Kleine Beursfeiten

Meedoen aan de pol & actua 'cancel culture' circlejerk hier is nutteloos: ge gaat daar niemand overtuigen en ge verspilt uw tijd vanaf ge daar iets openklikt. Die sujetten voegt ge ook beter toe aan uwe ignore lijst trouwens, dan staat Gassy daar niet alleen op.

De Janus heeft dat niet rap genoeg doorgehad precies.

Soit, laatste beursmaand om uwe YTD op te blinken.

Vroeg of laat moet Pfizer toch eens een buy worden, mogelijks moet je wat geduld hebben maar straks gaat er nog eens 5% af t.g.v. Ozempic concurrent die de volgende fase niet zal halen.

Holy shit I got lucky.

Elastic gekocht aan 80,5 gisteren
Vandaag verkocht aan 109

Ik wou eigenlijk een long positie starten, maar kon het gewoon niet laten om 36% winst te nemen. Zou ze graag iets goedkoper terug kopen

Laatst bewerkt:
Spotify to the moon - collega op weg naar 50% YTD

En in feite nog veel opwaarts potentieel - gemiddeld genomen kan je 95% van alle IT'ers ontslaan zonder dat je het merkt :ROFLMAO:

Paul heeft nog 4 weken om de boel om te draaien :tongue:

Daar moet je echt een "financieel expert" voor zijn 😬
MSCI World YTD: +18%

In 2022 wist hij wel zijn verlies beter te beperken dan de markt. Iets met een stilstaande klok en af en toe juist zijn?

En omdat lachen gemakkelijk is: ik zit YTD ook op +18% voor alles dat ik op 30/12/2022 en nu had (dus zonder aankopen & verkopen tijdens 2023). Zelfs mijn aandelen staan YTD op +14%.

Daar moet je echt een "financieel expert" voor zijn 😬
MSCI World YTD: +18%

In 2022 wist hij wel zijn verlies beter te beperken dan de markt. Iets met een stilstaande klok en af en toe juist zijn?

En omdat lachen gemakkelijk is: ik zit YTD ook op +18% voor alles dat ik op 30/12/2022 en nu had (dus zonder aankopen & verkopen tijdens 2023). Zelfs mijn aandelen staan YTD op +14%.
je moet eerlijkheidshalve wel vergelijken met BEL20 hé, 't zijn allemaal Belgische aandelen die hij uitpikt.

Terug
Bovenaan