij aan het verdiepen in Geodrill, lijkt wel wat potentieel in te zitten.
Canadees bedrijf, kleine speler (140m market cap) in drill riggs in Afrika & Zuid-Amerika.
Mooie groei laatste 5 jaar, momenteel P/E van 5, financieel gezond.
CEO (oprichter) bezit 40%.
Geen interesse hier zeker in zo microcaps?![]()
Op zich is er uiteraard niets tegen, maar Canadese microcaps in de commodity space zijn notoire retailbelegger graveyards...
Beiden meer dan -60% op een half jaar tijd, nog een chance dat je ze niet gekocht hebt...Wat denk jij van Vintage Wine Estates? Kwam dat gisteren tegen op cob&f.
Totaal ander verhaal, beurswaarde van 60m, is een pak meer waard bij liquidatie... maar als die liquidatie er niet komt dan kan haal je die waarde er niet uit. Momenteel ook stevig verlieslatend het voorbije jaar... is dan ook op 1 jaar 90% van zijn beurswaarde kwijt.
De board is wel aan het inkopen maar dat zijn bescheiden posities.
Ik zie op dit punt weinig risico... ofwel herstelt zich dit na een beter jaar en is dit een x-bagger, ofwel gaat dit failliet en is dit een x-bagger.
Een overname is op dit punt misschien ook nog een mogelijkheid...
Enige slechte scenario is de boel verlieslatend blijven draaien tot er niets meer overschiet voor de aandeelhouders.
Ik kreeg jou vorige week als 'wie te volgen'? voorgesteld...Hoe is dat nu gebeurd.
Mss is het een impersonator.
Altijd goed opletten op die sociale media.
Op discord heb ik al meerdere impersonators gehad.

JDB-trading ?Neen, alles gratis… Heeft geen nieuwsbrief. Wil in de anonimiteit blijven. Deelt onnoemelijk veel info. Heeft 15000 volgers en 44000 posts
.
Toevallig ook gezien dat Nesjamag op twitter zit.
Heb u ook al zien passeren hoor op X.Hoe is dat nu gebeurd.
Mss is het een impersonator.
Altijd goed opletten op die sociale media.
Op discord heb ik al meerdere impersonators gehad.