JanusDR
Well-known member
<-->Momenteel last van een post-Covid hangover, maar Pfizer blijft Pfizer. Die komen zeker terug.
Neen, dank u. Als ik rommel wil, ga ik wel een namiddag aan het containerpark staan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<-->Momenteel last van een post-Covid hangover, maar Pfizer blijft Pfizer. Die komen zeker terug.
Neen, dank u. Als ik rommel wil, ga ik wel een namiddag aan het containerpark staan.

Niet alleen OXY doet het dit jaar minder goed dan big tech, de rest van de S&P500 ook.

Tja, ik had Meta en Nvidia… gewoon veel te vroeg verkochtKan nog altijd niet begrijpen dat Big Tech op een gaming forum vol IT'ers zo werd genegeerd.![]()

Tja, ik had Meta en Nvidia… gewoon veel te vroeg verkocht![]()

Ik wil best in ultieme prut investeren als het aan 3 cent staat terwijl het 1 euro waard is (niet dat Illumina prut is).
Ben jij rijk of is 2% positie gelijk aan paar honderd euro ofzo?Net een 2% positie ingenomen.![]()
Kan toch 2000€ zijn of zo?Ben jij rijk of is 2% positie gelijk aan paar honderd euro ofzo?
Keep us posted per 0,1 procent.Al 0,2% winst op Illumina, leve @cege![]()

Goh, Amazon was ik ok met de winst, daar niet echt zwaar spijt van want met dat geld wel iets anders gekocht dat ook gestegen isAmazon had je ook (remember de amazon, apple etc battle) !
En die had je ook te vroeg verkocht!![]()
Je kan ook niet alles kopen he.Goh, Amazon was ik ok met de winst, daar niet echt zwaar spijt van want met dat geld wel iets anders gekocht dat ook gestegen is
Via een world etf toch veelJe kan ook niet alles kopen he.
.Als je er de bagger ook bij wil, dan wel natuurlijk.Via een world etf toch veel.
Maar dan krijg je er ook veel big tech bijAls je er de bagger ook bij wil, dan wel natuurlijk.

Hoe ziet pf eruit?Beetje later dan vele anderen hier op het forum, maar ook hier een ATH vandaag. YTD 29pct(hopelijk niet aan het jinxen nu)
Zelfs oxy terug boven de 60
Iedereen op het forum al minstens op 0,3% winst!!![]()
60,32$ komt in zichtInderdaad. 60,32$ op einde van de maand is buy-signaal. Momenteel zitten we in een no-decision zone.
. Heb ook eens 60,23$ gemeld, maar weet niet meer juist wat de grafiek zei
. Is toch in die buurt om stijgende trendlijn op maandbasis te behouden.