Tuurlijk… Lijkt erop dat de uptrend behouden blijftHopelijk heeft Buffett nog wat gekocht....
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk… Lijkt erop dat de uptrend behouden blijftHopelijk heeft Buffett nog wat gekocht....
.
Maar stijging is al positief.Ondertussen al 0,2% winst op Illumina, leve @cege![]()

OXY volgt min of meer de Brent olieprijzen. Realistische/normale Brent olieprijzen liggen (volgens de grafiek van Brent olie) in de range 80-100$. Hoger dan 100$ kan natuurlijk ook (100-130$ zitten we in de duurdere range, boven 130$ gaan we naar extremere situaties, maar zijn ook niet uit te sluiten). Brent olie onder 80$ is gewoonweg goedkoop, 40$ spotgoedkoop. We naderen min of meer 80$, de onderkant van de “normale” prijs van Brent olie. 0-25% (range 80 -> 100$) duurder voor Brentolie is nog steeds een “normale” prijs. OXY aan +/- 75$ volgens mij dan ook.Zelfs oxy terug boven de 60
Iedereen op het forum al minstens op 0,3% winst!!![]()
Hoe ziet pf eruit?
Recent veel verschuivingen in mijn port. Winst genomen op o.a. EVS, Hoegh Autoliners. Verlies gepakt op Pfizer, ASML -> om andere investeringen te doen
Heb ik al lang; OXY (ja...i know), RVRC, KBC (stevig afgebouwd wel @65/70), Moury, Ryanair
Recent toegevoegd: Permanent TSB (case hierboven), Tower Semiconductors (na stopzetting deal Intel), Orange Bel (na OK om fiber te kunnen delen), Melexis, Unilever, Raiffeisen
Denk je? Vlucht uit obligaties naar aandelen?De kans dat de aandelen stijgen EN inflatie terugkeert en FED minder cut dan gepland samen voorkomen, lijken me 0.0001%

Zijn complementairFuck de macro.
Bottom-up analyse ftw.
.Denk je? Vlucht uit obligaties naar aandelen?
Idem. Het is tot nu toe al mooi geweest. Als er de komende twaalf dagen geen rampzalig nieuws meer binnenkomt kunnen we straks zeggen dat het een mooi jaar geweest is.Hier wel een ATH samen met Apple![]()
Tijdelijk denk ik…Ik denk dat bij de kleinste inflatiescheet de FED broekje volkakt en de markt naar beneden dondert.
Tijdelijk denk ik…
We zullen zien wat het wordtJij sprak over 2024. Ik denk niet dat de inflatie terugkomt. Als ze terugkomt, will be vicious...

Deze post bleef mij bij.Heb er hier ook al een paar op de ignore list staan, binnenkort kunnen we de helft van de posts niet meer lezen. Maar so be it als dat de enige manier is om dit een aangename thread te houden.
@Nesjamag Huidig portfolio:
Monday.com
Toast
Coupang
MercadoLibre
4 posities, meeste zit in MNDY. Toast recente positie voornamelijk omdat die nog niet aan de rally hebben meegedaan terwijl die wel goede cijfers blijven voorleggen en leider zijn in restaurant software/POS, concurrentie kan niet tippen aan hun offering. Sum of parts waardering van hun SaaS + Fintech toont onderwaardering aan vs peers. Sentiment slecht omwille van exposure aan SMB restaurants (recessiegevoelig) maar wanneer sentiment slecht is vaak beste moment om long te gaan (als fundamentals intact zijn). Over NU Bank: topbedrijf maar met MELI al voldoende exposure aan de regio, wil geen 40% van portfolio in LATAM hebben.![]()